وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: وقتی سرود آلمان پخش می شود من دعا می کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مسوت اوزیل مدعی شده که کارهای زیادی برای تیم ملی آلمان کرده و انتقاداتی که از او می شود را درک نمی کند.

اوزیل در مصاحبه ای می گوید:«به نظرم شرم آور است. چون فکر می کنم من کارهای زیادی برای تیم ملی آلمان انجام داده ام. همیشه سعی می کنم الگو باشم، همه تلاشم را برای تیم ملی بکنم و به این موضوع که در آلمان بزرگ شدم و رشد کردم احترام بگذارم. اینجا دوستان زیادی دارم. همیشه هدفم این بوده که برای تیم تمام تلاشم را در زمین فوتبال بکنم و مربیانم این را می دانند». او که بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان را هم به بازو بسته است در ادامه گفت:«باور کنید، من با تیم ملی آلمان هستم. افتخار می کنم که اینجا بزرگ شدم و برای تیم ملی آلمان بازی می کنم. فکر نمی کنم برای این که یک آلمانی خوب باشی لازم باشد که حتما سرود ملی را بخوانی. من همیشه در این لحظه برای موفقیت تیم دعا می کنم».  

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
narcis13 پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 00:07

اخی عزیزم :(
دوسش دارم :)

بایرن پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 00:13

ه گزارش "ورزش سه"، درحالیکه یواخیم لو این روزها تیم ملی آلمان را برای بازی دوستانه مقابل تیم ملی امریکا و بازی مقدماتی جام ملت‌های اروپا مقابل جبل‌الطارق آماده می‌کند، مانوئل نویر مرخصی گرفت تا بتواند با به پایان رسیدن فصل جاری بوندسلیگا کمی استراحت کند.
سنگربان شماره یک تیم ملی آلمان قصد دارد به منظور استراحت پایان فصل به امریکا یا افریقا سفر کند. وی پیش از ترک مونیخ با شبکه تلویزیونی بایرن مصاحبه کرد.

فصل 15-2014:
-ما در مجموع یک فوتبال عالی به معرض نمایش گذاشتیم و بر کل بوندسلیگا چیره شدیم. به همین دلیل هم خیلی راضی هستیم. اما مسلما دلمان می‌خواست در جام حذفی می‌ماندیم و به فینال می‌رسیدیم. و اما چمپیونزلیگ؛ باخت به بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی فاجعه نیست و هیچ خجالتی ندارد، به ویژه آنکه بسیاری از بازیکنان به علت مصدومیت نتوانستند تیم ما را همراهی کنند. تنها افسوس ما باخت به دورتموند و حذف از جام حذفی است چرا که تیم ما برتر بود و شایستگی صعود داشتیم.

دور رفت بوندسلیگا با 14 برد و 3 تساوی:
-آن بایرن، بهترین بایرن بود که من در چهار سالی که اینجا هستم دیده بودم. در دور رفت فقط در دو بازی همان ابتدای فصل مقابل هامبورگ و شالکه مشکل داشتیم که به دلیل خستگی ناشی از حضور در جام جهانی طبیعی بود، به جز این دو بازی در مقابل سایر حریفان کاملا مسلط کار کردیم و به ندرت ضعف از خودمان نشان دادیم.

فصل آینده:
-من امیدوارم که همه بازیکنانی که در حال حاضر مصدوم هستند، دوباره آمادگی خود را به دست آورند و بتوانیم به بهترین شکل تیممان را آماده کنیم. در این صورت دوباره خواهیم تاخت.

افزایش شهرت و محبوبیتت بعد از جام جهانی:
-این وضعیت دیگر افراطی شده و خیلی سخت است یک جایی در شهر پیدا کنم که راحت باشم. البته با همه این اوصاف همچنان به کارهای موردعلاقه‌ام یعنی دوچرخه- و موتورسواری ادامه می‌دهم. نمی‌گذارم شهرت مانع پرداختن به علایقم شود.

شروع دروازه‌بانی‌ات:
-زمانی که در تیم‌های جوانان بازی می‌کردم، می‌خواستم به هر قیمتی در پست‌های دیگر به زمین بروم و بازی کنم، زیرا موقعی که استارت زدم، تیممان روی خاکستر تمرین می‌کرد و برای دروازه‌بان خیلی نامناسب بود. اما امروزه با وجود این چمن‌های نرم و زیبا وشعیت خیلی فرق کرده است. علاوه بر آن، پپ گواردیولا مربی‌ای است که به دروازه‌بان به چشم دروازه‌بان نگاه نمی‌کند بلکه به عنوان یازدهمین بازیکن زمین. این رویکرد برای من خیلی زیباست

سوپرمانو پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 11:27

سرود ملیتون که خیلی قشنگه
خب اونو بخون بعدش دعاتو بکن پسر

امیر مونیخی پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 11:33

راست گفته بیچاره

هانس اولریخ رودل پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 20:56

واقعا"که

بارون سرخ پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 21:15

من نمدونم یاد گرفتن یه سرود یکی دو دقیقه ای چقد سخته که یه ادم بعد از بیست خوردی سال نمی تونه اونا یاد بگیره .کلا" این چندتا بازیکنی که تو جام جهانی سرود ملی را نمی خوندن بد جور رو مخم اسکی میکردن دوست داشتم خرخره اشونابجوئم

یک بایرنی پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 23:17

دوستان گرامی
جدیدا شخصی با نام بنده و دوستان دیگر در این سایت و در پستهای مختلف پیام میذاره. از دوستان درخواست دارم هرگونه پیامی که با نام بنده (یک بایرنی) مشاهده کردید اگر نکات زیر در اون پیام وجود داره بدونید که اون پیام مال من نیست. و این موارد شامل نکات زیر میگردد:

توهین به اشخاص و دوستان
صحبت بر ضد بازیکنهای بایرن و بویژه بازیکنهای آلمانی تیم و رفتن اونها
طرفداری اغراق آمیز و شعار گونه و بدور از منطق و جنبه های فنی از گوآردیولا و بازیکنهای اسپانیایی تیم (نظر شخصی بنده این که پپ میتونه برای بایرن مفید باشه گرچه عده ای از دوستان کاملا مخالف این نظر هستند.)
توهین به اسطوره های بایرن از بازیکن گرفته تا مربی و مدیران تیم (بنده حتی به این دلیل که مجبور شدم برای حمایت از پپ برای حضور در بایرن در مقابل جبهه گیری تند بعضی از دوستان از اسطوره های تیم که هر کدوم بایرنو قهرمان اروپا کردند (مانند هیتسفیلد و هاینکس) انتقاد کنم و کارنامه فنی شون در طول سالهای مربیگریشونو زیر سوال ببرم خیلی متاسف شدم و اگه باعث ناراحتی دوستان شدم از اونها معذرت خواهی میکنم.)


همچنین باید بگم که اگه بنده از طرفداران پپ بودم و با رفتن او به تیمهای مختلف به دنبال ایشون میرفتم. انقدر شهامت دارم که این موضوع رو بیان کنم که فقط بخاطر پپ طرفدار بایرن شدم و انقدر بیکار نبودم که بخاطر چنین موضوعی به قول یکی از دوستان این جنگولک بازیها رو در بیارم. بنده از بیش از دو دهه پیش طرفدار تیم ملی آلمان و اندکی بعد طرفدار بایرن بودم و همیشه خواهم ماند. و اونچیزی که به نظر بنده و از دید من برای بایرن و فوتبال آلمان مفید هست رو بدون ملاحظه خواهم گفت. حتی اگه مورد لطف بیکران عده ای از دوستان قرار بگیرم.

ضمنا این نکته رو هم بگم که گرچه خیلی وقت هست که خبرها رو در این سایت دنبال میکنم ولی تنها چند روز در این سایت نظر میزارم و بدلیل آشنا نبودن با جو سایت و وضعیتی که عده ای خوشمزه مانند دوستی که جدیدا به نام همه دوستان پیام میگذاره، بوجود آوردند متاسفانه نسبت به بعضی دوستان دچار سو تفاهم شدم و به اشتباه بعضی از موارد رو به آنها اگرچه که بنده رو مورد بی لطفی قرار دادند، نسبت دادم (مانند شهروز و دوستان دیگر) از اینجا از اونها معذرت خواهی میکنم.
در پایان با گلایه از دوست خوشمزه و بانمکمون که بجای دوستان نظر میگزارد. از ایشون میخوام که دست از این کاری که تنها میتواند نشانه دارا بودن نوعی از بیماریهای اعصاب و روان باشد، بردارد تا بنده مجبور نگشته اینجا رو با سازمان ملل اشتباه گرفته و بطور پیوسته بیانیه صادر کنم و در همه پستها برای رفع سو تفاهمات بگزارم تا عصبانیت بعضی از دوستان از بنده فروکش نماید.

با تشکر از همه دوستان عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد