وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انریکه: این جذاب‌ترین بازی فوتبال در اروپاست؛ قصد نداریم روی پپ را کم کنیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، انریکه در نشست خبری قبل از دیدار امشب گفت: هیچ بازی محبوب و حساس دیگری را نمی‌توان یافت که به قدر دیدار بارسا و بایرن، دیدنی باشد.


امشب ساعت 23 و 15 دقیقه، ورزشگاه نیو‌کمپ محل برگزاری یکی از حساس‌ترین و دیدنی‌ترین دیدارهای باشگاهی فوتبال در چند سال اخیر است؛ دیداری که میان تیم کنونی گواردیولا و تیم سابق این‌ سرمربی‌ نام‌آور است.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا امروز در نشست خبری در ارتباط با دیدار امشب، از اهمیت این دیدار و البته جذابیت بی‌مثال آن سخن گفت.

انریکه اظهار داشت: هیچ بازی محبوب و حساس دیگری را نمی‌توان یافت که به قدر دیدار بارسا و بایرن، دیدنی باشد. در واقع می‌توان گفت که دو تیم برای رسیدن به دیدار نهایی خواهند جنگید. تنها یک توپ است و یک زمین که هر دو تیم، سلطه بر آن دو را می‌خواهند. باید ببینیم که کدام تیم می‌تواند بهتر بازی کند و بدون شک این جذاب‌ترین دیدار تاریخ اروپا است.

او ادامه داد: هر دو طرف از تاکتیک‌های جذابی استفاده خواهند کرد. ظرافت‌های فراوانی را در این رقابت خواهیم دید. واضح است که ما مهارت‌های فردی فراوانی را در میان بازیکنان در این رویارویی می‌توانیم ببینیم. بازیکنان من همگی متحد هستند و می‌خواهند نمایشی گروهی را با نهایت نظم به اجرا بگذارند.

انریکه در مورد غیبت برخی بازیکنان بایرن گفت: جوخه بایرن آن قدر پر از سربازان هوشمند و قدرت‌مندی است که در غیاب برخی از بازیکنانش هم می‌تواند نمایشی عالی ارائه دهد. من روش مدیریت پپ را در شرایط با محدودیت را دوست دارم. هر کسی نمی‌تواند همچون او در شرایط سخت عمل کند.

انریکه در ارتباط با حضور گواردیولا در نیوکمپ گفت: ما در این دیدار به زمین نمی‌رویم تا روی پپ را کم کنیم. دیدن او برای ما باعث خوشحالی است. بازیکنانم می‌دانند که این بازی چقدر مهم است و بنابراین فقط به فکر پیروزی هستند و می‌خواهند به فینال برسند. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Mannschaft چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 11:54

کاش همه مربیها مثل تو مؤدبانه راجع به حریفشون صحبت می کردن، از اینکه به حریف احترام میزاری و کری نمی خونی یا از کلمات تحریک کننده استفاده نمی کنی باید ازت تقدیر کرد.

mohammad چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:30 http://bayern.blogsky.com

ای ول انریکه. امشب باید کم اشتباه باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد