وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

با وجود علاقه بایرن مونیخ و چلسی، اتلتیکو مادرید تمایلی به فروش گریزمان ندارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با وجود ابراز علاقه دو باشگاه چلسی و بایرن مونیخ برای جذب آنتوان گریزمان، اتلتیکو مادرید تمایلی به فروش مهاجم فرانسوی خود ندارد.

گریزمان در تابستان گذشته با جدایی از رئال سوسیداد به اتلتیکو مادرید پیوست، و به یکی از مهمترین بازیکنان دیگو سیمئونه تبدیل شد. در واقع، به گزارش AS، گریزمان در کنار بازیکنانی چون کوکه، یان اوبلاک، دیگو گودین و خوزه خیمنز جزو بازیکنانی است که اتلتی هیچ تمایلی به فروش آنها ندارد.

گروه دومی هم وجود دارد که شامل بازیکنانی چون خوانفران، تیاگو مندز، رائول گارسیا و آردا توران می باشند که برای مربی اهمیت دارند اما ارزش آنها نسبت به گروه اول کمتر است. رقم فسخ قرارداد گریزمان 65 میلیون یورو می باشد، و تصور می شود که بایرن مونیخ در جریان دیدار این تیم مقابل بایر لورکوزن در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ بازی ملی پوش فرانسوی را تماشا کرده باشد.

بایرن می تواند از پس مبلغ مورد نیاز برای وی بر آید اما اتلتیکو تمایلی به مذاکره با تیم پپ گواردیولا ندارد و ممکن است قرارداد این بازیکن را برای دوری از رقیبان تقویت کند. چلسی هم یکی دیگر از تیم های علاقه مند به وی می باشد و آنها هم از لحاظ مالی مشکل چندانی برای خرید وی نخواهند داشت. 

 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
م مثل مولر چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 00:11

باشه! نگهش دارین پیش خودتون. لازمتون می شه

هایزتنبرگ چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 10:45

اصلا 65 میلیون یورو نمی ارزه دفوقش 30 میلین یورو.

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 10:55

خب آقاى بایرن متأسفانه اشتباه حدس زدى
من فقط 19سالمه و فقط یک ساله که طرفدار بایرن هستم.
اشتباه نکنید
بارسایى نیستم...به خاطر گواردیولا هم علاقه به بایرن ندارم....بلکه بایرنو دوست دارم بخاطر ماریو توماس و مانوئل...
تا قبل از اینکه بایرنى بشم هم طرفدار هیچ تیمى نبودم و بى هدف بازى هاى فوتبالو دنبال میکردم
من بایرن مونیخ رو دوست دارم چون این تیم باپرستیژه
براى همین هم با افرادى که کامنت هاى اهانت آمیز میزارن کاملا مخالفم
ادب براى من خیلى مهمه و تا به حال حتى یک بار هم از کلمات ناجور استفاده نکردم و با یوزر هایى نظیر گوبلز و هایزنبرگ و آقاى شهروز به گفته شما(البته من چندان به کامنت هاى این فرد توجه نکردم و ذهنیتى از این فرد ندارم) مخالفم
هر کسى نظرى داره و حق داره که اون رو بیان کنه به شرط اینکه اهانت نکنه
دیگران هم میتونن با ایشون موافقت یا مخالفت کنن ولى باز هم نباید اهانت کنند...بنابراین با در نظر گرفتن من در دارودسته آقا شهروز دارید به من سخن ناروایى میزنید
همچنین از عبارت بچه استفاده کردم چون خودم نوجوانى بیش نیستم و رفتار هاى بچه گونه رو تشخیص میدم
منظور من فقط شما نبود
منظورم افراد دیگه اى هم بود که در کامنت هاشون بیان کردند که شما بیکار هستید و با نام هاى بایرنو یک بایرنى نظر میگذارید
این افراد هم از عبارت ادبیات استفاده کردند
به هر حال شاید واقعا من حقیر تر از آن باشم که در این مورد صحبت کنم
اگر از لفظى استفاده کردم که شما و یا دیگر کاربران را ناراحت کرد معذرت میخوام...لطفا منو حلال کنید
با آرزوى موفقیت براى شما و دیگر کاربران(محترم) سایت

یک بایرنی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 11:42

tm25 عزیز
اگر برای بنده سوتفاهمی شد از شما معذرت میخوام و امیدوارم منو ببخشی. مطمئنا شما با این نوع بیان و حرفهایی که میزنید نمیتونید از دار و دسته دوستان مورد نظر باشید. از هر موقعی هم که طرفدار بایرن شده اید به اندازه بقیه دوستان بایرنی محسوب میشید. و تمام انتقاداتتون به بنده برای من محترم هستش.
امیدوارم معذرت خواهی منو بپذیرید.

با تشکر از شما

یک بایرنی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 12:00

ضمنا دوست عزیز من یک بایرنی هستم. بایرن یکی دیگر از دوستان هستند که بنده با نظراتشون کاملا موافقم. لطفا اشتباهات بنده رو به پای ایشون ننویسید.

ممنونم.

Max چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 12:50

سلام تنها امیدم به گریزمن بود که اونم نمیدن

Max چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 12:56

مسیولین این سایتم دیگه شورشو در آوردن تا یه چیزی مینویسی که به مزاجشون سازگار نیست یا مینویسه امکان ثبت این نظر وجود نداره یا ثبت میشه و بعدا حذف میشه.

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 13:05

یک بایرنى عزیز
اشتباهم رو در بیان نام شما میپذیرم و عذر خواهى میکنم
متأسفم که این کامنت رو در دوجا گذاشتم...راستش میخواستم مطمئن بشم که سوتفاهم رفع بشه...
و البته من15 ساله هستم و اشتباه نوشتم که 19 سالم است

سپاسگزارم از شما دوىت عزیز و دیگر دوستان که وقت گذاشتند و این کامنت رو مطالعه کردند

Navid Bayern Lover چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:30

به نظرمن رومینگه باید از اون سیاست خوش خط و خالی خودش استفاده کنه و این گریزمانو بیاره بایرن,به اینم احتیاج داریم

ARIAN-85 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 16:43

هنوز هیچ چیز معلوم نیست کی میاد و یا کی نمیاد باید تا شروع فصل آینده صبر کنیم
ضمنا tm25 فکر نمیکنم 15 سالت باشه باید خیلی بیشتر از اینا باشی
منطق و تفکر و ادبت قابل ستایشه

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 19:47

آقاى آریان 85 عزیز
باور کنید که 15 سال دارم....متولد 79 هستم
از تعریف شما هم سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد