وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: همیشه حریفانم را غافلگیر می‌کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن، هافبک بایرن مونیخ عنوان کرد که نوع بازی کردن به تکرار نیفتاده و همیشه مدافعین حریف را غافلگیر می‌کند.


روبن به عنوان یکی از بهترین مهاجمین روز دنیا شناخته می‌شود. او در سال 2013 با بایرن موفق به کسب سه گانه شد و در سال 2014، از عوامل اصلی سوم شدن تیمش در جام جهانی بود. با این حال، بسیاری معتقدند که فوتبال او به تکرار افتاده و او دائما توپ را از سمت راست، به وسط می‌کشد و شوت می‌کند.

او در این رابطه گفت:" مدافعین نمی‌توانند حدس بزنند که به کدام سمت حرکت خواهم کرد. فوتبال به همین خاطر فوق‌العاده است. هر شرایطی با دیگری فرق می‌کند. اینکه حرکات شما همیشه حریف را غافلگیر کند بسیار مهم است. اگر یک حرکت را تکرار کنید،کار را برای مدافعین آسان تر می‌کنید. من هم همیشه رو به داخل حرکت نمی‌کنم و همچنین سعی ندارم مدافعین را در خارج محوطه جریمه دریبل کنم. سعی می‌کنم مستقیما به سوی مدافع رفته و سپس به واکنش او نگاه کنم. از آنجا، متوجه می‌شوم که باید چگونه حرکت کنم." 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
erik سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 14:55

تو همیشه فوق العاده ای !
برگرد

سوپرمانو سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 15:01

همه مدافعا میدونن ارین دقیقا الان چکار میخواد بکنه ولی نمیدنن چطور جلوشو بگیرن
تو معرکه ای جادوگر پا شیشه ای

ARIAN-85 سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 15:58

تو بهترین بازیکن تاریخ هلندیهای بایرن هستی ضمن یادبودی از ماکای
(البته تا اونجایی که یادم میاد امیدوارم اشتباه نکنم)
غرور و اعتماد به نفست هم بجا و عالیه
به امید برگشت سریع و بازگشت به اوج

saeeed سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 16:45

اولا سلام..

دوما همه میدونن ک مسی ب داخل مبزنه یکو دو میکنه شوت میزنه همه میدونن مسی وقتی بسمت دروازه خودشون حرکت میکنه یهو میچرخه و ی پاس اوریب میده پشت دفاع حریف همه میدونن کریس همیشه روهوا خوب هدمیزنه همه میدونن همیشه تو دهانه دروازه جامیگیره واصلا میریم عقبتر همه میدونستن برکمپ از پشت محوطه باداخل پا کاد میداد گوشه دروازه همه میدونستن فن باستن باهردو پا اززاویه بسته شوت میزدو گل میشد همه میدونن........

همه میدونن روبن چ شکلی گل میزنه مهم مهارکردنه مهم مقابله کردنه هروقت نذاشتن ازاین روش گل بزنه میشه ب این طرز بازیش ایرادگرفت...

استقلالی ام ( لطفا بخونید ) سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 18:19

دیدید گفتم . روبن اصلا لایق توپ طلا نیست .
چون خودش :
طلاست
آقاس
رویای باواریاست
یه دونس
و همه هم طرفدارشن . خدایی بهترین مهاجم جهانه از نظر من .
چون هم سرعتی هم شوت زن هم فضا ساز و ....
خیلی دوست دارم کچل جادویی

سوپرمانو سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 18:23

استقلالی حرفتو تصحیح میکنم
توپ طلا لایق روبن نیست
توپ طلا یه بازی تبلیغاتیه که اخرش یا نایک برندست یا ادیداس

علی بایرنی سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 19:28

تو بهترینی بخدا همه میدونن میخواد چیکار کنه ولی بازم نمیتونن جلو شو بگیرن

سوپرمانو سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 19:55

ارین به تمرینات برگشته
http://lenz.varzesh3.com/#!/m/p/11445

fc bayern munchen چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 00:05

دمش گرم ایشالله فصل بعد میترکونه. خدای جواهری واسه بارین ها یه نیم فصل نبود تیم کلا پوکید

F-BAVARIA چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 00:46

من به جرات میتونم بگم بازیکنی مثل روبن نه بوده نه خواهد بود ،،،سرعتش تو این جام جهانی از ولبک بیشتر بود ،،رکورد سرعتو داشت ،حرکتهایانفجاری و غیر قابل پیش بینیش حرف نداره ،هر وقت پا به توپ میشه از ته دل هیجان دارم ،،اما نمیدونم چرا فقط اسامیه دیگر سوسولا زیاد گفته میشه ،،،گااهی میگم کاش روبن 23 ساله بود تا 10 سال هم برا بایرن بازی میکرد ،،،دوست دارم مرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد