وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: پزشکان تصمیم می‌گیرند لواندفسکی بازی کند یا نه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ قصد ندارد وضعیت جسمانی مهاجم مصدوم لهستانی‌اش را به خطر انداخته و تحت هر شرایطی مقابل بارسلونا از وجودش استفاده کند.


پپ گواردیولا اعلام کرد برخلاف آنچه در رسانه‌ها در چند روز گذشته عنوان شده، او دنبال استفاده از روبرت لواندوفسکی در بازی چهارشنبه شب با وجود خطراتی که گلزنش را تهدید می‌کند، نیست.

گواردیولا در تازه‌ترین اظهاراتش عنوان کرد حضور ملی‌پوش لهستانی بعد از مصدومیتش در بازی با بورسیادورتموند در بازی با کاتالان‌ها قطعی نیست و به نظر کادر پزشکی توجه می‌کند.

او گفت: در این مورد پزشکان تصمیم می‌گیرند. اگر بگویند خطر استفاده کردن بسیار زیاد است، آنوقت بازی نخواهد کرد. باید در چند روز آینده منتظر این موضوع بمانیم.

وی ادامه داد: شنبه در بازی با بایرلورکوزن مسلم است که او حضور ندارد. اما این نکته که هفته بعد وضع چگونه شود، باید منتظر ماند.

لواندوفسکی در بازی سه‌شنبه شب با بورسیادورتموند در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان هنگامی که قصد داشت توپ را به سمت دروازه حریف با سر بفرستد، به خاطر برخورد با «میچ لانگراک» دروازه‌بان دورتموندی‌ها دچار شکستگی بینی، شکستگی فک بالا و ضربه به سر شد.

بدون در نظر گرفتن این مصدومیت‌ها، در مورد او در رسانه‌ها عنوان شد که می‌خواهد در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان با بارسا (چهارشنبه) بازی کند. حتی کارل هاینس رومینیگه، معاون بایرن اظهارداشت: کاملا اطمینان دارم که حضور روبرت امکان‌پذیر است. فقط کافیست با ماسک مخصوص برابر بارسا به میدان رود. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
روبن شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 12:51

باید برسه

سعید اسحق زاده شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 15:10

در صورت نیاز به کاهش رتبه الکسا سئو یا بهبود رتبه وبلاگت در گوگل به سایت من بیا
http://asre-info.ir
در ضمن برای خرید اکانت نود 32 هم منتظریم :
asreeset.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد