وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خشم پایین جدولی ها از بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیروزی فرایبورگ مقابل تیم بی انگیزه بایرن موجی از خشم و انتقاد را در بین تیم های پایین جدول بوندسلیگا به همراه داشت.

گل دقایق پایانی نیلز پترسن، در هفته 33 بوندس لیگا تاثیری بر قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا نخواهد داشت. به سختی می توان حتی تصور کرد ناراحتی این شکست برای مونیخی ها چندان اهمیتی داشته باشد. آنها هفته بعد در خانه مقابل ماینز یک بازی تشریفاتی دیگر برگزار خواهند کرد و در پایان آن بازی سپر قهرمانی بوندس لیگار را دریافت کرده و به جشن و پایکوبی می پردازند.

اما شکست باواریایی ها که در شرایط طبیعی غیرممکن می نمود، بیش از پیش برای فرایبورگ خوشحالی و امید به ارمغان آورد و در سمت مقابل هم سایر تیم های پایین جدول را عصبانی و ناراحت کرد. تیم هایی که خود در زمان اوج بایرن به این تیم برخورد کرده و شکست های سنگین متحمل شده اند، حالا که برای سقوط نکردن به دسته پایین تر در رقابت شدید هستند می بینند بایرنی ها با بی تفاوتی 3 امتیاز حساس را به فرایبورگی ها هدیه می کنند. 3 امتیازی که می تواند ماندن فرایبورگ در بوندس لیگا را تضمین کند.

کلاوس آلوفس ملی پوش سابق آلمان و مدیر ورزشی فعلی وولفسبورگ می گوید: باشگاه های دیگر تلاش می کنند که امتیازات حساس روزهای آخر را به دست بیاورند. اما بایرن که تا کنون یک نماد حرفه ای گری بوده، این روزها، در چند بازی آخر فصل، خود را زیاد حرفه ای نشان نمی دهد.

بایرن پس از به دست آوردن قهرمانی، در هیچ یک از 3 بازی اخیر خود در بوندس لیگا پیروز نشده است. اما هیچ یک از بازی های آنها به اندازه بازی این هفته مقابل فرایبورگ در جدول لیگ تاثیرگذار نبود. بایرن تا پیش از این بازی، در بازی مستقیم مقابل 6 تیم انتهای جدول از 33 امتیاز ممکن 31 امتیاز به دست آورده بود و این تاثیر این پیروزی برای فرایبورگ را بسیار ارزشمندتر می کند. آنها با این 3 امتیاز از انتهای جدول جدا شدند و به رتبه 14 رسیدند، در حالی که فقط یک بازی تا پایان بوندس لیگا باقی مانده است.

مارتین کیند مدیر عامل باشگاه هانوفر در مصاحبه ای به اشپورت بیلد می گوید: "من از پیروزی فرایبورگ مقابل بایرن خوشحال شدم. آنها تیم بهتری بودند و پیروز شدند." در این حال درک دوفنر مدیر ورزشی هانوفر اضافه می کند:"شاید به زودی همه باشگاه ها دوست داشته باشند فقط در هفته های آخر لیگ در مقابل بایرن مونیخ بازی کنند."

پر اسکیلبرد هافبک تیم هرتابرلین هم می گوید: پیروزی فرایبورگ مقابل بایرن دیوانگی بود. به فرایبورگ تبریک می گویم. آنها زمان بسیار خوبی برای بازی مقابل بایرن به دست آوردند.
هرتا برلین تیمی بود که آخرین پیروزی بایرن مقابل آنها به دست آمد. با وجود تلاش بسیار زیاد برلینی ها و بازی خوبشان باستین شواینشتایگر با گل معروف دقیقه 80 خود آنها را مغلوب کرد. با وجود این شکست، هرتابرلین شانس زیادی برای باقی ماندن در بوندس لیگا دارد، اما بازهم 35 امتیاز آنها را در امنیت کامل از سقوط نگه نمی دارد. اما شاید اگر آنها هم 2 هفته دیرتر با بایرن مونیخ دیدار کرده بودند، می توانستند از رقابت برای سقوط نکردن زودتر رها شوند.

با وجود اینکه فصل برای بایرنی ها تمام شده است، اما در کنفرانس خبری پیش از بازی پپ گواردیولا عنوان کرده بود تیمش 2 بازی باقی مانده لیگ را جدی خواهد گرفت. او حتی 9 بازیکن از تیم اصلی خود که در بازی برگشت مقابل بارسلونا بازی کرده بودند را به میدان فرستاد، اما تیم بایرن در زمین کاملا بی انگیزه بود در حالی که فرایبورگ برای ادامه زندگی می جنگید و همین انگیزه آنها را به پیروزی رساند.

مارتین هارنیک مهاجم اشتوتگارت که تیمش با وجود پیروزی مقابل هامبورگ هنوز در خطر سقوط است میگوید:"مایه خجالت است، اما من هرگز با چنین اختلافی قهرمان نشده ام. نمی توانم تصور کنم انگیزه داشتن پس از چنین قهرمانی چگونه خواهد بود."

با این وجود بیشتر باشگاه ها می دانند جایگاه آنها در جدول به عملکرد خودشان باز می گردد و با وجود فرصتی که فرایبورگ به دست آورد و از آن استفاده کرد، آنها یک فصل کامل فرصت داشتند که جایگاه بهتری در جدول داشته باشند. پس شکایت از یک بازی در هفته های پایانی منطقی به نظر نمی رسد. 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
سوپرمانو سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 01:06

حالا باید جواب اینام بدیم
ای خدا این اخر فصلی چه گیری افتادیم ها

بارون سرخ سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 08:40

کمپین ضد پپ کم بود کمپین ضد بایرن هم به وجود امد

یک بایرنی سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 10:57

خوب بجنبید تیمهاتونو تقویت کنید که بایرن نتونه به این زودی قهرمان شه و آخر فصل کیفیت بازیش پایین بیاد. مشکل از خودتونه، نه بایرن.

ARIAN-85 سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 15:05

مارتین هارنیک مهاجم اشتوتگارت چقدر خوب گفته و حرف دل منو زده
((((آنها یک فصل کامل فرصت داشتند که جایگاه بهتری در جدول داشته باشند. پس شکایت از یک بازی در هفته های پایانی منطقی به نظر نمی رسد. ))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد