وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: به شاگردانم افتخار می کنم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،پپ گواردیولا بعد از کنار رفتن از جام حذفی آلمان در ضربات پنالتی بدست دورتموند از عملکرد شاگردانش تمجید کرده است . 
 سرمربی بایرن مونیخ اذعان کرده که بازیکنانش نباید بابت شکست مقابل دورتموند احساس شرمساری کنند .

گواردیولا بعد بازی به اسکای آلمان گفت:" من به تیمم افتخار می کنم در واقع تا به حال اینقدر به شاگردانم افتخار نکرده بودم . ما خیلی خوب بازی کردیم . این بهترین نمایش ما مقابل دورتموند در زمان حضور من در مونیخ است .

نباید احساس شرمساری کنیم . در یک بازی فوتبال شکست خوردیم . این شکست تاثیری روی بازی با بارسلونا ندارد .

روبن بار دیگر مصدوم شد . به پای تیاگو ضربه خورد و لواندوفسکی هم بخاطر ضربه ای که به سرش خورد به بیمارستان رفته است . شاید به بازی با بارسا نرسد . "

نظرات 18 + ارسال نظر
امیر مونیخی چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 11:13

سه تاشون ممکنه نرسن ؟
حتی لواندوفسکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 11:19

اقایون داداشام
به نظر من حقییر مربی نباید تو بازی حذفی وقتی با اختلاف جلو نیست بازیکن اصلیش تعویض کنه
تعویض مولر و خصوصا تیاگو اشتباه وحشتناکی بود
و حرف اخر سوالی دارم
ایا این باخت تبانی نبود عمدی نبود؟؟؟
تا دقیقه 75 کاملا سوار بر بازی باشی
بعد یهو بازی ول کنی ...
پنالتی ها هم دیگه خودتون مشاهده کردین چرا اونا سر نمیخوردن
؟؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر مونیخی چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 11:25

علی جان تیاگو مصدوم شد
یعنی میگی با مصدومیت بازی میکرد ؟

Saeid چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 11:30

دوست من تیاگو مصدوم شد که تعویضش کرد.

Sina چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 11:37

سلام دوستان،من با علی موافقم.در ضمن باید بگم تیاگو مصدوم نشد.حتی خود عادل فردوسی پور هم به این مسئله اشاره کرد.تو سایت های خبری هم از مصدومیت اون چیزی نگفتن.به نظر من تنها عامل باخت داور بود.چرا که اگه اون هند به اون واضحی رو میگرفت کم کم سه تا میگرفت،حتی اون صحنه خطا روی لواندوفسکی هم میتونست پنالتی باشه.

Saeid چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:44

فک لوا شکسته اه ه ه ه ه ه ه ه ه خدااااااااااااااااا
شبکه SKY SPORT NEWS DEUTSCHLAND ساعت 10:15 به وقت آلمان

saeid چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56

الان در خبر 9:30 (به وقت آلمان) گفت شرایط لوا خوب نیست، مصدومیت روبن هنوز میزانشمشخص نیست ، ولی خوشبختانه تیاگو مصدومیتش جدی نیست.

شبکه SKY SPORT NEWS DEUTSCHLAND (منبع خبر)

مصدومای تیم :
لوا
روبن
ریبری
الابا
مارتینز
بداشتوبر

من می خوام ببینم مثلا بارسا بدون مسی ، نیما ، سوارز ، الوز ، انیستا ، پیکه واقعا میتونه ٢ هفته دوم بیاره؟؟

نمی دونم چه بد بختی ایه که نصیب ما شده.
مصدوم مصدوم مصدوم

rezaolio چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 13:06

فقط ترکیب و تعویض های یوپ هاینکس

اگه جلوی بارسا بدون روبن و با همین ترکیب باشه به مشکل میخوریم

آوردن بی دلیل روبن

تعویض مولر بازی ندادن فلیپ لام در پست اصلی خودش (بازی با پرتو)

از ابتدا بازی ندادن باستین شواین اشتایگر

بهترین ترکیب برای بازی با بارسا

نویر

بواتنگ-بن عطیه- لام دفاع راست-برنارت

تیاگو -باستین روبن

ریبری -مولر-لواندوفسکی

saeid چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 13:36

یورو اسپورت نیوز هم خبر شکستن فک لوا رو گفت.

سوپرمانو چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 13:42

تو هم که چپ و راست افتخار کن

mohammad چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 14:18 http://bayern.blogsky.com

فقط شانس بیاریم که بارسلون با اختلاف نزنتمون

GERMANY چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 14:19

بدبخت شدیم رفت من موندم جطوری میخوایم جلو بارسا دووم بیاریم با این وضعیت حتی لواندوفسکی هم مصدوم شد همینو کم داشتیم به همون قهرمانی بوندسلیکایی هم که کرفتیم باید افتخار کنیم کم مونده مولرم مصدوم بشه تففففففففف به این شانس هم داور عوضی بازی در اورد هم دورتموندی ها واقعا نمیدونم میخوایم جطوری با بارسا مسابقه بدیم خدایا فقط یک ابسیلون شانس..... این از باختمون اینم از مصدومیت ها بازیکن سالم در بایرن غنیمت است

حامد چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 14:36

اگه هیچ کدوم از اینا نرسن,روبن,ریبرى,تیاگو,لواندوسکى
به نظر من ترکیب خوبى میشه این ترکیب مقابل بارسلونا:
نویر
برنات-بن عطیه-بوآتنگ-رافینیا
شواینى-آلونسو-لام
گوتزه-مولر-روده

teto چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 14:45

سلام.فکر کنم لوا برسه ولی باخت دیشب خیلی داور تاثیر داشت چون پنالتی هم اولی که با دست زد و هم وقتی
دروازه بان با مشت به سر لوا کوبید پنالتی بود.آخه امثال بد شانسی هامون تمومی نداره.به امید رفتن به فینال
چمپیونزلیگ.وقهرمانی

فرهاد چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 14:49

من تعجب میکنم لام و آلونسو سر خوردن و نتونستن پنالتی گل کنن و داور دو تا پنالتی برامون نگرفت حالا عضیها به گواردیولا توهین میکنن

issa چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 15:34

متاسفانه.روبن به دلیل اسیب دیدگی ساق پا ادامه فصل رو از دست داد!و لواندوفسکی هم به خاطر شکستگی فک و دماغ در بازی رفت و برگشت با بارسا غایب خاهد بود.
دیگه از این بدتر هم ممکنه خبری واسه ما طرفدارای بایرن باشه،میترسم تو بازی با بارسلونا کلا تیممون نه نفر بازیکن داشته باشه،فک کنم چمپیونزلیگ داره واسمون سخت میشه!!!مژده به دشمنای بایرن،تو زمین بازی که نمیتونین کاری کنین مگر اینکه دعا کنین بازیکنامون مصدوم بشن.........بدشانسیه محض

طرفدار بارسا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 17:22

به عنوان هوادار بارسا ناراحت شدم بخدا روبن نیست تو بازی...دوس داشتم بایرن با تمام توانش بیاد...ولی برخلاف شما هواداران بایرن من هنوزم میگم شانس دو تیم برای رفتن به فینال برابره...قهرمانم برنده بازی ما با شماست...نه این رئال خوش شانس و با کمک داور بالا اومده...شما در هر شرایظی باید از تیمتون دفاع کنید همیننننننننن

pfcbh چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:02

badbakhti nadarim ma tadbir nadarim. foroshe kroos gharze shagiri o hoegberg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد