وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: گواردیولا در بایرن می ماند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر عامل باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد به دنبال تمدید قرارداد با پپ گواردیولا خواهد بود و با وجود انتقادات اخیر از نتایج بایرن گواردیولا با بایرن خواهد ماند.

با اینکه دو فصل اخیر تحت هدایت گواردیولا، بایرن به راحتی بوندس لیگا را به دست آورده است، اما به خاطر ناکامی در اروپا و اخیرا جام حذفی گواردیولا شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است. به خصوص عدم موفقیت در اروپا بیش از پیش او را تحت فشار قرار داده است. بایرن فصل گذشته در مجموع 5-0 مغلوب رئال مادرید شد و این فصل هم در نیمه نهایی در مجموع نتیجه را 5-3 به بارسلونا واگذار کرد.

گواردیولا فقط یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و با شایعات گسترده ای که اخیرا در مورد علاقه فراوان باشگاه منچسترسیتی به استخدام او در رسانه های مختلف منتشر شده، به نظر می رسد خروج زود هنگام او از مونیخ یکی از گزینه های محتمل است. با این حال مربی و باشگاه هر دو بارها اظهار کرده اند که بدون شک تا پایان فصل بعد به همکاری ادامه خواهند داد.

رومنیگه همچنین اظهار می کند: ما در ماه ژانویه توافق کردیم که در پایان نیمه دوم سال 2015 در مورد تمدید قرارداد صحبت کنیم و گواردیولا نظر من را می داند. او می داند که ما می خواهیم او در تیم ما بماند. گواردیولا مربی خوبی است و تیم را به اهدافش می رساند، تمام تیم از بودن او خوشحال هستند.

رومنیگه در مورد وجود موجی از انتقادات در خارج از باشگاه بر علیه گواردیولا که عملکرد او را با مربی پیشین بایرن مقایسه می کنند می گوید: عملکرد بایرن با یوپ هاینکس در فصل 2013 خارق العاده بود. ما بوندس لیگا را تصاحب کردیم، لیگ قهرمانان اروپا را فتح کردیم و سپس جام حذفی را نیز به دست آوردیم. اما قرار نیست فصل 2013 ملاک ارزیابی ما برای موفقیت باشد. فراموش نکنیم در 115 سال عمر باشگاه موفقیت سال 2013 فقط یک بار اتفاق افتاده است.

بایرن امسال با مشکل مصدومیت های پیاپی بازیکنان مواجه بود و در بازی مقابل بارسلونا بازیکنان کلیدی خود مانند آرین روبن، فرانک ریبری و داوید آلابا را به همراه نداشت. پزشک بلند مدت تیم، دکتر مولر وولفارت در این فصل تیم را ترک کرد، چرا که احساس می کرد ممکن است برای نتایج ضعیف تیم او را مقصر بدانند. اگر شما از لیست مصدومان ما اطلاع دارید، حتما درک خواهید کرد مربی ما چه احساسی برای بازی های بزرگ حواهد داشت. او در بازی مقابل بارسلونا قیمت سنگینی برای نداشتن بازیکنانش پرداخت کرد.

مدیر ورزشی تیم ماتیاس سامر اخیرا اظهار کرده بود که گواردیولا نقش مستقیمی در نقل و انتقالات تابستانی بایرن نخواهد داشت که همین گفته باعث شده رسانه ها فکر کنند به علت اینکه گواردیولا قرارداد بلند مدت با بایرن ندارد همچین سیاستی اتخاذ شده است. رومنیگه می افزاید گواردیولا به طور طبیعی در نقل و انتقالات نقش خواهد داشت. او هدف تیم در نقل و انتقالات را مشخص می کند و نظر می دهد کدام بازیکنان برای تیم مفید خواهند بود. اما تمام کلید ها در اختیار یک نفر قرار نمی گیرد تا به تنهایی همه کار کند.

رومنیگه همچنین اظهار نگرانی کرد با وجود قرارداد تلویزیونی جدید لیگ برتر انگلیس، به زودی بوندس لیگا به جایگاه سوم و پایین تر از لیگ انگلیس نزول کند. قرارداد جدید حق پخش تلویزیونی لیگ برتر انگلیس با ارزشی در حدود 5 میلیارد پوند می تواند با باشگاه های انگلیسی کمک مالی فراوانی کند و آنها پس از اینکه امسال هیچ جایی در بین تیم های برتر اروپا نداشتند مجددا به رقابت برگردند. رومنیگه از شرکت های شبکه های تلویزیونی آلمانی خواسته است بر روی بوندس لیگا و پخش تلویزیونی بازی های آن سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند تا بوندس لیگا همچنان پر قدرت به رقابت با سایر لیگ های اروپایی ادامه دهد.
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
mojtaba شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 23:18

خب دیگه میماند فهمیدیم...میماند.
حالا هر روز نمیخاد حماقتتو به رخ ما بکشی...

بارون سرخ شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 23:27

برای بعضیها حماقت تمامی نداره

سوپرمانو یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 00:12

هی عمو الکی دور برندار..خودتم باید همین روزا تشریفتو ببری از بایرن
پروزه ی ر....دن به بایرن مونیخ با موفقیت انجام شد..

seedosi یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 00:31

پپ چقدر اویزونه ازون سیریشاس

مصطفی یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 01:29

فرق تفکر آلمانی ها با ما اینه که اونا با برنامه کار میکنن و بلند مدت برنامه ریزی میکنند اما ما خیلی کوتاه فکر میکنیم... برای همین رومنیگه حرف از تمدید قرارداد میزنه و شما انتظار دارید دو سال نشده یه مربی دیگه بیاد... من مطمئنم با موندن پپ تیم سال به سال بهتر میشه و سال بعد سه گانه رو خواهیم گرفت...%%%%%%

خسته شدم از باخت یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 14:03

پپ عملیات با موفقیت انجام شد تبریک میگم

لطفا خودت احترام خودتو نگهدار برو یا بایرنو مثل اولش کن (فکر کنم گزینه ی اول راحت تر باشه)

hojjat یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 21:01

سلام .
واقعا زشته برای آلمانیهای پرادعا که التماس یه اسپانیایی که تازه به دوران رسیده کنند . چه قدر التماس می کنید . آلمان پر شده از سرمربیان تراز اول جهان . از محصولات کشور خودتان استفاده کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد