وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارش روز: چه کسی برای ناکامی بایرن باید سرزنش شود؟

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وب سایت گل در مطلبی تحلیلی عواملی که می توانند دلایل ناکامی بایرن باشند را بررسی کرده است.

 تایلور لدگر

بحران در بایرن مونیخ پایان ندارد. بعد از شکست 3 بر صفر در دیدار مقابل بارسلونا، این بار شکست مقابل آگسبورگ نه چندان قدرتمند در لیگ آلمان. پپ گواردیولا ترکیب  اصلی قدرتمندی را هم وارد زمین کرده بود. تیاگو آلکانتارا، باستین شوانشتایگر، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی. اما بعد از اخراج رینا در دقیقه 13 بایرن نتوانست خودش را پیدا کند. سومین شکست بایرن در یک هفته رقم خورد . در این مدت آن ها هیچ گلی نزدند و 6 گل هم خورده اند. پیش از این هم در جام حذفی شکست خورده بودند و در پنالتی مغلوب دورتموند شده بودند. خوب پس دلیل بحران در بایرن چیست؟ بحرانی که عملکرد درخشان آن ها در کل فصل را زیر سوال برده است.

 

گواردیولا کسی است که باید سرزنش شود؟ فصل گذشته همین موقع، سرمربی اسپانیایی شدیدا به خاطر تاکتیک هایش بعد از شکست در مجموع 5 بر صفر مقابل رئال مورد انتقاد قرار گرفت. در بازی با بارسا هم او از دفاع 3 نفره استفاده کرده بود و مطمئنا بعد از درخشش فوق العاده مهاجمان بارسا باید جوابگو باشد. آمادگی اش برای آن بازی هم با یک اظهار نظرش زیر سوال رفت. او مسی را «غیر قابل مهار» توصیف کرده بود. پپ قبلا هم زیر بار تمدید قرارداد نرفته بود و شاید در پایان فصل راهی من سیتی شود.

یکی دیگر از کسانی که روی لبه تیغ راه می رود هانس ویلهلم مولر وولفارت، پزشک این تیم است. کسی که جایگزین پزشک با تجربه بایرن که البته مدتی طولانی هم در این تیم کار می کرد، شده است. نقش او در مصدومیت های بایرن چیست؟

شاید تعداد زیاد مصدومان که البته بازیکنان کلیدی هم شامل آن هستند، بهانه خوبی برای ناکامی ها باشد. بایرن آرین روبن، فرانک ریبری و داوید آلابا که از بازیکنان کلیدی اش هستند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. اگر دوباره این بازیکنان آماده شوند بایرن تبدیل به تیمی انفجاری می شود؟ خود بوندسلیگا چطور؟ درست مثل فصل 14-2013 که بایرن از یک ماه قبل قهرمان لیگ شده بود. آیا شاگردان پپ انگیز و تمرکزشان روی نتایج را از دست دادند؟ آیا بایرن تاوان کیفیت پایین لیگی که در آن بازی می کند را می دهد؟ چیزی که مشخص است این است که بایرن برای صعود به فینال لیگ قهرمانان نیاز به یک معجزه دارد. آن ها روز سه شنبه در آلیانتس آرنا میزبان بارسا هستند.

 

نظر سنجی وب سایت گل نشان می دهد که هواداران بایرن هنوز اعتمادشان به پپ را از دست نداده اند و حدود نیمی از آن ها مصدومیت ها را دلیل ناکامی این تیم می دانند. 

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
shabah یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:01

درود بر هواداران منطقی و فهیم

استقلالی ام ( لطفا بخونید ) یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:22

درسته من طرفدار پپ هستم ولی خوب به نظر من اون شکست سنگین بیش از همه باید گردن پپ رو بگیره . چون برای بازی های مهم نظیر چمپیونز لیگ نباید ترکیب هایی که هنوز موفقیتشون اثبات نشده رو بفرسته .
و همچنین لواندوفسکی که پاس لقمه شده رو تف کرد بیرون . اگه اون توپ گل میشد شک نداشتم بایرن میبرد .

Arman یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:31

علت اصلی این ناکامی ها پپ هستش ریبری این فصل و فصل قبل هم اون ریبری همیشگی نبود بایرن بیشترین ضربه رو امسال از نبود روبن خورد ولی بازم میگم مقصر این امر گواردیولاست همونطور که پارسال هم خیلی هامون گفتیم پارسال و متاسفانه امسال تنها سیستم پپ برای گلزنی مخصوصا مقابل تیمهای قدرتمند از طریق روبن بود و دیدیم چطوری وقتی رئالی ها روبنو مهار کردن حمله ی تیم فلج شد اما پپ واسه این فصل علاوه بر اینکه خیلی از مشکلات تیمو برطرف نکرد و به لجبازیاش هم ادامه داد این نقطه ضعف اصلی تیم هم برطرف نکرد و فقط جای لوا رو با مانزوکیچ عوض کرد و یه وینگر تراز اول نخرید واین فاجعه اتفاق افتاد.

mojtaba یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:03

اوه بچه ها یکی از طرفدارای گواردیولا بعد از یک هفته از تو سوراخ در اومد...
خدارو شکر هنوز نفس میکشید...

احمد یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:20

علاوه بر مصدومیت باریکنا بی انگیزه بازی می کنن و خیلی سنگین ا کلا پارسال هم همین زمان تیم دچار افت شد در حالی که بارسا الان به اوج رسیده به عبارتی نقطه ی پیک بایرن ماه قبل بود والان در نزوله همیه ی تیم ها این صعود و نزول رو در سال دارن ولی متاسفاته بایرن الان دچارش شده که شاید مصدومیت بازیکنا مزید بر علته

hamid یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:05

کاش هوادارای ایرانی بایرن هم اینو میفهمیدن که این فصل مصدومیتها مارو اینطوری کرد

بایرن یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:23

اراه داداش اونا خارج از این مرز و بومن و از نزدیک شاهد تمرینات و مسابقات و در جریان اموری که مربوط به هواداران هست قرار میگیرن

اما قربونش برم اینجا فحاشی به پپ و ناموسش و هواداراش انتهای هواداری هستیم ما

علی یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 22:10

بادرود به شما .
من اصلا از بازیکنانی که اخیرا به بایرن اومدا اضی نیستم .من الان بیست ساله طرفدار پروپاقرص بایرنم . بایرن همیشه تیم مرموز و هوشیاری بود حتی تو اون فینال معروف که ۲بر۱به من یونایتد میبازه ۳بار به تیر دروازه زده بود .یکی از فاکتورهای همیشگی بایرن شوت زنی و ارسال توپ از جناحین رو زمین به سمت بیرون محوطه جریمه حریف و شوت به سمت چهارچوب بود .الان این ژابی آلونسو تعجب میکنم از بایرن برای بازیکن بالای ۳۰سال هزینه میکنه . لام سالهاست تو بایرنه ولی آلونسو رو نباید می خریدند خیلی اشتباه میکنه . بایرن باید از خود آلمانها استفاده کنه و جوانهای آلمانو به تیم تزریق کنه . یاد لوتار ماتیوس و افنبرگ به خیر . فورواردهای فرصت طلبی مثل گردمولر . البر . ماکای. کلوزه و ... این لواندوفسکی میترسه شوت بزنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد