وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: فقط به شکست دادن بایرن فکر می کنیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک ملی پوش دورتموند، بحث های نقل و انتقالاتی را به خود اختصاص داده است، اما با این حال، سرمربی دورتموند اعتقاد دارد که به هیچ چیز به غیر از دیدار با بایرن مونیخ فکر نمی کند.

به گزارش Goal.com، یورگن کلوپ اعتقاد دارد بروسیا دورتموند در مورد آینده هافبک خود، ایلکای گوندوعان فکر نمی کند و تنها فکر آن ها در رابطه با دیدار چهارشنبه شب آن ها با بایرن مونیخ است. این صحبت در حالی زده شد که گزارش هایی غیر رسمی، از انتقال ایلکای گوندوعان به منچستر یونایتد خبر می دادند. کلوپ اما به صراحت در رابطه با این موضوع، گفت:

این موضوع طبیعی است که بازیکنان به باشگاه های دیگری لینک شوند. مخصوصاً در دورتموند. اما این موضوعات نمی تواند تمرکز ما را بر هم بزند. ما در آستانه یک بازی فوق العاده مهم قرار داریم. بازی در برابر بایرن، دیداری است که می تواند ما را راهی فینال این رقابت ها کند. بایرن مانند همیشه رقیب قدرتمندی است، اما تیم ما نیز به دنبال پیروزی در این بازی است. ما هم اکنون پس از رسیدن به نیمه نهایی بسیار خوشحال هستیم، اما هدف اصلی ما رسیدن به فینال است و باید با این موضوع کنار بیاییم. در اصل ما در نیمه نهایی باید فینال اصلی خود را برگزار کنیم. 

قهرمانی در جام حذفی، برای کلوپی که خواهان ترک دورتموند پس از هفت سال است، می تواند به شدت مهم باشد. خود یورگن کلوپ نیز در این باره گفت:

همه می خواهند در فینال حضور داشته باشند. همه خواهان تجربه کردن این دیدار هستند. بنابراین این موضوعات تنها پیرامون من نیست. من آنچنان که می گویند برای این موضوعات آدمی مهمی نیستم که بخواهم توجهات را به خودم جلب کنم. از زمانی که ما در فینال سال 2014 در برابر بایرن شکست خوردیم، به دنبال رفتن به فینال بودیم و برای این موضوع تلاش خواهیم کرد. یک موضوع هم در این راه شفاف است، شما باید دیر یا زود بایرن را شکست دهید.  

گفته می شود مشکلات شخصی باعث جدایی یورگن از دورتموند است، اما کلوپ در رابطه با شایعات پیرامون خود نیز اظهار داشت:

مردم به من داستان این موضوع که من به خاطر همسرم در حال ترک باشگاه هستم را گفته اند. در شایعات آمده است که من رابطه هایی را با همسران بازیکنانم داشته ام، اما باید بگویم این موضوعات از بن و پایه بی اساس هستند. من همچنان "اولا" را دوست دارم. صدها دلیل برای ترک دورتموند وجود دارد، اما او هیچ کدام از این علت ها نیست. بنابراین، خانواده من همه چیز من هستند و امیدوارم پرونده این شایعات همین حالا به پایان برسد. 

 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
بایرن سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 00:14

بازی ۳بر صفر به نفع بایرن.

۳ گل هم یه دونه لوا یه دونه مولر یه دونه گوتزه

GERMANY سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 00:33

اره بشین تا ببازه به همین خیال باش اقای کلوب روبن برکشته هیج غلطی نمیتونید بکنید همین روبن یه تنه حریف بارسلوناست جه برسه به دورتموند تیم بحران زده ی دورتموند میخواد بایرن کبیر رو شکست بده ای زرررررررررررشک...بایرن با وجود روبن حتما میبازه خخخخخخ

mori سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 01:28

این بشر فوق العاده ست. از چهره اش هیجان و جاه طلبی و میل به برد مباره و این روحیه فوق العاده رو توی تیم اش میشه مشاهده کرد. امیدوارم روی نیمکت بایرن ببینیمت مربی دیوانه

emziper سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 02:29


عکسه عاااالیـــــــــــــــــــــــــــه

SiJOoL سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 02:42

با موری موافقم

دیوونه بایرن سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 10:02

مرد بزرگی بود و خواهد بود

امیر مونیخی سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 10:24

emziperخخخخخخخ موافقم خیلی خنده دار شده

سوپرمانو سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 13:12

ازین فکرا نکن الکی....
ما امسال هین جامی رو از دست نمیدیم.ما سه گانه میخوایم

MERSAD33 سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 15:06

امسال سه گانه واسه ماس عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد