وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدئو؛ ۵ تمرین برتر تیکی‌تاکا تیم بایرن مونیخ

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
F-BAVARIA دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 00:43

خیلی جالب بود

saeeed دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 01:19

سلام
بسیار اموزنده و درعین حال تاسف اور...
بااینهمه کلیپ اموزشی متاسفانه همچنان مربی های ایرانی ازسیستم توپ بلندو عملا باری ب هر جهت وبخت و اقبال استفاده میکنند...
بااحترامی ک واس استقلالیها قاعلم ولی میتونم امیرقلعه نوعی رو ک پر افتخارترین مربی تاریخ لیگ هست رو مثال بزنم ک با اون دستمزدای نجومی همچنان هرتیمی میره خسروحیدری رو واس توپهای بلند میبره ودراولین قدم یک مهاجم قدبلند واسه استفاده ازاین توپها میخره تواستقلال عنایتی و توسپاهان یانوش...
هرجاهم کم میاره دفاع بلندقدومیفرسه نوک حمله...
وتاسف بارتراینکه بااین سیستم نتیجه میگیره ک میتونیم نتیجه گیری کنیم تیمهای دیگه حتی اندازه قلعه نوعیم ک رواین توپاکارمیکنه کارنمیکنن وازبیت المال دستمزدای انچنانی میگیرن..
جالب اینجاس همین اقا توبازیهای بین المللی مث باشگاههای اسیا هیچ نتیجه ای نمیگیره چون معمولامجبوره بامربیهای کاربلد رقابت کنه وکم میاره.....
حیف پول ووقت ک صرف فوتبال ایران بشه.....

Aylar دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 11:46

عکس روی وبلاگ خیلی قشنگه !

سوپرمانو دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 11:59

Aylar جان
عکس روی وبلاگ مربوط به قهرمانی لیزا مولر(زن توماس)تو مسابقات اسب سواریه....
مبارکشون باشه

سوپرمانو دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 12:02

شکی نیست که هیچ یک از هواداران بایرن از پپ متنفر نیستن و هیچ مشکلی با موفقیت تیم با جناب پپ ندارن.ولی فقط برخی اشتباهات پپ در این دو سالا میگم قضاوت با شما.
1.اولین کاری که جناب پپ انجام داد.بردن مارتینزاز هافبک به دفاع و خراب کردن زوج رویایی مارتینز شوانی.که به گفته ی همه ی کارشناسان بهترین زوج هابک دفایی اون سال بود.

2.خرید تیاگو اونهم در حالی که کروس جواهر المانی در اوج امادگی به سر میبرد و در نهایت به رفتن کروس تمام شد.ضمن اینکه تیاگو به جز بازیه تیکی تاکایی هیچ هنری نداره و در بازی محو میشه.

3.بردن الابا که بدون هیچ شکی بهترین دفاع چپ جهانه به هابک و خرید اشتباهی به نام برنات که شاید برای ذخیره بون خوب بود و بردن برنات به دفاع چپ.که باعث شد سمت چپ تیم به کلی قدرت خودش را از دست بده.

4.بردن لام که ساخته شده ی دفاع راسته و در همین سن هم میتوان گفت بهترین دفاع راست دنیاست به هافبک و گذاشتن ر افینیا که همانند برنات لایق بازی در ترکیب اصلی نبود در دفاع چپ.تا در بازی های بزرگ و تاکتیکی لام به کلی در بازی ها محو شود.ضمن اینکه باعث شد در جام جهانی هم او در این پست بازی کند و چیزی تا حذف المان نمانده بود.

5.بردن لوا به وینگرو روبری به نوک حمله در برخی از بازی ها که باعث گیج شدن خط حمله در بازی ها میشد.

6.خرید اشتباه الونسوی پیر در شرایطی که با رفتن کروس تیم به هابک جوان نیاز داشت.

7.بازی دادن همزمان به الونسو و شوانی که به خوبی شاهد کند شدن بازی این تیم بودیم.

8.ذخیره کردن بی مورد گوتزه و بازی دادن اشتباه او در سیستم تیم که در نهایت به افت و از دست دان روحیه این بازیکن شد.

9.زوج دانته و بواتنگ در سال 2013 زوجی اهنی بود که هر خط حمله ای در مقابلش ناتوان بود.تا جایی که یووه قهرمان ایتالیا و بارسا قهرمان اسپانیا در 180 دقیقه در مقابلش هر برای گفتن نداشتن و حتی یک گل هم نزدن.اما چه شد که به یک بازی دانته به یک مدافع کند بی مصرف و پر اشتباه تبدیل شد؟دلیلش کاملن روشن است دانته مدافع است فیزیکی با قد مناسب.که به خوبی دفاع را در 18 قدم خودی انجام میده و هاینکس کبیر به خوبی از توانی هاش استفاده کرد.ولی با امدن پپ نقش او به کلی تغییر کرد و با خواسته های عجیب پپ از این بازیکن مثل جلو بازی کردن پاس های بلند دان و بازیسازی کردن به مدافع پر اشتباه این روزها تبدیل شد.

10.از دست دادن شقیری ان هم در شرایطی که تنها جایگزین روبری بود و به خوبی میتوانست جای این دو را پر کند و بنده امیدوار بودم در کنار شقیری یک وینگر دیگر اضافه شود تا اگر روبری با توجه به سنشان هر دو نبودن تیم دچار مشکل نشود.ولی در کمال تعجب نه تنها بازیکنی اضافه نشد بالکه شقیری هم رفتنی شود تا دست پپ توسط خودش پیش از پیش بسته شود.

11.جابجایی همیشگی مولر در بازی ها که باعث افت پیش از پیش این تیم در خط حمه شد.

12.تعویض های اشتباه همیشگی پپ که باعث از دست رفتن جریان بازی توسط بایرن میشد.

13.سیستم های اشتباه پپ که سعی نکرد مثل الگری به مرور سیستم خودش را به تیم بده و از همان ابتدا سیستم تیم را به کلی تغییر داد هر چند سیستم بایرن بر عکس سیستم یووه یک سیستم همیشه برنده بود و نیازی به تغییر نداشت انهم به این سرعت!

14.خرید اشتباه رینا انهم در صورتی که نویر در اوج امادگی به سر میبرد و تام هم ذخیره ی مطمئنی بود و میتوانست خریده بهتری در پست دیگری انجام دهد.

15.تنها گذاشتن شوانی در خط هافبک که باعث مصدومیت های پی در پی این بازیکن شد.

16.بدنسازی اشتباه تیم که باعث این همه مصدم در تیم شد.فراموش نکنید زمان هاینکس هم تیم در سه جبهه میجنگید و مصدومیت ها به حداقل رسیده بود تا جایی که روبری همیشه مصدوم و تیموشوک 34 هم مصدم نمیشدند.

17.تاکتیک های اشتباه این مربی که باعث باخت در همه ی بازی های بزرگ چه در لیگ و چه در اروپا و تحقیر دو ساله توسط اسپانیایی ها شد انهم در شرایظی که المانی ها استاد تحقیر کردن هستن و این در بازی با برزیل و بارسا به خوبی نشان دادند و تحقیر چنین تیم انهم در دوسال بی شک فراموش نمیشود

.و اشتباهات پپ همچنان ادامه دارد.اما به جز اشتباهات بی شمار جناب پپ نقش سران بایرن هم در این ماجرا کم نیست بخصوص جنابه رومینگه که به نظر در این سالها نتوانسته از مدیریت عالی هونس استفاده کند.در مدیریت هونس همین بس که مدیر گلادباخ او الگوی خود قرار داده.همه خوب به یاد دارند که تیم در زمان هاینکس حتی با وجود پیروزی های پر گل مورد انتقادات تند سامر و هونس قرار میگرفت و همین باعث میشد تیم همواره در حال پیشرفت باشد و دچار غرور از پیروزی های پیاپی نشود.ولی اکنون حتی پس از باخت های پی در پی و تحقر شدن در اروپا رومینگه حرف از تمدید قرار داد پپ و سامر از بهترین بودن پپ حرف میزنه که قطعا این حرف ها توسط جناب رومینگه به نیمکت تیم گفته شده تا بر روی پپ فشاری نباشه و انتخاب خودش نیز زیر سوال نره.با این حال با توجه به ماندگاری احتمالی پپ در سال اینده بیشتر هواداران بایرن امیدوارن یا پپ و رومینگه دست از اشتباهاتش برداشته و تیم در مسیر درستی قرار بگیره و حتی پپ بازهم در بایرن بماند و در صورت اتفاق نیفتادن چنین شرایطی پپ قرارداش تمیدید نشود و در سال اینده تیم حداقل تحقیر نشود

سوپرمانو دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 12:13

شرمنده کامنت قبلیم تکراری بود

دعوت بارسلونا از گواردیولا برای فینال برلین:
در مصاحبه نایب رئیس باشگاه بارسلونا با اسپورت 3 فاش شد که این باشگاه از تری ونبلز، یوهان کرایف، فرانک رایکارد و پپ گواردیولا، مربیانی که بارسلونا را به فینال دوره های قبل هدایت کرده بودند، دعوت به عمل آورده تا فینال برلین مقابل یووه را از نزدیک تماشا کنند.

دیگه فقط مونده بره بشینه رو نیمکت و بشه دستار انریکه.........

narcis13 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 12:21

خب بره
چه بهتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد