وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ مواظب باش؛ خودت و تیمت مقابل تیم سابقت تحقیر نشوید

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اشتفان افنبرگ دل چندان خوشی از تاکتیک های اتحاذ شده توسط گواردیولا ندارد و بارها مربی اسپانیایی را بدین خاطر مورد انتقادات تند و تیز خود قرار داده است.

اشتفان افنبرگ همواره به رک گویی و داشتن اخلاق نسبتا تند در آلمان معروف بوده، بازیکن سابق بایرن و تیم ملی آلمان این را بار دیگر در یک شو تلویزیونی اثبات نمود. اشتفان افنبرگ که با تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران در شو تلویزیونی شبکه آر تی ال المان حضور پیدا نموده در آستانه بازی بایرن و بارسا در این مورد صحبتهایی را بیان داشت.

افنبرگ هنگامیکه از وی سوال شد به نظر شما پپ براب این بازی چه تاکتیکی را برمیگزیند در حالیکه صورتش اندکی از خشم و هیجان سرخ شده بود با نگاهی نافذ رو به دوربین نمود وبا صدایی نسبتا بلند بیان نمود : "ما همگی به بحران مصدومیتی که در بایرن وجود دارد آگاهیم. از پپ میخواهیم با توجه به همین موضوع تاکتیک مناسب را اتحاذ نماید. بارسا حریف بسیار قوی و بزرگیست. به نظرم پپ میداند در این بازی چه میخواهد."

افنبرگ ادامه داد: "من در اینجا به پپ یک توصیه می کنم. مواظب باش خودت و تیمت مقابل تیم سابقت تحقیر نشوید. ما آلمانیها از تحقیر شدن خیلی بدمان می آید و آنوقت ممکن است علیرغم اعتماد بی سابقه ای که باشگاه از تو دارد این بار اتفاقات دیگری برایت رخ دهد. البته من میدانم پپ مربی زیرکی است و تمامی این مسائل را از قبل میداند."

  

منبع

نظرات 18 + ارسال نظر
سوپرمانو دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 13:17

جانم اقای بی اعصاب
اینجور رک گویی ها رو دوست دارم(درحالی که خودم اصلا این توانایی رو ندارم)
این حرف یه اتمام حجت کامل با پپ بود
پپ ایشالاه به غیزتش برمیخوره و پدر بارسا رو در میاره

((ما آلمانیها از تحقیر شدن خیلی بدمان می آید و آنوقت ممکن است علیرغم اعتماد بی سابقه ای که باشگاه از تو دارد این بار اتفاقات دیگری برایت رخ دهد.))

mojtaba دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 13:38

متاسفانه اوضاع خیلی خرابه...زمان یوپ کبیر که بارسا رو ترکونده بودیم اینقد کری خوندم واسه رفیقم بیچاره منو میدید فرار میکرد.حالا خدا کنه اون چیزی که فکر میکنم پیش نیاد...کلا به گواردیولا که امیدی نیست ولی امیدوارم بیشتر بازیکنای المانی بازی کنن تا اسپانیایی تا حداقل با غیرت المانی شاید بتونن یه کاری بکنن...اگه برنات و رافینیا والونسو بازی بکنن که احتمالا میکنن که دیگه اوضاع خیلی وخیم ترم میشه...

DaPhNe دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 13:53

وای خداااااااااااااااااا
عاشق حرفاش شدم
دمش واقن گرم
خیلی دوست دارم این اخلاقو و این حرف زدنو
رک و راست و نیش دار و تلخ برا یسری

علی آلمانی وبایرنی تیر دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:27

افنبرگ خیلی باتجربه هستش باید پپ از این حرف افنبرگ درس بگیره.

فرهاد دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:57

کسی که در جام جهانی روی تماشاگران توف کنه آدم نیست. تو که آب دهنتو رو تماشاگران پرت میکنی باید مواد مذاب تو دهنت بریزن پس در مورد پپ حرف نزن انگل. مهمترین فاکتور ورزشکار اخلاقشه که تو نداری.

علی مالدینی دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:17

آقا فرهاد افنبرگ یکی از اسطوره های بزرگه بایرن و آلمان هستش... خواهشا در مورد اسطوره ها درست صحبت کن... امثال گواردیولا فعلا کار دارن تا افنبرگ ها برسن

mojtaba دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:22

طرفدارای گواردیولا خواهشا خفه ...به اسطوره های باشگاه توهین نکنین اقایون اسپانیایی...

فرهاد دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:28

مهمترین فاکتور ورزشکار اخلاقشه . اخلاق پپ خیلی از افنبرگ بهتره. در زمینه مربیگری خودتون برین کارنامه دو نفر رو بررسی کنید. در مقایسه بازی مساوی بودن .

ریبرو دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:30

احسنت

stefan effenberg دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 16:10

افنبرگ با غیرت ترین بازیکنیه که من تا حالا دیدم، افن برگ رک و راست و جدیه برا همین بهش میگن بد اخلاق، به نظر من خیلی هم خوش قلبه من که خیلی از اخلاقش خوشم میاد، اون اتفاقی هم که فرهاد میگه مربوط به وقتیه که خیلی جوون بود.

issa دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 16:26

مرد بزرگ ژرمن هاست

farid 10 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:27

افنبرگ مثل اینکه دوست داری بایرن ببازه و تحقیر شه.پپ با هزار بدبختی داره تیمو ریکاوری میکنه واسه بازی با بارسا تو اونوقت با این حرفات باعث تضعیفه روحیه بایرنیا میشی?

کلیزمان دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:39

درود بر طرفداران واقعى بایرن
ولا اینقدر که شما به پپ توهین کردین افنبرگ انتقاد تندى کرد ولى توهین نکرد
دوست عزیز فرهاد جان افنبرگ فقط انتقادش تند بود
اینکه اقاى افنبرگ در سن جوانى اشتباهاتى داشته شما درست میگید
مگه شواینى عزیز نبود اونم در سن جوانى کاراى اشتباه انجام میداد
ولى بعدش واقعا در خدمت تیم بود چون یکى از ارکان بایرن تو اروپا افندرگ بود پس دوستان ما بارسا رو حذف میکنیم ما میتونیم

علیرضا حیدریان دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:44

افنبرگ محبوب من است ولی نباید پپرا تحت فشار قرار داد. دوستان هر تیمی با این همه مصدوم واقعا دچار مشکل میشود. بعضی دوستان باید بدانند بارسلون در شرایط فعلی قویتر از بایرن است ولی میشود با اتخاذ تاکتیک مناسب و عدم اشتباهات فردی بچه گانه نتیجه ای مناسب کسب کرد. فقط باید بدانیم گل در زمین حریف باید بزنیم. اینقدر دوستان پپ و هاینکس ویا هر کسی دیگر را مقابل همدیگر قرار ندهیم. مهم بایرن است و بس.

نریمان دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 19:43 http://nz@yahoo.com

دمت گرم افنبرگ ،بر هرچی اسپانیایی لعنت
پپ فقط توی آلمان تیمو قهرمان کرده که اونم هر کسی بود با این بازیکنا میکرد

بایرن دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 20:05

وقتی یه مصاحبه به دلخواه بعضی ها ترجمه بشه اینه

همون ۱۰ ال ۱۵ نفر مخالف داره پپ تو این سات از کامنتها و دیسکلاکها کامل میشه امارشون رو در اورد

اینم مصاحبه افنبرگ

افنبرگ در آستانه جدال تیم سابقش مقابل بارسلونا به کیکر گفت:" بایرن از زمانیکه گواردیولا به این تیم آمده، در هر بازی، 60 تا 70 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار دارد و همیشه به فکر حمله کردن است. این ایده در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به ضرر شما تمام خواهد شد.
فصل گذشته مقابل رئال نیز بایرن مغلوب ایده های تاکتیکی غلط گواردیولا شد. گواردیولا باید تاکتیک خود را کمی تغییر دهد. همان کاری که هیتسفلد در سال 2001 انجام داد و ما به قهرمانی دست یافتیم.
بایرن به اعتقاد من تنها 40 درصد شانس رسیدن به فینال را دارد و بارسلونا شانس اول صعود است. با این وجود بعید می دانم گواردیولا در صورت شکست از بارسا و حذف شدن، در انتهای فصل بایرن را ترک کند."

فرهاد سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 07:33

البته بنده تشابه اسمی با فرهاد مخالف افن برگ دارم اما تا اونجا که من میدونم تو سطح بازیگری پپ گواردیولا به پای افن برگ نمیرسید دیگه قرار نیست حقیقت کتمان کنیم و تاریخ تحریف اما تو مربیگری صد البته پپ بالاتره

peyman سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:34

همیشه آروز داشتم و دارم که افنبرگ یا سلطان کان یه روزی مربی بایرن بشن
با این جمله اش هم خیلی حال کردم
((ما آلمانیها از تحقیر شدن خیلی بدمان می آید و آنوقت ممکن است علیرغم اعتماد بی سابقه ای که باشگاه از تو دارد این بار اتفاقات دیگری برایت رخ دهد.))
البته اگه این گاوچرون سرش به این حرفا وا بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد