وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رکوردهای منفی و ادامه دار بایرن مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ یکی از بدترین مقاطع خود از نظر آماری در سال های اخیر را سپری می کند.

بایرن مونیخ روز شنبه در هفته سی و دوم بوندسلیگا متحمل چهارمین شکست پیاپی خود شد. اولین باخت باواریایی ها روز 28 آوریل و مقابل دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی رقم خود. بایرن مونیخ آخرین بار در سال 1991 چهار باخت پیاپی را تجربه کرده بود. یک رکورد منفی دیگر در کارنامه پپ گواردیولا عدم گلزنی در بازی ها و دقایق پیاپی است.  

آخرین بار روبرت لواندوفسکی در دقیقه 29 بازی مقابل دورتموند موفق به گلزنی برای بایرن مونیخ شد. از آن به بعد و در بازی مقابل بایرلورکوزن، بارسلونا و آگسبورگ تیم پپ در گلزنی ناکام بوده است و رکورد 360 دقیقه بدون گل زده را ثبت کرده است.
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
میثم یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:28

خسته شدیم اینقدر باخت و رکورد منفی دیدیمپ
پپ برو فقط همین باتمام احترامی که برات قائلم فقط برو

Ali-Ballack دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 01:23

بابا پپ نمودی ما رو.
گورت رو کم کن برو دیگه

narcis13 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 11:42

وای من که دارم قاطی میکنم دیگه !
دارم الکی میخندم ! مثه اقای همساده شدم! :)))))
پپ ما رو به خاک سیاه نشوندی :))))))
:(((((((((((((

علی بایرنی دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 12:45

فقط گمشو برو جمله ای بهتر ازاین پیدا نکردم که مدیران وبلاکم بپسندن پس فقط گمشو برو

سوپرمانو دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 13:14

پپ خدا قوت ماشالاه داری رکورد میشکنی
بازی با بارسا رو هم ببازیم دیگه نام خودتو در باشگاه بایرن جاودانه میکنی

سوپرمانو دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 13:26

مسئولای عزیزو محترم ودوسداشتنی سایت
خواهشا بیخیال تایید کامنتا بشین
هرکی حرف بد بزنه خودم ادبش میکنم
تازه شمام بعد یه مدتی کامنتای مورد دار رو حذف میکنین
اخه شما 24ساعت انلاین نیستید که همون لحظه کامنتو تاییدکنید
من خودم دیروز ساعت 4یا 5 کامنت گذاشتم ساعت 7 نشونش دادین
به خدا سرعت تبادل نظرات خیلی پایینه
من به خاطر سرعت بالای ثبت نظر عضو این سایت شدم وگرنه وبلاگای طرفداری دیگه ای هم بودن

دوستان اگه قبول دارید لایک کنید.....

onlybayern دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 13:28

چی بگم دیگه!!!!!؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد