وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: برای آخرین جدال با کلوپ لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا می‌گوید مشتاقانه در انتظار آخرین رویارویی خود با یورگن کلوپ به عنوان مربی دورتموند، در نیمه نهایی جام حذفی است.

 وقتی که حدود یک ماه پیش دورتموند با یک گل در بوندسلیگا مغلوب بایرن مونیخ شد کمتر کسی فکر می‌کرد کمتر از 10 روز بعد از آن، کلوپ اعلام کند در پایان فصل از تیم محبوبش جدا خواهد شد.

بازی روز سه‌شنبه بین بایرن و دورتموند نه تنها محل تقابل دو باشگاه موفق تاریخ فوتبال آلمان است بلکه می‌تواند آخرین جدال بین گواردیولا و کلوپ دست کم در فوتبال آلمان نیز باشد: «واقعا رویارویی با کلوپ را دوست دارم.» گواردیولا حرفهایش را در کنفرانس مطبوعاتی امروز (دوشنبه) اینطور شروع کرد و ادامه داد: «این یک افتخار بزرگ برای من بوده و هست. او یک آدم فوق‌العاده است و ما نهایت احترام را برای یکدیگر قائل هستیم. او به زودی به یک باشگاه بزرگ خواهد پیوست و آن مبارزات ادامه خواهد یافت. اما در حال حاضر، این آخرین جدال ما خواهد بود. هم او می‌خواهد برنده شود و هم من.»

کلوپ گفته ترجیح می‌دهد تیمش دیوانه‌وار به بایرن حمله کند و بازی‌شان درگیرانه باشد تا اینکه یک خداحافظی لطیف داشته باشد. گواردیولا در واکنش به این حرف گفت: «طبیعی است. از زمانی که من آمده‌ام ما هفت بار با دورتموند رو به رو شده‌ایم. بعضی بازیها را برده‌ایم و بعضی را هم باخته ایم. اما همه آن بازیها سخت و درگیرانه بوده. این شخصیت تیمهای کلوپ است. من برای دانستن این موضوع نیازی به حرف خاصی ندارم. آنها با تمام وجود بازی خواهند کرد. این آخرین شانس آنها برای کسب جام در این فصل است. » 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
*MiiLaaD* سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 00:44

دورتومند خوب میدونه که فقط شاید در جام حذفی نتیجه بگیره مسلمه واسه برد میان امیدوارم که مصدوما برسن که این بازی خیلی سخت تموم نشه

googooli سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 02:45

از طرز صحبت کلوپ من نگران رسیدن مصدوما نیستم نگران مصدوم دادنم

بایرن کبیرودیگرهیچ سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 09:21

نابودشون میکنیم.چون ما بایرنیم
ولی واقعا بعد از صحبت های واتسکه وکلوپ که با گستاخی درباره ی دسته گل بایرنی ها حرف زدن خیلی دوست دارم دورتموند رو شکست بدیم.

mohammad سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 14:11 http://bayern.blogsky.com

اگر نظم تیمی را داشته باشیم قطعا میبریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد