وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و فرایبورگی ها پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته سی و سوم بوندسلیگا برابر تیم فوتبال فرایبورگ شکست خورد. در ادامه نظر باواریاییها و فرایبورگی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

به کریستین استریش و شاگردانش تبریک می گویم. فرایبورگ نشان داد که بیشتر از ما خواهان پیروزی است. آن ها برای سقوط نکردن می جنگیدند و این پیروزی برای آن ها بسیار با ارزش بود. برای ما اما چندان آسان نبود که با انگیزه بازی کنیم. ما یک دوباره در دقایق پایانی گل خوردیم، مانند اتفاقی که در بارسلونا افتاد. واقعاً بازی کردن پس از قهرمانی آسان نیست. امیدوارم یک بازی در برابر ماینتس نیز بگذرد و پس از آن به تعطیلات برویم. در هر صورت به فرایبورگی ها تبریک می گویم، امیدوارم آن ها سال آینده نیز در بوندسلیگا باشند.

 

جروم بواتنگ : 

ما باید فوتبال بهتری نسبت به بازی مسابقه امروز بازی کنیم. به خاطر این شکست یک عذر خواهی به هوادارانمان بدهکاریم. 

کریستین استرایچ (سرمربی فرایبورگ) : 

ما شخصیت تیمی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم. تصمیم گرفتیم دفاعی بازی کنیم، چرا که ابزار لازم برای بازی شناور را نداشتیم. خوشبختانه امروز، روز ما بود و شکی در این مورد نیست. اما در این فصل، بارها شده است که ما بد شانسی آورده ایم، بنابراین این شانس حق ما بود.

یوخن سایر (مدیر ورزشی فرایبورگ) : 

از نظر ما امروز مناسب ترین زمان برای شکست بایرن بود و بلاخره پس از سال ها توانستیم این کارا انجام دهیم. بایرن بازی را جدی گرفته و از تمام نفرات اصلی خود استفاده کرد. در نیمه دوم بسیار بسیار خوب و متمرکز بودیم. اکنون ما یک فینال دیگر در زمین هانوفر داریم و باید خود را به خوبی برای آن مسابقه آماده کنیم. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد