وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینیستا: با گواردیولا هیچ چیز غیر ممکن نیست

http://images.performgroup.com/di/library/goal_de/16/cd/andres-iniesta-pep-guardiola-fc-barcelona-24042012_nna8m9vklcx31izrceea4m7dv.jpg?t=81767285&w=620&h=430

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به تمجید از سرمربی سابق خود پرداخت.   

 به گزارش وب سایت AS آندرس اینیستا فوق ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در آستانه دیدار حساس این هفته یارانش برابر شاگردان پپ گواردیولا در تیم فوتبال بایرن مونیخ در مصاحبه ای اختصاصی با وب سایت Bild  آلمان به تمجید از سرمربی سابق خود پرداخت.

-برابر گواردیولا هیچ نتیجه ای در مسابقه رفت قابل قبول نیست، زیرا که با او غیر ممکن معنایی ندارد. کافی است تنها به دیدار برابر پورتو نگاه کنیم تا بفهمیم در صورت کسب پیروزی در مسابقه رفت به هیچ عنوان صعود خود به فینال بازی ها را مسجل نکرده ایم.

-پپ نقش زیادی در تاریخ بارسلونا دارد و دوران حضورش در این جا هیچگاه فراموش نخواهد شد. شیوه مربیگری او به گونه است که صد در صد چیزی را که از بازیکنانش می خواهد برای شان توضیح داده و همواره برای کمک به آن ها در دسترس است.  

-تماس گواردیولا با من برای پیوستن به بایرن مونیخ؟ هرگز چنین اتفاقی رخ نداد، زیرا که او بازیکنان فوق العاده بسیاری را در مونیخ دارد. البته که دوستی من با او در طول سال ها شکل گرفته است و اطمینان دارم برای چند باری هم که شده به من فکر کرده است!

-شرایط تیم در این روزها؟ همه بازیکنان بسیار متمرکز هستند، زیرا که می دانیم در صورت انجام کوچک ترین اشتباهی از اهداف خود دور شده و ممکن است که فصل را با ناکامی به پایان برسانیم.

منبع

نظرات 38 + ارسال نظر
آلمان 90 + 14 چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 21:46

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ...... روانی شدم مصدومیت مصدومیت تو این فصل میتونستیم راحت قهرمان شیم .....من هنوووووز هم امیدوارم.

هشدار چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 21:47

این نظر ثبت بشه و همه یادشون بمونه...با پپ ما به جایی نخواهیم رسید..تاکتیک پپ مثال زامبی ای است که پوپ کبیر خودش نابودش کرد..حالا مثل خوره به جون خود بایرن افتاده...

Aylar چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 21:48

برو بابا !

Aylar چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 21:57

منظورم اینیستا بود .

داوود کان چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 22:08

با این همه مصدوم دیگه توقعی از تیم برا قهرمانی نباید داشته باشیم

سجاد چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 22:09

ما صعود میکنیم اگه لواندوفسکی و ریبری به بازی رفت نرسن ولی به بازی برگشت میرسن تو المان هم که دیدید بایرن کولاک میکنه

muller چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 22:15

اصلا نمیفهم منبع این مصدومیت های لعنتی کجاست من هنوز امیدوارم درسته بازی رفت سخته ولی باید بیشتر دفاعی بازی کنن تا گل نخورن و بتونن بازی برگشت رو جبران کنند

aziz چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 22:31

همین مونده بود که این کوتوله اسپانیایی بیاد واسه تیم ما نظر بده...خواهشا خفه....

شاهین چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:06

اینیستا از شوان اشتایگر خیلی بهتره. همونطور که گواردیولا از هاینکس پیر بهتره

اوزیل چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:10

تو دیگه چی میگی بارسایی

سجاد چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:27

واقعیت رو باید قبول کرد ما از اروپا حذف شدیم البته با این همه مصدوم که داریم امیدوارم تو نیوکمپ مساوی کنیم تو المان میبریمشون

Payam چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:27

خداوکیلی اینو راست میگه:تنها گواردیولا میتونه همچین تیمی رو قهرمان نکنه!
تنها گواردیولا میتونه با ی تعویض بیجا(تعویض روبن) دو جام رو از ی تیم بگیر...تنها گواردیولا میتونه با پاس های بیهوده در وسط زمین موجبات خوردن 5 گل از رئال ماورید رو تو آلیانز آره نا فراهم کنه.اونم با اون تیم کهکشانی ک داشتیم...
تنها گواردیولا میتونه با تعویض بی مورد مولر فشار خودش از روی دفاع دورتموند برداره تا اونا با خیالی راحت از زمین خودشون شروع ب بازیسازی کنن.
و بسیاری از توانایی های دیگری ک ب جز گواردیولا هیچ مربی دیگری قادر ب انجام اونها در بایرن نبود.
من منکر افتخارات گواردیولا با بارسا نیستم.ولی باید چشمهامونو باز کنیم و واقعیات رو ببینیم...واقعیت اینه ک پاس کوتاه و بیخود در وسط زمین دیگه جوابگو نیست...حدأقل بایرن نمیتونه اینطوری بازی کنه...
امیدوارم در مقابل بارسلونا فقط ضایع نشیم.

Payam چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:29

به گروه "باواریا" بپیوندید.

09169984558

babak چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:40

اینیستا بازیکن دوست داشتنیه مثل فلپ لام خودمون که همه دوسش دارن.....
فک کنم خدا میخواد واس تلافی دو سال پیش که بارسای ها اون موقع 7تا مصدوم داشتن ما رو حذف کنه اونم دقیقا با همون شرایط دو سال قبل شاید هم بدتر....
الان فقط به امید غیرت المانی ها به بازی نگا میکنم هر چند اقای نابغه اونقدر به المانی ها بازی نمیده یعنی اعتماد نمیکنه....
امیدوارم بعد این فصل با هر نتیجه ای که بدست میاره اخراجش کنن..
مربی مونشدگلادباغ و یورگین کلوپ و حتی پلگرینی میتونن گزینه های خوبی واس بایرن باشن

بایرن چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:45

پیام جان اوکی شد چون شما و گورهت اکی هستین پپ اخراج میشه بعد شما و گروه تیم فعلا بچرخونین
چه خبرته بابا نکنه خوابیده بازیارو میبینی
تیم تا ۲ هفته بیش ۲ تا بازیکن تعویضی نداشت رو نیمکت
خدا جنبه بده و یکم تعصب رو از بعضیها بگیره
بیدار شو عزیزم بسه دیگه صبح شده
.بایرن خیلی تیم خوبیه اما اقایون ۶ تا بازیکن اصلی مصدومن ایحناس.

فرهاد چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:46

به نظرم گواردیولا بزرگتر از بایرن هست و اشتباه کرد به بایرن اومد. فقط خواهش میکنم بازیکنایی که پپ آورده رو نگاه کنید . برنات خیلی بهتر از لام و رافینیاست. تیاگو از شوان اشتایگر بهتره . همیشه عاقلانه نظر بدین نه نژاد پرستانه شما که هیتلر نیستین .

farid 10 چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:50

ادم نمیدونه بخاطر مصدوم های تیم ناراحت باشه یا بخاطر نظرات بعضی ها
وقتی تیممون میبره همه میگن افرین به بازیکنا و بایرن و نمیدونم چی اما وقتی تیم میبازه کاسه کوزه ها سر پپ میشکنه
ببینین اینکه میگین لام دفاع بازی کنه این نظره شخصی توه. تو که میای به تعویض های پپ اشکال میگیری مطمینا تو تو عمرت فوتبال بازی نکردی.تو ای که فقط و فقط برد میخای اینو بدون خیلی وقتا باخت بایرنو دیدم حتی تحقیر شدنشو اما بازم تیممو تشویق کردم.شما معنی انتقاد و با توهین رو نمیدونید.وقتی بعد از سه گانه یوپ کبیر طرفدارامون دوبرابر شدن البته تو ایران پس دادن همچین نظراتیم بعید نیست

سجاد چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:59

با هم بحث نکنید بلاخره دوران خوش شانسی های بایرن هم میرسه خدا کنه این دوران از چهار شنبه شب شروع بشه

Payam پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 00:06

آقای بایرن

تو اگه 20 سال طرفدار بایرن بودی میفهمیدی من چی میگم..
از دیروز فوتبال می بینی واسه من تز تعصب میدی..اصلا نمیخوام چیزی بهت بگم..ولی فقط همینو بهت بگم.فوتبال آلمان اساسا با فوتبال دنیا فرق داره..تیم بایرن هم نماد و نمونه بارز تاریخ فوتبال آلمانه...
من گفتم ک منکر افتخارات گواردیولا نمیشم..ولی خب متأسفانه شمامنظور منو متوجه نمیشی و خیلی طبیعی هست ک اینطوری واکنش نشون بدی...فقط ی نکته ی دیگه عرض کنم خدمتتون:هرگز،هرگز و هرگز تعصب رو به من یادآوری نکن...تمام صحفات عمرم رو ک ورق میزنم روزی فارغ از یاد و خاطره بایرن مونیخ و آلمان بـــزرگ نیست.

مــوفق باشـید.

issa پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 00:16

لطفا نظرات منفی بافانه ندید!همین الان هم مشخص نیست بارسا بتونه بایرن رو حتی تو نیو کمپ ببره

Reza پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 00:29

المان ها استاد کار های سخت هستند
از ویرانه های جنگ جهانی به قهرمانی در سوئیس بگیر تا رقم زدن تاریخی ترین شب فوتبال با چندین مصدم در برزیل

جواد بایرن پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 00:32

ما شدیم پرچم تا میبریم به به چهچه به گواردیولا و تفکرش.تا می بازیم میگیم پپ بیمغزه تنها عامل ناکامی بایرن فقط مصدومیت مصدومیت مصدومیت اگه پیرمرد سرخ چهره دوست داشتنیمونم بود بازم نتیجه لازم رو نمیگرفتیم..شما فرض کن کریس رونالدو مصدوم چه بلایی سر رئال میاد
یه مبحث دیگه هم اینه که زمانی که پپ سبک تیکی تاکا رو تو بارسلون اورد کسی نتونست راه شکستشو پیدا کنه 3سال نیم همه رو نابود کرد.تا اینکه آقای خاص با دفاع اتوبوسی دستشو رو کرد . پس پپ باید اینو بدونه که یبار دیگه میتونن تو ی مقطع حساس موچشو بخوابونن. وبه فکر راه رسیدن به نتیجه اخر یعنی( برد ) باشه

سجاد پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 00:35

پیام چرا تو واتس اپ نیستی؟

Payam پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 00:39

جناب آقای فرید

خدمت شما باید عرض کنم ک شاید شما نتونی تشخیص بدی ک چ بازیکنی کی تعویض بشه بهتره یا کی نشه بهتره..ولی اینو بدون ک خیلیا هستن ک وقتی فوتبالو می بینن،ب راحتی میتونن بفهمن ک الآن مربی باید چ تاکتیکی رو پیاده کنه یا با چ سیستمی بازی کنه...

در مورد تیکه ای ک انداختی هم باید عرض کنم من باهاتون موافقم ک بعد از دوران هاینکس طرفداران بایرن بیشتر شد،که البته این طبیعیه و عوامل مختلفی هم باعثش شد..ولی اینو هم بدون کسانی بودن ک تو دوران افول بایرن طرفدارش شدن...تو ک میخوای فرق توهین رو با انتقاد یاد ما بدی بایدخدمتتون عرض کنم ک نیازی نیست ب ما فلسفه و اخلاق درس بدی..تمام کسانی ک تو این سایت کامنت میذارن از شما بهتر نباشن،قطعا بدترم نیستن...

واما

واما....
در مورد اینکه میگی:شما فقط برد بایرنو میخواین ولی من تحقیر شدن تیممو دیدم باید عرض کنم ک اگه شما واقع بینانه ب قضیه نگاه میکردی باید می فهمیدی ک از بایرن این روزگار به غیر از قهرمانی چیزی انتظار نمیره..هوادار از این بایرن فقط برد میخواد..میدونی چرا؟؟؟؟
چون تواناییشو داره...
ما زمان ماگات،کلینزمن و چند مقطع کوتاه دیگه اصلا انتظاری از بایرن نداشتیم..و با اینکه نتیجه نمیگرفت ولی باز هم بهش علاقه داشتیم.شما از باخت گفتی..باید عرض کنم ک من طرفدار لیورپول هم هستم.ولی 20 سال و اندی هست ک نتیجه نگرفته ولی بازم طرفدارشم..چون میدونم توانایی قهرمانی رو نداره ازش انتقاد نمیکنم...ولی بایرن الآن فرق میکنه..
لطفا سعی نکنید با ادبیاتی محافظه کارانه افکار عمومی رو ب سمتی سوق بدید و ب دیگران توهین کنید.

بایرن پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 00:48

اقای پیام منم عزیزم متولد ۶۰ هستم از سال ۹۰ که ۱۰ سالم بوده عاشق المان شدم و همون سالم قهرمان شد و بایرنم از یک سال بعد دنبال کردم اونم چون پدرم طرفدار المان و بایرن بود منم به همون دلیل از همون زمان،
اینو گفتم که بدونی از پارسال و از زمان یوپ نبوده. اما اینکه شما و کسانی مثل افکار شما که واقعیت ها رو نمیبینین باعث ناراحتیه.
شما در جریان مصدومیتهای بایرن اونم بهترین و تاثیر گذارترین بازیکناش اگه باشی میگی ایول به تیم و مربی . عزیزم من دانته رو تو تیم کوچه خودمونم نمیزارم دفاع واسته اما این مربی نه تنها این بازیکن رو نابود نکرد که بهش انگیزه هم داده واین فقط یه مثال بود.

Payam پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:01

اینو هم خدمت دوستانی عرض کنم ک میگن بعضیا وقتی تیم میبره میگن گواردیولا خوبه و وقتی میبازه میگن بده...
حدأقل من از طرف خودم میگم.اگه یک نفر کامنتی از من آوردید ک بتونه ثابت کنه ک من تو بردها از گواردیولا حمایت کردم هر چی میخواد بگه..من فقط بعد از باخت با پورتو گفتم مقصر باخت نبود..و گرنه هرگز در هیچ شرایطی چ برد و چ باخت ازش حمایت نکردم..
بازی دیشب رو هم ب سه دلیل باختیم ک مهمترینش آقای گواردیولا بود.


ما ک با گواردیولا پدر کشتگی نداریم..ولی تمام معادلات فوتبالی رو ک کنار هم میذاریم به این نتیجه میرسیم ک پارسال باید بایرن قهرمان اروپا میشد.ک متأسفانه تنها تفاوت بایرن و رئال گواردیولا و آنچلوتی بود..

بعضیا عشق گواردیولا هستن و هرگز عیب های ایشون رو نمی بینن.. بابا من ی عمری طرفدار بایرنم ولی وقتی می بینم ی بازی ضعیفه یا بد بازی میکنه می پذیرم..الکی نمیگم بایرن قویترین تیم دنیاست.

از هواداران محترم آقای گواردیولا خواهش میکنم ی ذره این عشق و علاقه رو کنار بذارن و واقعیات رو ببینن.

Levandofski پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:04

سلام دوستان،درسته که یه جام رو از دست دادیم،ولی خواهشا همه کاسه کوزه ها رو سر پپ نشکشین.همونطور که خود کلوپ هم اعتراف کرد،تو این پیروزی فقط شانس با دورتموند بود و بس.در ضمن به عقیده خیلی ها همین پپ بهترین مربی دنیاست و تمام تیم های دنیا به دنبالشن.خوب این بیچاره از کجا میدونست روبن بلافاصله بعد ورود به زمین مصدوم میشه و تمام برنامه هاش بهم میریزن؟؟

saeeeed پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:14

شماچرااینجوری این؟؟؟؟چتونه؟والا واس من ک مث روزروشنه صعود میکنیم،کلا msnدارن هافبک خاصیم ندارناین س تا کوچولورو ک بن عطیه خودش تنها حریفه،تیاگو و ریبری و باستینو الونسو و مولرو اوووووووه.... خسته شدم انقد ستاره شمردم.. والا من یادمه حدودای سال 2004_5اگه اشتب نکنم قبل بازی حساس بایرن تو لیگ قهرمانان ک نمیدونم جلو یووه بود یا رعال دقیقا ی رب قبل بازی ک گرم میکردن توپ خوردتوصورت الی کان،نتونس بازی کنه رنسینگ تو ده دقه اماده شد فوق العادم بود...
ازبایرن هیچی بعید نیس اقا پسسسسررررررر.....

جواد پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:18

پیام جان برادر گرامی منم همینو گفتم .الانم میگم بایرن یک تیم آلمانیه بارسا نیست.پپ باید نتیجه اخر رو بگیره اونم برد .
ما تونستیم تو خونه خودمون پورتو رو غافل گیر کنیم بزنیم.حالا ی سوال ایا اگه جای پورتو نمیگیم بارسلونا میگیم یووه یا پاریس ژرمن بود ایا می ایستاد نگاه میکرد تا ماه 5 تاه بزنیم تو ی نیمه،؟ نه هرگز اتفاقا حذف میشدیم .سبک تیکی تاکا در مجموع به درد بایرن نمیخوره.تا میرسن به محوطه جریمه دیگه نمیدونن چیکار کنن.پپ واسه حیثیت و کارنامه قبلی که داره باید به سبک تیکی تاکا استفاده از پاسهای تند و سریع بکشه رو دروازه نتیجه بگیره تا حیثیتش حفظ بشه.
آیا شما الان به عنوان هوادار بایرن از پست فیلیپ لام راضی هستی؟ من که نیستم

saeeeeed پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:20

ی مشت pesبازو fifaباز بازیکنای واقعیو دارن با بازیکنای کامپیوتر مقایسه میکننو تز میدن،واقعا ک متاسفم واس بعضی از دوستان،تو pesی 92داریم ب اسم روبن ک مصدومه ولی بارسا ی 101 و سه چارتا95 داره،خخخخ واقعا معیار بعضیا واسه کامنت گذاشتن همینه،


۲۰۰۰تا دیسلایک بذارین خخخ

Payam پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:27

بایرن جان.

اولا من داستان مصدومیت ها رو میدونم و می بینم..
ولی با این وجود باید قهرمان جام حذفی میشدیم.
در مورد دانته هم باید بگم که همین آقایی ک شما میگی گواردیولا بهش لطف کرده و نذاشته نابود بشه،قبل اینکه گواردیولا بیاد یکی از بهترین مدافعان دنیا بوده..
چرا از ی زاویه ی دیگه به قضیه نگاه نمیکنی؟
چرا نمیگی گواردیولا چ بلایی سر دانته آورده ک ب این روز افتاده؟؟؟
چرا نمیگی چی شد ک دانته ب این روز افتاد؟؟؟
متأسفانه شما فقط اشتباهات همین چند بازی اخیر دانته رو می بینید..
در هر صورت هیچ علاقه ای ب بحث کردن ندارم..ولی متأسفانه گاهی اوقات بعضیا ی حرفایی میزنن ک آدم نمیتونه سکوت کنه...
هدف من از کامت گذاشتن طرح دیدگاه خودمه و هیچ علاقه ای ب جدل با هیچ کدوم از دوستان عزیز ندارم..

muller پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:30

اقای saeeeed همین msn بهترین خط حمله بابیشترین تعداد گل زده رو داره همونطور که گفتم بایرن در نیو کمپ باید دفاع کنه و از رو ضد حمله بتونن موقعیت ایجاد کنن درست مثل بایرن و رعال فصل پیش که رعال برد و با حضور احتمالی فرانک سرعت ضد حمله میتونه بالا بره.

بایرن پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:33

راستی اگه هزارتا پیام هم اینجا بزاری که پپ اینه یا اونه اتفاقی نمیوفته یعنی اصلا مهم نی هر کی یه درک و فهم فوتبالی داره
بقول بعضیا من رو عشق پپ میخونی یا امسال من رو

فقط مشکلش فاز منفی که میدین
نه من نه شما اگه فردا پپ رو اخراجم بکنن کاری نمیتونیم بکنیم اگه تا ۱۰ سال هم تمدید کنن بازم نمیتونیم
من طرفدار تیمم نه مربی و سبک ،ببازه ببره هستم
ایه یاس نخونین اینجا
بعدشم دوستان با این سابقه تشریف ببرن ثبت نام برای مربیگری بایرن و انالیز و ارنج تعویض های لازم رو انجام بدن مام اینجا کامنت مثبت میزاریم براشون

مولر عزیز پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:39

فقط مولر عالی کار کنه حله بقیش

muller پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:49

الان فشار بیشتر روی بارسا هست چون همه از بارسا انتظار دارن بیاد و ببره و قطعا با استرس بازی خواهند کرد ولی ما از همه مهم تر باید با یه دفاع اماده بیایم واسه بازی به امید قهرمانی.

Payam پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 02:10

بایرن جان..اگه خدا یاری کنه بعضیا در آینده ی کارایی میکنن..

در ضمن یادت باشه انتقاد ب معنی فاز منفی نیست.حتی اگه فاز منفی هم باشه ب قول خودت گواردیولا ک نمیشنوه..ب حالش فرقی نمیکنه ک.
جواد جان در پاسخ ب شما هم باید عرض کنم ک آره..من راضیم ک گواردیولا فیلیپ لام رو برد وسط..ب نظر من خیلی خوب جواب داد..ولی اگه ی دفاع راست در حد خودش داشتیم دیگه کسی نمیتونست از این تصمیم گواردیولا انتقاد کنه.

بایرن پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 02:23

کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، به شبکه رادیویی B5 گفت:" نظر من این است که او خواهد توانست در دیدار چهارشنبه هفته آینده مقابل بارسلونا تیم ما را همراهی کند، اما باید روس صورتش ماسک داشته باشد."
لواندوفسکی در برخوردی ناخواسته با میچ لانگراک از ناحیه سر و صورت آسیب دید و وضعیتش به قدری کادر فنی بایرن را نگران کرده بود که تا پیش از تشخیص نهایی پزشکان امیدی به حضور وی در بازی برابر بارسلونا وجود نداشت. او امروز سه ساعت در مطب دکتر ویلهلم مولر وولفارت به سر برد. اما گفته می‌شود روبن به بازی با بارسلونا نخواهد رسید.

محمد جواد پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 08:40

واقع بینانه اگر فکر کنیم شانسی جلوی بارسا نداریم ولی همیشه باید امیدوار بود!!! اگر روبن و ریبری مصدوم نمی شدن به راحتی بارسا رو می بردیم ولی الان کار سخته!!! با این وجود امیدواریم که بایرن بره بالا!در فوتبال هیچ چیز صد در صد نیست!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد