وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

البر: برای بایرن نگران هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جیووانی البر، مهاجم برزیلی سال های نه چندان دور بایرن مونیخ و یکی از محبوبترین بازیکنان خارجی نزد هواداران بایرن، به گواردیولا توصیه کرد از تاکتیک های دفاعی تری مقابل بارسلونا استفاده کند.

جیووانی البر در مصاحبه ای شرایط سخت به وجود آمده برای بایرن، در اثر مصدومیت های فراوان بازیکنان را موجب نگرانی دانست و در مورد بازی پیش روی این تیم در مقابل بارسلونا اظهار نظر کرد.

من برای تیم محبوبم نگران هستم. ما بازیکنان مصدوم فراوانی داریم که بازی در مقابل بارسلونا را برای ما دشوار می کند. صادقانه بگویم، برای بازی رفت من امیدی به پیروزی ندارم و فکر می کنم هدف ما باید این باشد که گل های کمتری دریافت کنیم، تا بتوانیم در بازی برگشت شانس صعود داشته باشیم. متاسفانه باید بگویم احساس می کنم به یک معجزه کوچک نیاز داریم.

البر همچنین با توجه به مصدومیت بازیکنان تهاجمی تیم، اتخاذ تاکتیک های دفاعی تر را به گواردیولا توصیه می کند و می گوید: در مورد این بازی شاید بهتر باشد گواردیولا بازی تهاجمی تیم را فدا کند و به جای خلق موقعیت های فراوان بیشتر روی دفاع منطقی تمرکز کند. با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم شاید بهتر باشد مالکیت توپ را به بارسلونا بسپاریم و اجازه دهیم آنها تیم مهاجم باشند و ما به آرامی بازی را کنترل کنیم و هدف اصلی ما در بازی رفت این باشد که دروازه خود را بسته نگه داریم، یا حداقل گل های زیادی دریافت نکنیم.

  

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
سوپرمانو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 19:48

جناب البر ماهم بشدت نگرانیم
اما معجزه کوچیکو ولش کن ما معجزات بزرگی داریم
میدونی چی ان؟؟؟؟
مانوئل.فیلیپ.باستی.توماس.ماریو.لوا.جرومی.مهدی.....

بارون سرخ چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 20:03

هیچ وقت گلهایی که به رئال زد از یادم نمیره با اینکه یک خارجی بود واقعا"خیلی با تعصب بود من شخصا"بازیکنای اون نسل خیلی دوست داشتم مخصوصا"اون مربی نابغه اشون اتمار هیتسفیلد میگم

بایرن چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 21:49

اتفاقا اشتباه محضه که بزاریم بارسا توپ و میدون رو داشته باشه و بیاد پشت هجده قدم اینطوری کارمون ساخته هست.بنظرم باید باز رو مدیریت کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد