وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت پپ برای اینیستا حس ویژه ای است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آندرس اینیستا معتقد است که بازگشت پپ به بارسا برای همه یک موضوع استثنایی است.

 پپ قرار است برای دیدار امشب نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی نیوکمپ شود. اینیستا اما در مصاحبه ای با وب سایت یوفا گفته: پپ همیشه در کنار مایکل لادروپ یکی از دو الگوی من بوده است. در سال 1999 من در فینال جوانان بازی می کردم و باید کاپیتان تیم اصلی جام را می داد. گواردیولا باید کاپ را می داد و من کاپیتان جوانان بودم. این اولین ملاقات ما بود. زمان گذشت و ما اوقات واقعا خوشی را با هم گذراندیم. بازی چهارشنبه شب برای همه خاص است چون ما خاطرات زیادی با او داریم. از طرفی دیداری دیدنی است بین دو تیم فوق العاده دنیا.

او در پاسخ این سوال که چه چیز گواردیولا خاص بود گفته: هر مربی ای برای اجرا کردن ایده هایش راه های خودش را دارد. او مربی ای است که هیچ جزئیاتی را از قلم نمی اندازد. او همیشه به این فکر می کند که برای پیشرفت چه باید کرد. کسی است که جواب های زیادی هم برای این سوالش دارد. جواب هایی که تقریبا همه شان هم درست هستند. من به عنوان یک بازیکن درک واضحی از فوتبال دارم و به خوبی آن را می فهمم. او حالا به عنوان یک مربی با تجربه تر هم شده و معنی اش این است که پیشرفت کرده است. او مربی مهمی است، هم از نظر شخصی و هم برای باشگاه. ما چیزهای زیادی را از زمانی که او با ما بود یاد گرفته ایم.

اینیستا درباره بازی کردن در فشار نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفته: مهم ترین چیز این است که تلاش کنی و همان طور که می خواهی از همه چیز لذت ببری. درست است. این مسابقات پر از.... فشار نه، تنش هستند. دلیلش هم این است که تنها یک قدم تا رسیدن به هدفت فاصله داری. این چیزها است که روی بازی تاثیر می گذارد. اما راه حل اصلی این است که از بازی ات لذت ببری. باید بدانی که کار خسلی سختی داری و باید بیش از 90 دقیقه بجنگی. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد