وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روی ماکای: بازیکنان و هواداران همکاری فوق العاده ای داشتند

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روی ماکای، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، که در فصاله سالهای 2003 تا 2007، در 129بازی، 78 گل برای باواریایی ها به ثمر رساند، مصاحبه ای با سایت این باشگاه انجام داده است که آن را می خوانید.

 

- سلام، روی، مدت زیادی است که تو را ندیده ایم...

متاسفانه اینگونه است. من در تعطیلات تابستانی اینجا بودم اما آخرین باری که در ورزشگاه حضور داشتم، در یک بازی برابر منچسترسیتی (شکست 3-2 بایرن در دسامبر 2013) بود. من کارهای زیادی در هلند دارم اما دیدن این بازی به ان ها می ارزید... و چه مسابقه فوق العاده ای بود.

 

- اولین فکری که پس از بازگشت به آلیانز آره‌نا کردی چه بود؟

وقتی سوت زده شد، ابتدا به گل بسیار بسیار زود هنگامم به رئال مادرید فکر کردم. بعد از 10 ثانیه ساعت خود را نگاه کردم و گفتم: در حال حاضر، توپ درون دروازه قرار دارد. ( می خندد) همینطور امید داشتم که بایرن به دور بعدی صعود کند. شما طرفدار این تیم هستید، و این هیشچگاه متوقف نمی شود.

 

- جو ورزشگاه خاص بود، اینگونه نبود؟

من خودم این را تجربه کرده ام. جو ورزشگاه همیشه خوب است اما برای بازی های خاص و مهم، هواداران کمی شور و اشتیاق را بیشتر می کنند. آن ها دیروز از ابتدا تا انتها پشت تیم بودند و تیم نیز با یک عملکرد فوق العاده در 90 دقیقه، جواب آن ها را داد. چه همکاری فوق العاده ای!

 

- آیا اعتقاد داشتید که بایرن می تواند به دور بعد صعود کند؟

قبل از بازی شنیدم که مولر گفته بود:" فکر نکنم یک پیروزی 2-0 چیز عجیبی در دنیای فوتبال باشد." حرف او کاملا درست است اما پورتو نیز تا قبل از آن بازی در لیگ قهرمانان شکست نخورده بود. اما آن ها در نیمه اول توسط بایرن تحقیر شدند... این واقعا چشمگیر و فوق العاده بود.

 

- در مورد این که تیم حال حاضر بایرن با تیم زمان شما مقایسه می شود چه فکری می کنید؟

بایرن تیم فوق العاده ای است. مخصوصا اگر نگاه کنید که آن ها دیروز چه بازیکنانی را نداشته اند- شواین اشتایگر، آلابا، روبن، ریبری،بن عطیه و ...- اما مقایسه ها سخت انجام می   شود. زیرا زمین تغییر می کند، بازی هم همینطور.

 

- شما یکی از قهرمانان هواداران بوده اید و این فقط به خاطر گل زودهنگام شما به رئال مادرید نبود. آیا شما هنوز هم بین آن ها محبوب هستید؟

آه، بله. و نه فقط در بین هواداران، هر کسی که مرا در زابنر اشتراسه می بیند، از این بابت خوشحال است. فکر می کنم که این بسیار خوب است که هواداران و کارکنانی از گذشته هنوز هم اینجا هستند. من چهار سال شگفت انگیز در اینجا داشتم و همیشه احساس می کنم که اینجا راحت هستم.

 

- شما در حال حاضر مربی تیم زیر 19 سال فاینورد هستید، آیا از این لذت می برید؟

بسیار زیاد، اما این تغییر خواهد کرد. من مدارک مربیگری حرفه ایم را تکمیل خواهم کرد و این بدان معناست که من به تیم اصلی خواهم رفت، جایی که مهاجمین را مربیگری می کنم.

 

- دوست و هم وطن شما، آرین روبن پس از بازگشت دوران مصدومیت به تمرینات بازگشته است، این خبر خوبی برای بایرن است، اینگونه نیست؟

قطعا، آرین در فصل جاری برای بایرن فوق العاده بوده است و امیدوارم او به سرعت به تیم بازگردد و به مربی انتخاب دیگری بدهد. او کلاس جهانی دارد و این همیشه به شما کمک می کند.

 

- بایرن مونیخ تا چه جایی می تواند در این فصل پیش برود؟

قهرمانی در لیگ تقریبا قطعی است. چیز بسیار بدی باید رخ بدهد که بایرن قهرمان لیگ نشود. شانس بسیار بالایی در جام حذفی وجود دارد. همه فینال لیگ قهرمانان را می خواستند اما این سخت خواهد بود و هنوز کارهایی زیادی برای انجام باقی مانده است. اما این می تواند یک فصل بسیار خوب دیگر باشد. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
فرانک پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 23:27

احتمال حضور شواین‌اشتایگر در لیگ آمریکا

مطبوعات آلمان، خبر از احتمال حضور باستین شواین اشتایگر، هافبک آلمانی در لیگ آمریکا دادندقرارداد شواینی با بایرن مونیخ در پایان سال 2016 به پایان می‌رسد. او که در دو فصل اخیر به تعدد با مشکل مصدومیت روبرو بوده، قصد جدایی از بایرن را دارد و گزارش ها حاکی از آن است که او از لیگ آمریکا، پیشنهادات خوبی در اختیار دارد.روزنامه معتبر کیکر گزارش داد که شواینی ممکن است پیش از پایان قراردادش، بایرن را به مقصد آمریکا ترک کند.

فرانک پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 23:28

باداشتوبر:واضح است که حال خیلی بدی دارم

هولگر باد اشتوبر، مدافع بایرن مونیخ، از اینکه به دلیل مصدومیت، بار دیگر برای چند ماه از میادین دور ‏خواهد بود، ابراز ناراحتی کرد.‏امروز روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد باداشتوبر در بازی برابر پورتو ‏دچار پارگی ماهیچه ران پای چپ شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. معاینات اولیه حاکی از آن ‏است که این بازیکن باید سه تا چهار ماه از میادین دور باشد‎.‎
باداشتوبر در صفحه اصلی وبسایت بایرن گفت:" مسلما حال بدی دارم و ناامید شدم. اما با این وجود تلاش ‏می‌کنم با سلامتی و آمادگی کامل به مستطیل سبز بازگردم. می‌دانم که باشگاه برای برگشتن من همه شرایط ‏را فراهم خواهد کرد چرا که من یکی از ارکان تیم هستم."‏
ستاره خط دفاع بایرن طی روزهای آینده در کلورادوی امریکا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.‏
کارل هاینس رومنیگه درمورد این اتفاق اظهار داشت:" ما برای هولگر بسیار ناراحتیم. او برای رهایی از ‏مصدومیت قبلی‌اش تلاش بسیاری کرده بود، ولی حالا باز بد آورد. اما ما او را به عنوان یک جنگنده ‏می‌شناسیم. او می‌داند که وجودش برای ما چقدر مهم است. دانستن این موضوع به وی کمک خواهد کرد ‏که هر چه زودتر دوران درمان و نقاهتش را سپری کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به ترکیب بایرن ‏بازگردد."‏

فرانک پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 23:29

ابهام در حضور روبن در دیدار مقابل هرتابرلین

حضور آرین روبن در بازی خانگی روز شنبه بایرن مقابل ه کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، امروز در مصاحبه‌ای ‏گفت:" آرین در تمرینات خیلی مقاوم به نظر می‌رسد. مربی تشخیص خواهد داد که او شنبه یا سه‌شنبه قادر ‏خواهد بود برای تیم به میدان برود یا خیر."‏
سه‌شنبه آینده در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان باواریایی‌ها در مونیخ پذیرای بروسیا ‏دورتموند خواهند بود.‏
رومنیگه ضمن اشاره به اینکه به غیر از روبن، خاوی مارتینز و مهدی بن‌عطیه هم به تمرینات بایرن ‏بازگشته‌اند، افزود:" آرین وضعیت بسیار خوبی دارد. خاوی هم روبراه به نظر می‌رسد. بن‌عطیه هم خیلی ‏زود بازگشتش را جشن خواهد گرفت. ولی داوید آلابا هنوز به زمان احتیاج دارد."‏
ماتیاس سامر هم به "کیکر" گفت:" فرانک ریبری هم به زمان نیاز دارد و اصلا نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم ‏کی به میادین بازخواهد گشت."‏
ریبری به دلیل آسیب‌دیدگی مفاصل در هشت بازی اخیر بایرن غایب بوده است.‏
رتا همچنان در هاله‌ای از ابهام است.‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد