وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: مصدومیت برنات جدی نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی بایرن عصر شنبه در دیدار خارج از خانه برابر هوفنهایم هشت بازیکن خود را به دلیل آسیب دیدگی و بیماری در اختیار نداشت.

در نیمه نخست این دیدار خوان برنات پس از یک برخورد شدید نقش بر  زمین شده و از شدت درد به خود می پیچید تا نگرانی مونیخی ها بیش از پیش افزایش یابد. برنات احتیاج به مداوای بیشتر داشت و در نهایت نتوانست به مسابقه باز گردد.  

هرچند پس از مسابقه گواردیولا چندان نگران به نظر نمی رسید: "مشکلی پیش نیامده اما نمی خواستیم ریسک کنیم. فکر می کنم که او بتواند در دیدار سه شنبه در ترکیب قرار گیرد."

سه شنبه روزی است که بایرن باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان  از اف سی پورتو پذیرایی کند. سرمربی باواریایی ها انتظار دارد که حداقل یکی از غایبین به این دیدار برسد، باستین شواین اشتایگر. مچ پای کاپیتان دوم دو هفته قبل دچار مشکل شد و پس از آن آنفلوانزا غیبت او را طولانی تر کرد.  

گواردیولا در این مورد اعلام کرد: "باستی شاید. او مجدا در سلامت کامل به سر می برد."

در سوی دیگر اما احتمال اندکی وجود دارد که فرانک ریبری بتواند تا سه شنبه آمادگی لازم برای حضور در برابر پورتو را به دست آورد. "باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می آید. اما فکر می کنم که فرانک نتواند بازی کند." همچنین باید دید که آیا فیلیپ لام می تواند پیش از دیدار با پورتو مشکل معده اش را پشت سر گذارد یا خیر. آرین روبن، دیوید آلابا، مدهی بن عطیه، ژاوی مارتینز و تام اشتارک قطعا به این دیدار نخواهند رسید. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر مونیخی یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 20:00

لعنتی کاشکی ب جای اینا دانته یا آلونسو مصدوم
میشدن
________________________________________________
تام اشتارک و رینا دوتاشون مصدوم بودن ؟؟؟؟

بایرن مونیخ دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 13:10

اینم مصدوم میشده فک کنم باید دس میزد ب بازی دادن ب سینان کورت و...در لیگ قهرمانان....خداوکیلی برنات خوبه..فقط یککم سر به حواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد