وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فولر: چرا نباید بایرن را نقد کنیم؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن بعد از اینکه واکنش خاصی به امضای قرارداد تبلیغاتی جدید بایرن مونیخ نشان داده نشد، گفت:" اینطور که می بینیم بایرنی ها هرکاری بکنند عالی است."

رودی فولر در مصاحبه با "راینیش پست" به موضوع قرارداد هنگفت بایرن با اسپانسرش اشاره کرد که هیچکس اجازه نقد آن را به خودش نداد و گفت:" وقتی بایرن مونیخ یک چنین قراردادی با آدیداس می بندد که صدها میلیون یورو ارزش دارد، کسی آن را نقد نمی کند. ولی اگر مثلا ولفسبورگ ، هوفنهایم یا لایپزیک چنین فعالیتی بکنند، واویلا می شود. برای بایرن همه چیز برعکس است، خیلی هم ازشان تعریف خواهد شد."

بایرن که دهه هاست با آدیداس کار می کند، قرارداد جدیدی تا سال 2030 با این شرکت امضا کرد که به موجب آن قرار است سالیانه 60 میلیون یورو از این کانال دریافت کند. گفتنی است آدیداس 8.33 درصد سهام این باشگاه را هم در اختیار دارد. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
سوپرمانو یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 18:53

خب مگه اشکالی داره؟؟؟
مشکلش رو نمیفهمم
شما میدونین بگین!!!!

یک بایرنی دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 07:36

منم متوجه منظورش نمیشم.
خوب برید از بایرن یاد بگیرید و خودتونو تقویت کنید. این مشکل بایرن نیست که زیادی قدرتمند هستش. بلکه مشکل از تیمهایی مثل شما و دورتموند هست که توان ندارند ستاره هاشونو نگه دارند و با رفتن ستاره ها باعث میشند سطح کیفی بوندسلیگا پایین بیاد. وقتی هم که بایرن با خرید ستاره هاتون باعث حفظ اونها تو بوندسلیگا میشه. هی میگید بایرن باعث تضعیف تیمهای دیگه میشه!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد