وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مازینیو: به پسرانم تیاگو و رافینیا افتخار می کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مازینیو که سابق بر این فوتبالیست بود، حالا دو فرزند در ترکیب تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا دارد.

برادران آلکانترا امشب می توانند در دیدار تیم هایشان در نیوکمپ و در جریان دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر بروند. تیاگو و رافینیا فرزندان پدری هستند که سابقه قهرمانی جهان و آمریکا را با تیم ملی برزیل در کارنامه دارد.

به گزارش fourfourtwo، مازینیو در این خصوص گفت: "در حالی به استادیوم می روم که هوادار هر دوی آن ها هستم. برای من این بازی نمودی بزرگ از افتخار است."

 مازینیو در خصوص وضعیت قرارداد تیاگو که در تابستان 2017 با بایرن مونیخ به پایان می رسد گفت: "در خصوص مسئله قرارداد ایده خاصی ندارم. من تنها پدر او نیستم و مدیر برنامه هایش نیز هستم. مهم است که او برای مربی ای بازی می کند که وی را به همراه خود به آلمان برده است. قرارداد جدید را می خواهیم. باور داریم که تمدید ممکن است. امیدوارم این اتفاق رخ دهد."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد