وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هافبک بایرن در راه وولفسبورگ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روزنامه "وولفسبورگر آلگماینه" در شماره روز چهارشنبه خود نوشت مشاوران باشگاه وولفسبورگ رایزنی‌هایی را با سباستین روده برای جذب وی آغاز کرده‌اند.


سبزپوشان نیدرزاکسن که در فصل جاری بوندسلیگا بسیار خوش درخشیدند و با کسب نتایج خوب موفق شدند تنها تعقیب‌کننده جدی بایرن مونیخ در صدر جدول باشگاه‌های آلمان باشند، برای خط میانی خود در جستجوی بازیکنی جوان و حرفه‌ای همچون روده هستند تا بتوانند تیم خود را برای فصل آینده و حضور در بوندسلیگا، جام حذفی و چمپیونزلیگ تقویت کنند.
روده از نگاه کارشناسان فوتبال آلمان پتانسیل یک بازیکن مکمل برای ترکیب بایرن مونیخ را داشت و بنابراین باواریایی‌ها پیش از آغاز فصل جاری وی را که بازیکن آزاد بود، جذب کردند. این بازیکن 24 ساله در طول فصل تبدیل به یکی از شاگردان مورد علاقه پپ گواردیولا شد و این مربی در 33 بازی بایرن وی را به زمین فرستاد.
گفتنی است قرارداد این بازیکن با بایرن تا سال 2018 اعتبار دارد و ارزشش در بازار نقل و انتقالات 9 میلیون یورو براورد شده است. 

 

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
بارون سرخ پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 14:10

اینم از برنامه تعقیر نسل در بایرن شاید هم برنامه ریدن در باشگا

امیر مونیخی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 14:43

هه
برید ی هافبک 44 ساله از لیگ دسته شیش قرقیزستان
بگیرید

بایرن پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 14:46

ادمها میتونن خیلی دیوانه وار زندگی کنند البته فقط و فقط اگر شنیدن هر حرفی هر چند غلط یا درست شایعه یا واقعیت در اونها تاثیرات بزاره که نتونن حرفی که از دهنشون در میاد رو کنترل کنند

فرانک پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 14:55

لوو: انتقادات از گوتزه بی اساس است

بعد از آنکه نیمکت‌نشینی‌های مکرر ماریو گوتزه در بایرن، زمزمه‌های اضافه بودن او در این تیم را تقویت کرد و کارشناسان فوتبال در آلمان هم این بازیکن را مورد انتقاد قرار دادند، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به جمع مدافعان گوتزه پیوست .یواخیم لوو در مصاحبه با وبسایت فدراسیون فوتبال آلمان گفت:" من اصلا نمی‌فهمم این انتقادات و بحث‌های بی‌اساس چیست که گاه و بیگاه مطرح می‌شود؟. همین چند وقت پیش ماریو بهترین ماریوی تمام دوران‌ها بود؛ قهرمان همه ما در جام‌جهانی؛ اما حالا به یکباره ورق برگشته.
من هیچ پایه و اساسی در صحبت‌های اخیر نمی‌بینم. این منصفانه نیست که معیار سنجش عملکرد این بازیکن را فقط گل فینال جام جهانی قرار دهیم، هیچ بازیکنی نمی‌تواند همیشه انتظارات را در چنین سطحی برآورده کند. برای من که مشخصا ماریو یک بازیکن استثنایی است، بازیکنانی که با او تفاوت را احساس می‌کنید.
در همان بازی‌های نخست او در تیم ملی می‌شد دید که او یک فوتبالیست خاص است. او دیگر یک پدیده جوان نیست، بلکه در 22 سالگی تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای شده است و حتی در تیم ملی می‌تواند قبول مسئولیت کند. او در تمرینات یک الگوست؛ حتی به طور انفرادی همواره با برنامه تمرین می‌کند و دائما روی بهتر شدنش کار می‌کند. یک آینده فوق‌العاده و باشکوه پیش روی اوست، هم در بایرن مونیخ و هم در تیم ملی. از نگاه من بدون شک او جزو بهترین فوتبالیست‌های جهان است."
پیش از لوو، ماتیاس سامر و اولیور بیرهوف هم حمایت خود را از گوتزه اعلام کردند.
وست.

Navid Bayern Lover پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 14:56

شایعه ست...

shabah پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 15:00

وجه تمایز فوتبال آلمان با بسیاری از کشورها از جمله ایران همواره نظم ، تفکر ، صبوری ، بدور از احساسات و برنامه ریزی و آینده نگریست و تیم بایرن با وجود کادر مدیریتی که از نام آوران جهان هستند از این قاعده مستثنی نیست بنابراین چه در مورد بازیکنان و چه مربی قطعا بهتر از بسیاری از هواداران خصوصا ایرانیها صلاح تیم رو خواهند دونست چرا که اگه بر پایه این نظر احساسی برخی از هواداران باشه باید یوپ هاینکس همون سال اول که در آلیانس آره نا سی ال رو از دست داد و در فینال جام حذفی که با پنج گل از دورتموند شکست خورد باید اخراج میشد یا یواخیم لوو ساها پیش چون جامی نیاورده بود باید از تیم ملی اخراج میشد و یا یورگن کلوپ امسال که تیمش در قعر جدول بود در همون نیم فصل باید اخراج میشد و ...... ضمن اینکه امسال هم همانطور که سامر گفت کسب یک جام و حضور در نیمه نهایی دو جام دیگه با این شرایطی که امسال از لحاظ مصدومیت داشت دستاورد خوبی محسوب میشه و تصور اینکه تیمی سالی هر سه جام رو برد هر سال باید تکرار بشه بدور از دید فنی و کارشناسیه چون تیمهای دیگه بیکار ننشستن و با صرف هزینه های هنگفت هم دنبال چنین دستاوردی هستن و اینکه هیچ تیمی نتونسته ار عنوان قهرمانیش دفاع کنه دلیل بر همین مدعاست و اینکه نباید به این شایعات در مورد بازیکنان هم توجهی کرد

mohammad پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 15:14 http://bayern.blogsky.com

خدا کنه بمونه. پپ بره زودتر

issa پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 15:23

هافبک خوبیه واقعا اگه بفروشنش شرم اوره!فردا اقای پپ دستور میدن بوسکتس یا پدرو را با قیمت هشتاد میلیون دلار بیارن تو بایرن

داوود کان پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 16:30

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه گاردین مدعی شد که مدیران من سیتی قصد دارند عملکرد این فصل پیگرینی در سیتی را بار دیگر بررسی کنند و براساس آن، برای فصل بعد تصمیم گیری کنند که احتمالا سرمربی شیلیایی در منچستر ماندنی خواهد شد.


نتیجه اخلاقی
با گواردیولا برا سال بعدش بستن مثل دون یوپ هانکس خودمون میخوان فصل اخرشم تو باشگاهشون مربی گری کنه بعد این بره اونجا

German پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 18:40

این رو به تمام باشگاه های دنیا میگم


بازیکن های آلمانیه بایرن خط قرمز ما بایرنی هاست و فروششون غیر ممکن پس برید دنبال یک بازیکن دیگه

استقلالی ام ( لطفا بخونید ) پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 21:54

به نظر من اینو بدن و دی ماریا رو بگیرن بهتره تا تعویض شواینی و دی ماریا

حامد جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 00:42

بهترین خبر براى من اینه که بگن پپ از بایرن رفت, اون روز رو باید جشن گرفت .

محمد جواد جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 08:40

می تونم بگم به عنوان هافبک حتی محکمتر و بهتر از شواینی می تونه بشه ،واقعا حیفه که از دستش بدن،جندتابازی رو ازش دیدم با این که سنش کمه ولی خیلی راحت بازی می کنه و البته درگیر.

Mohammad69 جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 11:40

روده هیچ جا نمیره خیلی بازیکن خوبیه

ali bavaria جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 14:12 http://gravatar.com

پپ گورهتو زود تر گم کن که حالم ازت خیلی بهم می خوره . کچل بی مغز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد