وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامان: پپ به من سیتی خواهد رفت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بنا بر گفته ی ملی پوش سابق باشگاه بایرن،پپ گواردیولا فصل بعد روی نیمکت منچستر سیتی خواهد نشست.

در چند روز اخیر اخبار ضد و نقیضی از توافق گواردیولا با باشگاه منچستر سیتی به گوش رسیده است که این خبر،بارها و بارها توسط اشخاص و یا سایر روزنامه های تایید و تکذیب شده.

اما دتمار هامان عضو سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ هم در همین راستا،ضمن تایید مذاکرات سرمبری اسپانیایی باواریایی ها با منچستر سیتی،مدعی شد این مربی سال بعد بر روی نیمکت تیم دوم شهر منچستر خواهد نشست:"من از منبعی موثق شنیده بودم که چندین ماه پیش منچستر سیتی با گواردیولا مذکراتی انجام داده بود که این مربی به آن ها پاسخ منفی داده.اما گویا مذاکرات جدیدی با این مربی انجام شده و پیشرفت هابی هم حاصل گردیده.هنوز چیزی به امضا نرسیده است اما احتمال آن وجود دارد.احتمال پیوستن پپ به من سیتی بسیار بالاست." 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
حافظ یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 18:45

کاش بره

هانیبال یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:28

فکر کنم بعداز بازی با بارسا خبر تایید خواهد شد. اما اگر قبل از بازی با بارسا اخراج میشد احتما برد بایرن بیشتر می بود. ولی در کل هرچه زودتر بره برای بایرن بهتر خواهد شد.

vida یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 22:47

برا رفتنش باید گوسفند قربونی کنیم...خخخخ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد