وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کارشناس اسکای: بایرن سلاح موثر خود را دارد

http://www.fcbayernfans.ir/main/images/Sky_portret_ErikMeijer.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بایرنی ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید چهارشنبه شب به مصاف بارسلونا بروند برخلاف پیش بینی ها که شانس بیشتر را به بارسلونا می دهد اریک مه یر مفسر کانال تلویزیونی اسکای احتمال حضور بایرن در فینال برلین را بیشتر می داند.  بایرنی ها در دو دیدار گذشته ی خود دو شکست را مقابل دورتموند و لورکوزن متحمل شدند اما بارسلونا با دو نتیجه ی پرگل در لا لیگا به مصاف بایرن می آید. مصدومیت ها و تغییرات اجباری زیاد در ترکیب از مشکلاتی است که گاردیولا در هفته های اخیر با آن ها دست به گریبان است آیا او با تمام این مسائل می تواند تیم سابق خود را شکست داده و مونیخی ها را راهی فینال کند؟

نظر اریک مه یر کارشناس اسکای در این باره را می خوانیم:" اینکه بازی رفت در بارسلونا است برای بایرن یک مزیت محسوب می شود و شما می توانید تراکم را در زمین بیشتر کنید تا به دیدار برگشت برسید اما آنچه از همه مهمتر است بایرن هنوز هم مهمترین سلاح خود را در اختیار دارد و آن هم کسی نیست به جز پپ گواردیولا."

مه یر ادامه می دهد:" بارسلونا با انریکه اوج گرفته است اما آیا کسی بهتر از گواردیولا می شناسید که نقاط ضعف و قدرت بایرن و راه کنترل آن ها را بهتر بلد باشد؟ فقط باید امیدوار بود که گواردیولا در طول 90 دقیقه آرامش خود را حفظ کند."

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 19:57

گواردیولا جان تو را خدا لام رو سمت راست بکار بگیر.اگه دفاع راست نمیذاریش، حداقل هافبک راست بذار.مثل بازی با پورتو که خیلی خوب جواب داد.

جواد دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 19:59 http://fooladkhozestan.com

با سلام و خسته نباشید خدمت شما من یه سایت فوتبالی دارم خوشحال می شم به سایتم سربزنی و لینکم کنی وقتی لینکم کردی بهم خبر بده تا با افتخار لینکت کنم ممنون از سایت خوب و پربازدیدت

فرانک دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 20:08

بواتنگ: لواندوفسکی مقابل بارسا بازی می کند

ژروم بواتنگ، مدافع ارزشمند بایرن اطمینان دارد که روبرت لواندوفسکی به بازی حساس مقابل بارسلونا خواهد رسید. لواندوفسکی در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل دورتموند و بر اثر برخورد با دروازه بان حریف، به شدت از ناحیه بینی مصدوم شد. پیش بینی می شد که او حداقل بازی رفت مقابل بارسلونا که چهارشنبه برگزار می شود را از دست بدهد اما روز گذشته او از طریق توئیتر اعلام کرد که با استفاده از ماسک ویژه، در بازی مقابل بارسلونا حضور خواهد داشت.

او با همین ماسک امروز در تمرین بایرن نیز شرکت کرد. ژروم بواتنگ در این رابطه به خبرنگاران گفت:" لواندوفسکی حس بسیار خوبی دارد. ما امیدواریم که روبرت با استفاده از ماسک بتواند در مقابل بارسا بهترین نمایش خود را ارائه دهد و به ما کمک کند تا نتیجه خوبی کسب کنیم.
بازی کردن با ماسک، پیچیدگی های خاص خود را دارد و شما باید شیوه بازی خودتان را اندکی تغییر دهید. بخصوص در زمان تصاحب توپ و کنترل آن. روبرت بازیکن شجاعی است و امیدوارم که تا روز بازی به این ماسک عادت کند."

ارش دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 20:39 http://bayern.blogsky.com

اخه میلاد بارسا پر تو نیست اما با حرفت موافقم

only bayen دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 21:12

آقا من یه چیزی بگم،میریم فینال

میلاد دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 21:21

آرش : بارسلونا فقط حملش قویه !! دفاعش و هافبک هاش خوبن ولی بایرن بهتره.
ولی من مطمئنم فینالیم
مسی رو مهار کنیم کارمون خیلی راحت میشه.
فقط باید مواظب ضد حملات باشیم.

muller دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 22:03

اولین فینالمون رو در برلین از دست دادیم ایشالله دومی رو از دست نمیدیم امید به خدا با دست پر از اسپنیا میایم المان و منتظر میمونیم تا تو بازی برگشت دهنشونو سرویس کنیم امیدوارم حرف این کارشناس درست باشه و همچنین این پپ باید به لام در پست دفاع راست بازی بده نه هافبک

ارش دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 22:14

اره ولى فوتبال غیر قابل پیش بینى نیست اما میریم فینال تا به جهان نشون بدیم ما بایرن هستم نه ریال و بارسا و یونتوس

ارش دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 22:20

اشتباه شد فوتبال غیر قابل پیش بینى هست

onlybayern دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 22:33

تا جایی که یادمه سال ۹۸ با هیتسفیلد که رفتیم فینال و به منچستر دقیقه ۹۳ باختیم قبلش دوتا ۱ بر ۰ رئالو بردیم تیم اون موقع به مراتب ضعیفتر بود حتی با مصدومامون ما الان المانیهای قهرمان جهان رو داریم پس به یه فوتبال حساب شده باید فضاهارو ببندیم و تو یه فرصت مناسب گل بزنیم البته پاسکاری بی خودی تو زمین خودی لطفا ممنوع ع ع ع ع ع ع

محمد عشق آلمان و بایرن دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 22:38

بچه ها من مطمئنم فینالیم فقط انشا الله که پپ لام رو راست بازی بده

mohsen دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 23:03

تمام این بساط واسه هیجان و لذته..نه اعصاب خرد شدن و حرص خوردن...یادتون باشه پولش تو جیب بقیه میره ..پس به امید پیروزی بایرن و مهم تر از اون دیدن یه فوتبال قشنگ..
بدترین باختام یه روز فراموش میشه..

Cr 7 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 23:41

shoma ke enghad mishinid takib migid vase khodeton fk mikonid barca mishine negaton mikone naghshe hatono piyade konid

mori دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 23:42

ما 8 بار به مصاف تیم کوچکتر اسپانیا رفتیم حاصل 5 برد 2 تساوی و تنها 1 شکست
و آمارمون در برابر تیم بزرگتر اسپانیا هم 13 11 بسود ماست
بارسا و رئال بایست از ما برسن فقط همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد