وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

از آواز سوپر ‏بایرن در آلیانس تا
 
فحاشی به گرت بیل توسط طرفداران خودی

 

از آواز سوپر ‏بایرن! سوپر بایرن هی هی... در آلیانس تا 
فحاشی به گرت بیل توسط طرفداران خودی اتفاقاتی
 افتاده که نمیشه ساده ازش رد شد...


⚽در حین بازی بایرن و بارسلونا طرفداران بایرن در 
دقایق پایانی فارغ از اینکه تیمشون این بازی رو می بره 
یا یه گل دیگه هم میخوره شروع به خوندن آواز سوپر
بایرن کردن و حمایت یکپارچه از تیم کردن که بعداً ترول
سازان سوژه کردن که پرز از بایرن می پرسه هوادارات
چند؟ لینکش میکنیم به موضوع بلیت ارزان و میگیم
سالی 100 یورو!
بارها ثابت کردیم بهترین تماشاگرای
دنیا رو داره فوتبال آلمان و کاری هم نداریم فحش دادن
خودی ها به گرت بیل که اونو به فکر ترک تیم انداخته
که از قضا به بایرن لینک شده در گذشته!
⚽نکته دوم، سؤال از هواداران رئالی مقیم این صفحه
هست چون من بازی های کاسیاس رو نمی بینم آیا
 ایشون زیاد اقدام به پرتاب اوت دستی میکرده یا جدیداً
 که نویر این کارو کرد یادش افتاده!؟ با توجه به نقد های
ناجوانمردانه ای که ضد Manuel Neuer میشه، نمیشه 
از تیکه انداختن به این تقلید به طرفداران مذکور گذشت 
هر چند خود کاسیاس بسیار محترم هست برای ما...
⚽مورد بعدی سوزن به خودمون هست بعد از جوالدوز
 زدن به دیگران! عزیزانی که هی میگن بازیکن 100 تایی
بخریم و اینا! این BBC که 300-400 میلیون قیمتشه
در برابر بازیکن آکادمی همون تیم حذف شد و شد
معنیش Bye Bye CL ! 

ستاره باید داشته باشیم بله
ولی لزومی نیست پول آتیش بزنیم براش...

 

"Bundesliga Persian" 

 

منبع

نظرات 27 + ارسال نظر
امیر مونیخی جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 23:48

اوففففف
سوپر لایک

آلمان 90 + 14 جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 23:52

تفاوت را احساس کنید .

farid 10 شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 00:08

طرفدارای واقعی اینان در صورت باخت هم تیمو تشویق میکنن و به سرمربی تیم حمله نمی کنن

Navid Bayern Lover شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 00:11

بایرن باید بیل رو بخره

hamid شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 00:38

عزیزانی که تو این سایت نظر میزارن باید از این تماشاچیهای بایرن یاد بگیرن که بایه باخت سریع به تیم انتقاد نکنن . یادمون باشه تیمای بزرگی مثل رعال . من یونایتد . سیتی لیورمول . میلان . اینتر و .... امسال هیچ جامی نیاوردن ولی ما زا این همه مصدوم خوب بودیم

بایرن شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 02:00

مرسی هواداری واقعی بایرن

نه هوادارنماهای این سایت

دقت کردم جدیدا هر مطلبی که میشه ربطش داد به سر مربی و اسپانیایها برای انتقاد بعضی دوستان فقط اونجا کامنت میزارن و هر جا میبینن هوادارای واقعی نظر میزارن حتی یه کامنتم ازشون نیست
امیدوارم در هر حال بایرن موفق باشه

م مثل مولر شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 02:36

یعنی ممکنه گرت بیل بیاد بایرن!؟

و یه روزی از کسی خوشم بیاد که تا امروز هر وقت می دیدمش دوست داشته ام توپ را از دست بدهد!

چه کنیم!؟
به قولی؛ "چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار داشت"!

Saeeed شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 02:46

بنظرم بیل الان ب صلاح تیم نیست.... چون بازیکنی نیس ک راضی ب نیمکت نشینی بشه ازطرفی اگه بیاد باس فرانک یاارین برن رو نیمکت ک اونم اولا حاشیه داره ثانیا روبن گلزن و فرانک پاسور قهارین حیفه رو نیمکت بشینن...

عاشق بایرن مونیخ شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 02:50

واقعا به خودم افتخار میکنم که طرفدار چنین تیمی هستم

مصطفی شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 02:55

ایییول
هوادار فهمیم بایرنی
این چیزاست که منو عاشق بایرن کرده..

M.S.G شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 10:34

بیل اندازه رویس قیمتش خوبه نه بیشتر

احمد شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 10:51

قابل نوجه اقایونی که به مربی و ... هی حمله می کنن اونا که المانی هستن این طوری طرفداری می کنن و ما کاسه ی داغتر از آش

Munchen شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 10:56

بحث طوفانی و سنگینی بود
رئالی ها دو دقیقه سکوت

شهروز شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 11:46

عرضم به خدمت اون بایرن عشق گواردیولا که دیگه همه سایت حتی اون بچه های 10 ساله هم فهمیدن که تو یکی از اون عشق گواردیولاهایی بودی که وقتی اومد بایرن شدی طرفدار بایرن!! دیگه هر آدم کم عقلی این رو حس کرده که جای گواردیولا توی بایرن نبوده و نیست ، چرا بی خودی اصرار داری که گواردیولا بهترین مربیه ؟؟ هر روز باید این نظرات خنده دار تو رو اینجا رصد کنیم آیا ؟؟؟
شمام به فکر یه تیم جدید برا خودت باش آقای عشق گواردیولا!!

Ali-Ballack شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 12:24

مثل همیشه لایک به طرفدارایه واقعی بایرن. امیدوارم این کچل بی خاصیت با طرفداراش هرچی زودتر شرشون رو کم کنن. پپ میخواست ما رو تحقیر کنه تا انتقام ۷ تا رو بگیره ولی آلمانیاییه تیم و تشویق بی امان تماشگرا نزاشتن.

بایرن شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 12:34

شهروز جان من عشق گواردیولا نیستم
من طرفدار تیم و مربیشم و فک میکنم باید در هر حال هوادار تیم بود
نظرم هم اینه که کاسه داغتر از اش شما و امثال شما هستین که با وجود بزرگانی چون رومینگه،سامر و اولی هوینس که بهتر از جنابعالی و دوستانتون صلاح بایرن رو میدونن و نظرات
شما اینجا فقط بی احترامی و دلسردی بوجود میاره و به گوش هیچ یک از اعضای بایرن هم نمیرسه
پس لطف کن حد خودت رو نگه داری عزیزم

شهروز شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 13:13

اولا که یه نگاهی به نظرات همین سایت بندازی کاملا متوجه میشی که نظر اکثر بچه ها راجع به عشق بی پایان تو حضرت گواردیولا چیه!!
دوما مسئولان بایرن مجبورن از گندی که زدن حمایت کنند.. تا جالا نشنیدم که مدیر عامل و مدیر یه تیم اروپایی بیان و سرمربی تیمشونو تو رسانه ها بکوبن! این یارو تیم قهرمان 3گانه رو گرفت و به این روز انداخت!! شانس آورده که دورتموند توی بدترین دورانش بوده وگرنه همون بودندسلیگا هم نمیتونست بگیره!!!!! به هر حال گندی بوده که زده شده و بوش هم تا فرسخها پیچیده!!
سوما شما کاملا نشون دادی که طرفدار فوتبال اسپانیا و شخص شخیص گواردیولا هستی.. تا حالا تو عمرم کسی رو ندیده بودم که طرفدار بایرن باشه و از اسپانیا رقیب همیشگی آلمان حمایت کنه!!
چهارما شمایی که حد خودت رو نگه نداشتی.. اول شما بودی که تو نظرات منتقدین عشقت دحالت کردی.. تقصیرم نداری عزیزم! تو دلت با گواردیولاست نه با بایرن.....

بایرن شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 15:13

ادامه بحث دوست من بی مورده
بقول یکی از دوستان (نرود این میخ آهنین در سنگ)

پس ایشالا هر زمانی مربی دلخواه شما اومد با هم سر نتایج بحث میکنیم
اینکه من یک ساله عضو این سایتم درست اینکه از سبک پپ خوشم میاد هم درست و اینکه از امدن پپ به بایرنم خوشحالم درست
اما اینکه از فوتبال اسپانیا خوشم میاد و طرفدارشم یه حرف بیخوده چون متنفرم اما احتیاج نمیبینم داد بزنم و فحاشی کنم به بازیکن اسپانیایی یا برزیلی یا....
عزیزان من ایرانیم المانی نیستم نژادن من از نسل کورش و کاوه اهنگره....
نژاد پرست نیستم که برزیلی بده یا اسپانیایی یا پرتغالی
مهم موفقیت تیمه
اینم بدون اگه اشتباه نکنم تو ۱۵ سال گذشته تنها مربی که ۲بار قهرمان پشت هم اروپا شده پپ هست و هیچکس دیگه جدیدا نتونسته
حالا اینکه تو خیالاتم بگم اگه هایکنس میموند قهرمان سه گانه دوباره میشدیم احتمالش ۳۰ به ۷۰ هست
مگر اینکه کسی علم غیب داشته باشه

شهروز شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 16:03

یه نگاه به کامنتات توی این سایت بنداز دوست عزیز.. فقط زمانی کامنت تو رو میبینیم که حرف از گواردیولا باشه.... این یعنی چی ؟؟؟؟
شما تازه طرفدار بایرن شدی... کاملا مشخصه..
هروقت کامنت بزاری جوابتو میدم دوست عزیز.. چون داری به شعور ماها توهین میکنی..

بارون سرخ شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 21:47

اقای بایرن من مطما"شدم شما هیچ از فوتبال حالیت نمی شه فقط داری لاف میزنی مشه بگین کی پپ دو سال پشت سر هم قهرمان اروپا شده یا شاید بهتر اینجوری بپرسم شما چند سالته .{احتمالا"14یا15

بایرن شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 23:05

بارون سرخ تو اخر بی ادبی و بی کلاسی هستی
من ٣٤ سالمه عشقم
گفتم اگه اشتباه نکنم دو بار پشت هم قهرمان شده چون من نمیرم قهرمانیه تیمهای دیگه رو سرچ کنم
اما الان چون جواب تو بی ادب رو بدم رفتم دیدم
٢٠٠٨ و ٢٠١٠ قهرمان شده
من فک کردم ٢٠٠٩و٢٠١٠ شده
اما تو چند سالته با ادب جان
مثل اینکه امار بارسا رو تو بهتر از من داری و میری میخونی

بایرن شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 23:52

او گفت:" در حال حاضر یک کمپین ضد گواردیولا به راه افتاده است. من از عملکرد او خشیلی راضی هستم. در این چند روز اخیر، همه شروع به مقایسه ی امسال با سال 2013 کردند. سه گانه یک بار در تاریخ 115 ساله ی ما رخ داده است. ما در ژانویه با پپ توافق کردیم که درباره ی آینده اش در نیمه دوم 2015 مذاکره کنیم. او نظر من را می‌داند و امیدوارم در تیم بماند. تیم با او خوشحال است."

اقا شهروز عزیز و بارون سرخ بی ادب ۱۱۵ سال یه سه گانه میدونی یعنی چی
یعنی هر سال نمیشه سه گانه زد
۱۱۵ سال ۵ قهرمانی اروپا میدونی یه
یعنی هر ۲۳ سال یک قهرمانی
اگه ادم منطقی باشی منظور حرفم رو متوجه میشی
اگه نه که باز من تازه حتما طرفدار بایرن شدم و یا با پپ اومدم
مدیران بایرن این موضوع رو میدونن شمها خودتون رو زدین اون راه

شهروز یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 07:14

تو تازه شدی طرفدار بایرن.. برات زوده تحلیل و اینطور حرفها دوست عزیز!!
کلا این آدمایی که تازه یه چیزی رو شروع می کنن با داد و بیداد و چرت و پرت گفتن میخوان ادای کارشناسها رو دربیارن...
بیشتر از این خودتو کوچیک نکن دوست عزیز....

بایرن یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 13:00

حرفهای تکراری
تو تازه شدی طرفدار بایرن
چرت پرت اینه نه واقعیتهایی که درد میگیره ازشون

بارون سرخ یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 14:26

اقای بایرن با ادب 34ساله شما که انقدر امار دراوردنت خوبه ی لطف کن یه سرچ کن ببین بایرن چندبارتو مونیخ به رئال باخت یا رفت برگشت باخت یا چندبار تو نیمه نهایی اروپا تو بازی اول حذف شدیم و بازی برگشت حریف تمرینی تیم مقابل شدیم یا چند بار تو 6بازی5تاباخت دادیم عزیزم قدمت جام باشگاهای اورپا 60 .65 ساله که تا قبل از دهه نود فقط تیم قهرمان لیگ میتوانست در این رقابتها شرکت کند تیم بایرن اواخر دهه 50 وارد بندسلیگا شد ومدت زیادی طول کشید تا اولین قهرمانیاش را کسب کند شما لطف کن ببین بایرن چند بار در clحضور داشته واز این تعداد حضور چندباربه فینال رسیده

بارون سرخ یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 14:34

اقای بایرن کجا مخالفین پپ گفتن ما چرا سه گانه نبردیم .ما انتقادمون به تاکتیک و سبک بازی بایرنه. ما به خریدن بازیکنایه مازاد بارسا ورئال که فقط برای اسپانیایی بودن وارد تیم شدن انتقاد داریم .ما به نداشتن پلن بی واسرار مربی بر روی تاکتیک های غلط ونا کارامد انتقاد داریم مابه تعویضهای اشتباه و پارتی بازی در تیم انتقاد داریم ما به نیمکت نشینی ستارهای المانی تیم وضربه زدن به تیم ملی المان در استانه جام ملتهای اروپا انتقاد داریم ما به رفتن بهترین دکتر اروپا وکروس انتقاد داریم ما به نابودی اکادمیه وفروش بازیکنان جوان بایرن انتقاد داریم ما به فروش شقیری و مانزو انتقاد داریم بازم بگم یا کافیه.میدونم شما خودتونو به خواب زدین با توپ هم نمیشه بیدارتون کرد در ضمن من هنوز رو نظرم هستم که شما هیچی از فوتبال سرتون نمیشه یه چیزی هم داشت از یادم میرفت شما که تا دیروز میگفتین تو المان هیچکی از پپ انتقاد نمیکنه پس این کمپین ضد پپ از کجا به راه افتاده نکنه رومنیگه یکی از کاربرای این وبلاگه

بایرن یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 19:14

دروریات ارزش وقت گذاشتن نداره ی مشت چرت و پرت
با افکارت خوش باش مثل ادمی که رفته تو اغما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد