وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سرجیو: بایرن فصلی خوب را پشت سرگذاشت؛ نمی‌توان همیشه صاحب ۳ جام شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره برزیلی اسبق بایرن مونیخ معتقد است باواریایی‌ها در فصلی که پشت سرگذاشتند، عملکرد خوبی داشتند.


پائولو سرجیو که در سال‌های 1999 تا 2002 برای بایرن توپ زد، هم اکنون در حال انجام سفری اروپایی است.

وی در گفت‌وگویی با یکی از شبکه‌های ژرمنی در مورد بایرن اظهارداشت: باعث تاسف است که امسال بایرن تا آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش آمد اما سرانجام به آن نرسید. بازیکنانی مثل روبن، ریبری و آلابا بارها در طول فصل به خاطر مصدومیت غیبت داشتند.با این حال بایرن قهرمان بوندس‌لیگا شد و فصلی خوب را پشت سرگذاشت.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت که در هر سال شما نمی‌توانید صاحب همه جام ها شوید. شاید در فصل بعد توان بیشتری برای کسب 3 جام توسط بایرن مهیا شود. 

 

منبع

نظرات 20 + ارسال نظر
mojtaba سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 15:20

کارلتو با اون همه ابهتش اخراج شد...من نمیدونم چرا این گاوچرون رو اخراج نمیکنن...البته یه بند فسخ قرارداد ۵۰ میلیونی هست که احتمالا دلیل اصلیش اونه.با توجه به اینکه بنیتس قراره بره ریال و گلوب قراره یکسال استراحت کنه شواهد از این قراره که گلوپ فصل بعد بیاد بایرن که اگه اینطوری بشه که عالیه...بنابراین واسه این فصل انتظار قهرمانی اروپا که نمیشه از گواردیولا داشت فقط تنها ارزوم اینه که شواینی تحت هر شرایطی بمونه حتی اگه مجبور بشه بیشتر فصلو نیمکت نشین یه عده اسپانیایی بشه تا انشا اله بعد قهرمانی تو یورو با حضور گلوب و شواینی دوباره یه تیم خوفناک بسازیم...یعنی میشه

بایرن کبیر ودیگرهیچ سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 16:43

کارلتو بااون همه ابهتش؟؟؟؟؟؟
نمیدونستم هفت بازی پیاپی عدم پیروزی برابرتیم همشهری اتلتیکو که یک صدم رئال هم خرج نمی کنه ابهته.
مقایسه ی عملکرد کارلتو وپپ

کارلتو 20 سال مربیگری=3لیگ
پپ 6سال مربیگری=5لیگ

کارلتو 20 سال مربیگری=کلا 16 جام
پپ 6سال مربیگری=کلا 19 جام

فرق کارلتو وپپ.

استقلالی ام ( لطفا بخونید ) سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 17:13

کارلتو بره بمیره از تاکتیک هیچی سرش نیست .
همه رئال در چند کلمه زیر خلاصه میشه :
بزن
دررو
سانترکن
بقیه اش
با
رونالدو

هوادار واقعى توهین نمیکنه(tm25) سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 17:44

یک سرى افراد میان خودشون بایرنى مینامند ولى با توهین به مربى بازیکنا تیمو بقیه هوادارا دارن آبرو بایرنو میبرن
این افراد وقتى میبینن که ما کامنتاشون میخونیمو جوابشونو میدیم بیشتر تحریک میشن که به کارشون ادامه بدن
از حالا به بعد لطفا با دیس کردن این نوع کامنت ها و بى اهمیتى به آن ها روشون رو کم کنید
بذارید انقدر توهین کنن تا خودشون خسته بشن

babak سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 17:57

سلام ب همه هوادارن عزیزمون...
دوستان شما چرا اینجوری میکنید الان پپ مربیه بایرنه تاکیید میکنم مربیه""بایرنه""پس دلیلی نداره بهش فحش بدیم
من کاری به این ندارم که بعضی از دوستان از دهه 90طرفدار بایرن بودن یا از پارسال شدن طرفدار بایرن
من عاشق همه طرفدارای بایرن و المانم
خودم دقیقا از فصل 2012که هاینکس اومد بایرن طرفدار بایرن شدم...
ولی به خدا خیلی تعصب روش دارم بعضی وقت ها خودم از این همه تعصبم رو تیم نگران میشم
همه جا میگن طرفدارای بایرن فهیممن....بیخودی خودمونو بدنام نکنیم....
همه موفق باشن ....
بایرن فصل بعد میترکونه....

israel سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 18:58

بالاخره یکی پیدا شد. حرف حق بزنه.

محسن آلمانی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 20:25

من از یورو 96 که هفت سالم بود طرفدار آلمان و بایرن مونیخ بودم و همیشه طرفدارش بودم و هستم و انشالله خواهم بود ولی هیچوقت توی این 19 سال به خاطر ندارم طرفدارای بایرن تا این حد کم تحمل و آتشین مزاج باشن و جدیدا هم فاز توهم توطئه رو بگیرن.
همیشه طرفدارای ایرانی فوتبال آلمان در جامعه ایران به ادب و داشتن تحمل زیاد معروف بودن برعکس هوادارای فوتبال برزیل،آرژانتین و ایتالیا و البته انگلیس.(منظورم این نیست طرفدارای این تیما بی ادبن منظورم اینه که آتشین مزاج تر و کم تحمل بودنه)
اگه طرفدارای آلمان تحمل نمیداشتن سالهای سیاه بعد از جام جهانی 98 تا 2006 هواداری برای آلمان در ایران نمیگذاشت.

من فقط از هوادارای بایرن به عنوان یک عضو کوچیک میخوام کمی به گذشته خودمون برگردیم و احترام به مربی و بازیکنانمون بذاریم و خیلی بچگونه با مسائل برخورد نکنیم.

من به شخصه از کسب نتایج ضعیف بایرن ناراحتم ولی سال گذشته رو ناشی از بی تدبیری گواردیولا و امسال رو ناشی از مصدومیت بازیکنا میدونم نه چیزه دیگه.

به سال جدی خیلی امیدوارم برعکس خیلیا دیگ البته به شرطی که خریدهای خوبی برای وینگرها و دفاع راست خودمون انجام بدیم.

بعد از شکست در برابر چلسی در سال 2012 دقیقا همین فضا بر علیه یوپ هاینکس و ارین روبن بوجود اومد امیدوارم همونطور که یوپ کبیر توانایی هاش رو ثابت کرد پپ هم بتونه جواب محکمی به مخالفانش بده چون مطمئنم مخالفان هم چیزی جز موفقیت بایرن نمی خوان

mojtaba سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 20:38

جالبه این بارسایی هایی که میان تو سایت همشون اسم المان رو بایرن رو میزارن رو خودشون مثلا بایرن و یک بایرنی و محسن المانی و ... و همه هم به شکل تصادفی پونزده تا بیست ساله که طرفدار بایرنن...مثلا هیچکدوم ده سال یا دوازده سال یا مثلا پنج سال طرفدار بایرن نیستن همه بالای ۱۵ سال...البته دو سه تا بیشتر نیستن و اینقد بیکارن که هی اسم عوض میکنن و کامنت میزارن...مثلا همین محسن المانی تابحال کسی یادش هست که مثلا یکماه پیش کامنت بزاره...به قول یه دوستمون کی میشه این سایت میکروب زدایی بشه و برن از اینجا...

بایرن کبیر ودیگرهیچ سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 21:09

سلام دوستان.
من حدود 4ماهه که بااین سایت آشنا شدم وکامنت میدم.اون اوایل انصافا جوسایت خیلی بهتر بود.همه تمام فکر وذکرشون حمایت از بایرن بود وبس.اگه دوستان یادشون باشه چند ماه پیش یک عده رئالی اومده بودن تواین سایت وبه بایرن وهواداراش حرف های زشت میزدن ولی وقتی با اتحاد بی نظیر بچه های سایت روبه رو شدن دمشون رو گذاشتن رو کولشون ورفتن.
من خودم هیچ وقت اغراق نکردم.از سال 2006 بایرنی شدم.الان 18 سال سن دارم.از 9سالگی فوتبال میدیدم وهمون موقع بایرنی شدم.به یاد همون گل ثانیه ی 9روی ماکای به رئال...
ولی وضعیت الان سایت خیلی بد شده خداییش.همه به هم فحاشی می کنن وهمدیگرو زیر سوال میبرن.این طرز بیان اصلا شایسته ی این جمع نیست.
بحث اصلی سایت هم شده جبهه گیری موافقان ومخالفان سرمربی تیم.من خودم از پپ در مقابل مربی های دیگه همیشه حمایت کردم وکامنت هام هم موجوده دلیلشم فقط بایرنه.هرچند انتقاد هایی هم به شیوه ی کاریش دراین دوسال دارم.
بهتره از این کار ها دست برداریم.اصلا حتی اگه یک عده بارسایی باشن هم دلیلی نداره بهشون توهین کنیم.حداقلش اینه که با هم هم وطنیم.
یک عده هم حتی اگه ضد بایرن باشن بازم دلیلی بر فحاشی نیست.
(دقت کنید که اون دو دسته ی بالا رو من خودم قبول ندارم.به نظر من اینجا نه بارسایی زیاده ونه ضدبایرن.اینا همش حرفاییه که شماها میزنید).
همون اتحاد مثال زدنی سابق رو برهمه چیز ترجیح میدم.لطفا این قضیه رو خاتمه بدین.ممنون
زنده باد بایرن از ازل تا ابد

یک بایرنی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 21:57

دوستان عزیز
جدیدا شخصی با نام من (یک بایرنی) در بعضی از پستها پیام میگزارد. این پیام ها که با نام یک بایرنی داده میشود از طرف شخص دیگری است که از ادبیاتش معلومه احتمالا همون آقا شهروز و یا دوستانشون برای خراب کردن بنده بین دوستان در این سایت هست که به کثیف ترین شکل ممکن انجام شده است. بنده هیچگاه سطحم رو در حد چنین افراد بی فرهنگی پایین نمیاورم و هر کجا با نام یک بایرنی پیام توهین آمیزی مشاهده کردید بدونید کار همون دوستان است که به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیستند.
دوستانی که نظرات من رو در پستهای قبلی خوانده اند مطمئنا بخوبی از این مساله آگاه هستند.

با تشکر

saeid سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 22:08

بایرن کبیر انشاالله به گفته دوستان خوبم با پپ و خرید مناسب و قدری شانس(ندادن مصدوم) توانایی گرفتن خیلی از جامهارو داره.
خواهش من از دوستان این هست که به تجربه مدیران باشگاه احترام بگذارند و حرف های افرادی مثل مطبوعات یا مخلفان بایرن رو ادامه ندهندو مثل تماشاچیان آلیانز در اواخر بازی با بارسا تیم رو حمایت کنند. ممنون

mousa سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 22:09

خیلی تابلو. یه سری ادما میان یه دعوا که 99% با موضوع سرمربی تیمه راه میندازن. بازم خوبه همیشه کامنتا. لایکا نشون میده هنوز هستن کسایی که منطقی فکر میکنند. با احترام انتقاد میکنند

محسن آلمانی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 23:26

جناب بایرن کبیر و دیگر هیچ
اولا قرار نیست همه هوادارای بایرن مثه شما بیست و چهار ساعت در حال وب گردی باشن و پشت سر هم درین وب و سایر سایت ها اظهار فضل بفرمایند.

ثانیا شما در حدی نیستی که بخوای در مورد سایر بایرنی ها نظر بدی و بگی کی چی بگ و چی نگه ه و قرار نیست همه مثه شما مخالف پپ باشن برای من فقط موفقیت و المان و بایرن مهمه و لاغیر

ثالثا مدیران محترم وبلاگ میتونن با در اوردن آی پی افراد مشخصا کنن چه افرادی با چند نام کاربری نظر میدن و بعید میدونم کسی حوصله این رو داشته باشه از مکانها و وی پی ان های مختلف استفاده کنه،که یه وقت جنابعالی مچش رو نگیرید .

رابعا در سایت ورزش3هم با همین اسم نظر دادم ولی بعلت مشغله کاری مثه خیلی کاربرای اونجا بخش نظرات رو کامنت باران نمیکنم و کلا راجع به تیمای دیگه زیاد نظر نمیدم.

ادمین امیدوارم اجازه چاپ بدید که جدیدا قضیه نفوذ بارسایی ها و رئالی ها که توسط امثال ایشون مطرح میشه لوث شده و باید بدونن همه مثه ایشون که متاسفانه اکثریت هم هستند به قضیه نگاه نمی کنن .

فقط موفقیت بایرن و تیمای آلمانی برای من مهمه چه با پپ چه بی پپ.

خوبه که مدیران سایت پست هایی که بعد از شکست از چلسی در سال2012 در وب گذاشته شده بود و یوپ هاینکس توسط همین آقایون مورد لطف قرار گرفته بود رو دوباره در صفخه اول وب قرار بدن تا اقایون یاد گذشته خودشون هم بیفتن که هاینکس و روبن چه چیزایی که نگفتن.

محسن آلمانی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 23:30

شرمنده بجای اینکه بنویسم مجتبی نوشتم بایرن کبیر و دیگر هیچ

اعصابم خورد شد چون یه بچه که فرق دست چپ و راستش رو نمیدونه و بعید میدونم طرفداریش از المان به 5 سال رسیده باشه مخالفین خودش رو میکروب میخونه.

israel سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 23:45

محسن المانی
این همه حرص نخور.لاغر میشی

mojtaba چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 00:26

اوووو...گفتم طرفدار اسپانیایی دیگه مشکلش چیه حالا...تصحیح میکنم میگم طرفدار اون تیمایی هستی که گواردیولا توشون مربیگری میکنه...خوب شد حالا...قبلا بارسا الان بایرن و بعدا هم احتمالا منچستر...خب اینم یه نوع طرفداری دیگه منم به نظر شما احترام میزارم...

محسن المانی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 07:32

مرگ بر مجتبی

رضا چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 10:44

ما 3 گانه نمی خواهیم
ما 2 گانه نمی خواهیم
ما حتی یگانه هم نمی خواهیم
ما اصلا جام نمی خواهیم.

پپ عزیز فقط ترکیب رو درست بچین بخدا ما هیچی نمی خواهیم.

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 11:05

کاملا با آقاى بایرن کبیرو دیگر هیچ موافقم
من حقیر حتى از اینکه دیگه نظرات رو بخونم ناامید شدم
فقط یک بحث تکرارى و بى کشش رو تکرار میکنید اون هم با فحاشى
خواهش میکنم بس کنید

یک بایرنی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:41

بابا بس کنید دیگه
این بایرن نمیدونم چی داشت که گواردیولا اومد طرف اون
مطمئن باشید وقتی پپ رفت دیگه کسی بایرن رو ملاقه هم نمیزنه
فقط به عشق پپ این همه طرفدار تو این سایت هست
اصلا شما طرفدارهای آلمان از فوتبال چی می فهمین ؟
من به عشق این مربی طرفدار بایرن شدم و به این موضوع افتخار هم می کنم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد