وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و هوفنهایمی ها پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و نهم بوندسلیگا برابر تیم هوفنهایم به برتری رسید. در ادامه نظر باواریاییها و هوفنهایمی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

ما در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و بازی را کنترل کردیم. اما در نیمه دوم مودسته بازیکن هوفنهایم می توانست روی حرکتی سریع بازی را به تساوی بکشد. بازی برای بازیکنان خسته ما سخت بود. به این تیم افتخار می کنم زیرا که این یک تیم با قلب بزرگ است. بعد از سه روز بازی کردن برای ما بسیار سخت بود. 

 

سباستین روده : 

بازی لذت بخشی برای من بود، از ابتدا در ترکیب بودم و یک گل نیز به ثمر رساندم پس همه چیز دو برابر خوب بود. ضربه را دقیقا به همان نقطه ای که می خواستم فرستادم، اما مهم ترین چیز کسب سه امتیاز بود و یک احساس خوب برای سه شنبه. 

مارکوس گیزدول (سرمربی هوفنهایم) : 

ما بازی را خوب آغاز کردیم اما طبیعتا بایرن اکثر دقایق مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. این طبیعی است. ما به خوبی دفاع کردیم و اجازه خلق موقعیت های فراوانی به حرف ندادیم. اما در کارهای تهاجمی و ایجاد موقعیت چندان خوب کار نکردیم. دنبال کردن بازی پس از دریافت یک گل کار سختی بود. 

کوین فولاند (بازیکن هوفنهایم) : 

برنامه ما در این بازی وسوسه کردن و تحریک آن ها برای جلو کشیدن بود اما حفره های عمیقی در دفاع ما ایجاد شد، به خصوص در دقایق پایانی نیمه اول که به آن ها اجازه دادیم تا دروازه ما را باز کنند. این جایی است که بایرن به خوبی از فضا استفاده می کند. در نیمه دوم کمی شجاعت بیشتر نشان دادیم اما ما باز هم نتوانستیم فرصت ایده آلی برای گشودن دروازه بایرن خلق کنیم. به نتیجه نرسیدن پس از آن همه تلاش و فضایی که ما پوشش دادیم طعم تلخی برجای گذاشت. امروز هرچه در توان داشتیم انجام دادیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد