وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روده : در بایرن مونیخ می مانم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با وجود پیشنهاد باشگاه وولفسبورگ برای جذب سباستین روده این هافبک آلمانی تاکید کرد که در بایرن مونیخ می ماند.

روده 25 ساله که سال گذشته از فرانکفورت به بایرن پیوست در 35 مسابقه برای بایرن در این فصل به میدان رفت.

روده که این روزها با پشنهاد باشگاه وولفسبورگ رو به رو شده در مورد آینده خود به کیکر گفت:" درحال حاضر در حال استراحت هستیم، اما برنامه بایرن برای فصل بعد مشخص است و من پیش بینی می کنم که فصل خوبی پیش روی ما باشد، پیشنهاد میکنم که تیمی به فکر جذب من نباشد، من در بایرن بسیار خوشحال هستم و قصد ترک بایرن را ندارم همچنین باشگاه هم قصد فروش یا قرض دادن مرا ندارد." 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
Navid Bayern Lover پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 01:19

آفرین

بمون و بهمون کمک کن

امیر مونیخی پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 08:14

ای ول ب غیرتت

هانس اولریخ رودل پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 11:31

آفرین بمون

سوپرمانو پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 11:36

ایکاش یوگی به جای رودی و رودیگر تو و وایزر و دعوت کنه
اونا در حد مانشافت نبستن ولی شما معرکه اید

ایلیا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:02

کاش بایرن واسه جانشین ریبری گرت بیل رو بگیره لامصب این فصل که تو رئال ضعیف ترین نمره رو آورد مثل هازارد که تو اوج ترین حالتش تو چلسی هست رو ۳۰ تا گل اثر مستقیم داشته فکر کنم بتونیم با ۱۰۰ تا بخریمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد