وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دفاع بیرهوف از ماریو گوتزه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر تیم های ملی آلمان با دفاع از وینگر ملی پوش بایرن مونیخ ،انتقادات اخیر از وی را ناعادلانه دانست.

ماریو گوتزه ی جوان که با وجود مصدومان فراوان باز هم جایی در ترکیب 11 نفره ی گواردیولا نداشت، در روزهای اخیر بارها و بارها مورد انتقاد چهره های ورزشی آلمان،از جمله دتمار هامان و فرانتس بکن بائر-که گفته بود گوتزه اگر سی سال هم بازی کند،به کیفیت مسی نخواهد رسید- قرار گرفته است.

اما اولیور بیرهوف مدیر تیم ملی آلمان با دفاع از زننده ی گل قهرمانی مانشافت ها در جام جهانی وی را بازیکنی حرفه ای دانست:"ماریو یک بازیکن فوق العاده حرفه ای است که در زمین تحرک زیادی دارد.با اینکه بازیکنی بسیار جوان است،ولی گام های بزرگی توانسته بردارد. قطعا لحظاتی پیش می آید که شرایط ان چنان که باید طبیعی پیش نمی رود. ولی من مطئنم که ماریو در بایرن موفق خواهد شد." 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
بایرن مونیخ پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 02:09

ایین گووتزه واس ماس...ینی کلیش واس ماس
فصل بعد ببین چ بازیکنی بشه این پسر..

googooli پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 02:43

هیچ تغییری نمیکنه. نه فیزیک داره نه سرعت نه اعتماد به نفس. درگیرانه هم که بازی نمیکنه. پپ هیچ اعتقادی بهش نداره باید بره یه تیم دیگه تا اعتماد به نفسش برگرده. باید سبک بازیشو تغییر بده

عقاب سفید پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 08:15

سلام
زمانیکه بازیکنی را فقط چند دقیقه آخر بازی آنهم در یک بازی مهم بازی دهند معمولا نتیجه نمیدهد ؛ کلا پپ با اسطوره های المانی مشکل دارد که حتی به مولر هم سرایت کرده ، بعید میدانم با بودنش در فصل بعد تعداد بازیکنان المانی تیم به 3 نفر برسد زیرا ماموریت او انهدام این تیم است!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد