وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس هلمر: مصدومیت روبن تقصیر گواردیولا است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق دورتموند و بایرن معتقد است، گواردیولا نقش اصلی را در مصدومیت دوباره روبن بازی کرده است.

وینگر هلندی بایرن در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل دورتموند پس از یک ماه مصدومیت به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و پس از 15 دقیقه به خاطر مصدومیت دوباره، میدان را ترک کرد. به گزارش سایت Goal، او باقی فصل را از دست داد تا هلمر انگشت اتهام را به سوی سرمربی اسپانیایی نشانه رود.

او در ستون خود در TZ نوشت: "گواردیولا مسئولیت خود را در این مشکلات دارد. بایرن توپ را در اختیار داشت و شرایط تیم حریف را هم کنترل می کرد. اما ناگهان دورتموند شجاع شد و موقعیت هایی عالی ایجاد کرد."

"منوقتی تعویض گواردیولا را دیدم متعجب شدم. چرا روبن باید در چنین بازی سنگینی بازی کند؟ من فکر می کنم ریسک مصدومیت بلند مدت او بسیار بالا بود. به علاوه من نفهمیدم چرا توماس مولر از بازی بیرون آمد. او همیشه در گلزنی موفق است حتی اگر بازی عالی انجام ندهد."

"همچنین نفهمیدم چرا ماریو گوتسه که به جای روبن به میدان آمد از ابتدا برای بایرن بازی نکرد. در بازی های قبلی او همیشه در ترکیب 11 نفره قرار داشت. چرا به او اعتماد به نفس بازی مقابل تیم سابقش داده نشد؟ این مرا متعجب می کند!"

"مصدومیت هولگر بدشتوبر فاجعه اول بود و اتمام فصل برای روبن فاجعه دوم. اگر لواندوفسکی نتواند مقابل بارسلونا بازی کند، فاجعه سوم رقم می خورد. با مصدومیت روبن و فرانک ریبری او امید اول خط حمله آن ها بود. بازی مقابل بارسلونا روی قدرت تدافعی دو تیم رقم می خورد و به نظر من بایرن هنوز کیفیت لازم را دارد."
 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
فرهاد شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 07:48

من همیشه به سرمربی تیم بایرن حالا هرکی میخواد باشه احترام میذارم و مثل یک هوادار واقعی پشتش هستم اما واقعا این یک جمله هملر کاملا درسته و انتقادش وارد
"منوقتی تعویض گواردیولا را دیدم متعجب شدم. چرا روبن باید در چنین بازی سنگینی بازی کند؟ من فکر می کنم ریسک مصدومیت بلند مدت او بسیار بالا بود. به علاوه من نفهمیدم چرا توماس مولر از بازی بیرون آمد. او همیشه در گلزنی موفق است حتی اگر بازی عالی انجام ندهد."

farid 10 شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 12:13

آقای هلمر اگه قرار بود تو بدونی دلیل این تعویض هارو مطمئن باش دیگه پپ بهترین سرمربی جهان نبود و تو بجای اون بهترین بودی
حالا برو فکر به اون دورتمندتون برس که دیگه سهمیه لیگ اروپارم نتونسته بگیره

مکتب استقلال و آلمان کبیر. شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 13:03

عشق است همه تیم های آلمان کبیر
اتحاد ژرمن ها باعث کور شدن چشم دشمنان آلمان کبیر

فرهاد شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 13:19

هنوز جیره ات نیومده بخای در مورد پپ حرف بزنی .

germany شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 13:19

خواستن یه مربی المانی جرم که نیست
دلم مربی اصیل المانی می خواد وسلام

فرهاد شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 16:03

قیافش مثل فرمانده مغولها چنگیز خانه . خدا خیر نده مغولها رو که کشورمونو با خاک یکسان کردن.

صادق شاکری شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 18:48

همیشه اینو تکرار میکنم ،،،، تلخی شکست فصل قبل مقابل رئال هنوز دوستان رو ازار میده
بقول پپ زمانی که در بایرن بودم کم شکست خوردم ولی هر بار شکست بخورم خیلیا من رو زیر سوال میبرن
اگه شواینی او دو موقعیت وقت اضافی رو گل میکرد باز کسی از پپ انتقاد میکرد؟؟؟
ایا دیدین چقدر موقعیت سوزی کردیم؟؟؟
چشتمون رو بستیم و منتطریم پپ شکست بخوره تا بکوبونیمش

Matthaus یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 02:57

آلمانیا خیلی آدمای باشرفی هستن که این پپ رو با یه اردنگی از تیم بیرون نمیندازن و هنوز احترامشو نگه میدارن.... پپ هیچ وقت مربی بزرگی نبوده و هنری نداشته، بارسلون همیشه تیم بزرگی بوده و بازیکنای بزرگی داشته

محمد جواد یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 12:04

آقای آلمان کبیر با احترام باید بگم با نوع نظر دادنت مخالفم،شما باید بری توی وبلاگ هواداران تیم ملی آلمان باشی نه بایرمونیخ،درسته بایر تیمی از آلمانه ولی یک باشگاه بین المللی که در اون بازیکنهای متفاوت با ملیتهای مختلف بازی می کنن،این رو از این جهت گفتم که خیلی وقتا نظرات متعصبانه روی بازیکنای آلمانی بایرنه در صورتی که بهترین بازیکن این چند سال بایر بدون شک روبن بوده و بعد هم ریبری که هیچکدوم آلمانی نیستند.

سوپرمانو یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 13:23

قابل توجه داداش محمد جواد
مانشافت و بایرن به هیچوجه قابل جداشدن نیستن همونطور که سر بدون قلب و قلب بدون سر نمیتونه زندگی کنه
ما خیلیامون به عشق آلمان بایرنی شدیم از جمله من
ریبری خودشو یه المانی میدونه
امثال ارین و دیوید و الونسو برنات و لوا ....هم که آلمانی نیستن رو چشمون جا دارن ولی آلمانیها جای خود دارن

محمد جواد سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 20:25

سلام سوپر مانو،
من نمی گم بایر از آلمان جداست،مطمئنا بایر تیمی از آلمانه،اما یک تیم اینترناشیوناله که همه جای دنیا طرفدار داره،و این به خاطر وجود بازیکنای بین المللی که توی این تیم بازی می کنن،حالا اگه یک بازیکن در سطحی بالاتر قرار داره باید بپذیریمش،حتی اگه آلمانی نباشه،
به امید قهرمانی بایرن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد