وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به جدایی کادر پزشکی بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از استعفای ناگهانی کادر پزشکی بایرن مربی و بازیکنان سابق تیم نظرات خود را در مورد این تصمیم عنوان کردند.

لوتار ماتئوس :
اینکه چرا اینهمه بازیکن مصدوم داریم نمی تواند دلیلی برای از دست دادن کادر پزشکی فوق العاده بایرن باشد. این مصدومیت ها ارتباطی به دکتر مولر ندارد و اگر بایرن این کادر پزشکی را از دست دهد ضربه ای مانند از دست دادن همزمان روبن، ریبری و تیاگو به تیم وارد شده است. کادر پزشکی بایرن در طی دهه ها موفقیت های زیادی برای تیم به ارمغان آورده است. گواردیولا تا 2016 با بایرن قرارداد دارد و در پایان قراردادش به احتمال زیاد باشگاه را ترک خواهد کرد. چنین حالتی زخم هایی برای بایرن به همراه خواهد داشت باید از خودمان بپرسیم که آیا این زخم ها مداوا خواهند شد.


اشتفان افنبرگ :

باید اتفاق بسیار جدی رخ داده باشد که در چنین موقعیت حساسی کادر پزشکی تیم استعفا کرده است. جایگزینی دکتر مولر در باشگاه کار بسیار دشواری است به خصوص اکنون که تیم در شرایط سختی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان قرار دارد. حالا باید تماشا کنیم گواردیولا تصمیم بگیرد کادر پزشکی جدید تیم چه کسانی باشند و این برای باشگاه بسیار خطرناک خواهد بود. این جدایی بدون شک اثرات منفی زیادی بر تیم خواهد گذاشت.


اوتمار هیتسفلد :او یک دکتر فوق العاده است. یکی از بهترین ها در جهان. استعفای او تیم را تضعیف خواهد کرد. بسیاری از بازیکنان بزرگ به او اعتماد کامل دارند و هنوز برای مداوا نزد او می روند. آیا یک دکتر می تواند مقصر باخت تیم باشد؟ خیر. پزشک تیم همیشه تحت فشار بسیار زیادی است. بخش پزشکی وظیفه دارد بازیکنان را برای بازی آماده کند. البته با اینهمه مصدوم مربی گری در تیم بسیار دشوارتر خواهد شد. اما مدیریت باشگاه نمی تواند کادر پزشکی را مقصر این مصدومیت ها بداند. من در دو دوره حضورم در بایرن همیشه به دکتر مولر وولفارت اطمینان کامل داشتم. او همیشه در کنار من می نشست و کاملا به تیم وفادار بود. من نمی توانم تصور کنم که پس از استعفای او بازیکنان شخصا به او مراجعه نمی کنند. پیش از این هم دکتر مولر در زمان کوتاه مربی گری یورگن کلینزمن در باشگاه بایرن مشغول به کار نبود. اما زمانی که دوباره به بایرن بازگشت مهارتش در بازیابی بازیکنان فوق العاده تاثیر گذار و منحصر به فرد بود.
 

ماتیاس سامر : 

هیچ کس دکتر مولر را به خاطر این شکست مقصر نمی داند و هیچ سرزنشی در این مورد به او نشد این تنها تصمیم خودش بود و ما هم از این بابت متاسف هستیم. 

 

مانوئل نویر : 

هر کسی نظر خودش را دارد اما ما هیچ وقت در مورد آن فکر نمی کنیم. من بازیکن حرفه ای هستم و این موارد اصلا ارتباطی به من ندارد. من هر وقت که بخواهم باز هم برای مداوا نزد دکتر مولر خواهم رفت و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
شواینی یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 17:27

لعنت به گواردیولا کی میشه این گاوچرون از تیم بره و اینهمه هرج و مرج از تیم خارج بشه...لعنت به هر چی اسپانیایی...در ضمن این بارسایی هایی میان تو سایت و از این گاوچرون حمایت میکنن هنوز دارن از اون هفتا میسوزنن...

mojtaba یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 17:44

دوستان اینایی که میان و از این گاوچرون حمایت میکنن همونطور که قبلا گفتم طرفدار بایرن نیستن ریالی یا بارسایی هایی هستن که از اینکه تیم ما داره نابود میشه خوشحالن...متاسفانه ما با گواردیولا فعلا نمیتونیم جواب اینارو تو زمین بدیم ولی بزودی که گواردیولا از تیم رفت و بایرن به دوران اوج خودش برگشت دیگه جرات نمیکنن بیان تو سایت و از ضعف تیم ما سواستفاده کنن...

pouya یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 18:06 http://bayern.blogsky.com/

نویر شیره
واقعا حرف تاثیر گذار و مثبتی رو گفت دمش گرم

milad یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 19:08

mojtaba


طرفدار بایرن نیستن ؟ شما چند سالته عمو..؟ فینال بازی با منچستر وقتی بایرن تیو دو دقیقه بازی رو داد داشتی واسه شیشه شیر گریه میکردی الان داری بهن من میگی طرفدار بایرن نیستم ؟؟؟

شما با پپ مشکل داری

اینقدر نا امیدی که هنوز اینثدر شعور نداری که الان تیم نیاز به حمایت داره

اصلا حذف هم بشه جام حذفی هنوز مونده و پایان فصل باید تصمیم گیری بشه در مورد مربی..

متاسفم برای بعضی از دوستان

farid 10 یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 19:52

آقا مجتبی
اولا وقتی ما پپ رو حمایت میکنیم بخاطر پپ بودنش نیست بخاطر اینه که سرمربی بایرنه
شما که طرفدار قدیمی و اصیل بایرنی باید صبورم باشی صبور فقط یکسال دیگه صبور باش سال دیگه پپ میره اونوقت دلتون خنک میشه فقط یادت باشه اونوقت انتظارت از بایرن میاد پایین اونوقت میبینی که بایرن با قاطعیت این 2.3 سال اصلا نمیتونه جام بیاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد