وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا به مسی چه گفت؟ لبخند فوق ستاره بارسا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در پایان نیمه اول دیدار بایرن و بارسلونا گواردیولا و مسی با هم روبرو شدند و سرمربی بایرن صحبت هایی را با فوق ستاره بارسا انجام داد که خنده وی را به همراه داشت.


در پایان نیمه اول در شرایطی که بایرن با نتیجه دو بر یک از بارسا عقب بود، هنگامی که لیونل مسی قصد خروج از زمین را داشت با گواردیولا رودررو شد و سرمربی بایرن مونیخ صحبت هایی را با وی انجام داد که خنده فوق ستاره بارسا را به همراه داشت.  

 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
mojtaba چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 14:05

اقا برو دیگه عزیز من برو اونجا...تا زمانیکه مسی اونجاست چوب خشکم رو نیمکتشون باشه سالی یکی دوتا جام رو میگیرین...اخه وقتی هیچ علاقه ای به بایرن و المانیا نداری چرا واستادی؟
خدایا این گواردیولا رو از ما بگیر...

پپ گوآردیولا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 16:11

گوآردیولا خودش راض.یه ک تومونیخ هس فقط یه خوشوبش کردن همین

snowwhite چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 17:04

تعجب میکنم یعنی تو لالیگا و لیگ قهرمانان کسی پیدا نشده که بتونه مسی رو مصدوم کنه؟ از بازیکنای فوتبال و مدافعان تیم ها بیشتر از این انتظار داشتم. حداقل یکی از سه بازیکن مثلث بارسا رو باید میتونستن مصدوم کنن

hojjat چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 18:13

سلام .
گواردیولا بهش گفته حیف من که این همه چیز درباره گلزنی یادت دادم . اما تو برعلیه من استفاده کردی!

ARAA چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 23:10

بایرن تیمیه که همیشه بش افتخار میکنم
با هر مربی
با هر بازیکنی
اما بایرن من یعنی مولر، یعنی شواینی، یعنی آلابا، یعنی لام، یعنی حتی جوونایی مثل روده و وایزر

امیدوارم پپ بره
پپ برو که بایرن به به تو هیچ نیازی نداره و هیچ وقت نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد