وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آقای گواردیولا‌، آنقدر نیش زدی که مولر ولفارت را فراری‌ دادی!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یک روزنامه معتبر آلمانی بعد از استعفای کادر پزشکی بایرن مونیخ از پپ گواردیولا انتقاد کرد.


2 روز بعد از استعفای دکتر مولر‌ ولفارت و همکارانش از کادر پزشکی بایرنی‌ها، روزنامه تاگس اشپیگل در تحلیلی به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخته است.

تحلیل‌گر این روزنامه معتبر در مقاله‌ای با عنوان‌‌ »آقای گواردیولا، آنقدر نیش زدی که مولر ولفارت را فراری دادی» به تحلیل اتفاقی که نزد مونیخی‌ها افتاد، پرداخته است.

در این گزارش ابتدا عنوان شد پزشک مجرب مونیخی‌‌ها که 40 سال مسئولیت امور پزشکی تیم پرافتخار ژرمن‌ها را داشت، تحت تاثیر انتقاد‌های گواردیولا، مجبور به استعفا شد.

تاگس اشپیگل نوشت: بعد از بازی منجر به باخت 3 بر یک از پورتو پرتغال، ظاهرا در رختکن مشاجره‌ای میان کارل هاینس رومینیگه،‌معاون بایرن و دکتر ولفارت پیش آمد. نفر دوم مونیخ اعتقاد داشته شمار زیاد مصدوم‌‌های تیم به خاطر روش‌های درمانی این پزشک بوده است.

به همین دلیل پنج‌شنبه ولفارت از مقامش به همراه دستیاران خود استفعا کرد. در ‌آن هنگام گواردیولا عنوان کرد برای دکتر کناره‌ گرفته، احترام زیادی قائل بوده و به تصمیمش احترام می‌گذارد.

نویسنده این روزنامه افزود: در ظاهر قضیه، این اتفاق تحت تاثیر ناراحتی رومینیگه بوده اما در اصل به ناراحتی گواردیولا سرقضیه مصدومیت تیاگو آلکانترا و طول کشیدن دوره آسیب‌دیدگی وی، مربوط می‌شود.

اتفاقی که باعث شد تا سرمربی اسپانیای در اظهار نظرات بعدی خود، به طور ضمنی هرازگاهی از مولر ولفارت، انتقاد کند.

نگارنده مقاله به طور غیر مستقیم عنوان کرده است تحت تاثیر انتقاد‌های مستمر گواردیولا و نیش زبان‌ وی، پزشک با سابقه جا را برای دکتری جدید باز کرده است. 

 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
issa شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 20:17

اگر از لیگ قهرمانان حذف بشیم،گواردیولا باید بره،منم میتونم با این همه ستاره هوفنهایم یا کلن رو ببرم،مهم فقط واسه ما چمپیونزلیگه ،اگر قهرمان نشیم به نظرم پپ باید بره،چون اختیاراتش فوق العاده زیاد شده و حاشیه ساز شده واسه تیم!

بایرن شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 20:23

چشم الان زنگ میزنم عمو رومینگه میگم دستورتون اجرا بشه

بایرن : والا

علی بیرهوف شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:15

با issa صددرصد موافقم.تیم های المانی تا سرکیسه رو شل نکنن بوندسلیگا جون نمی گیره.تضعیف بوندسلیگا یعنی تضعیف بایر.الان فقط بردن چمپیونزلیگ اهمیت داره که به لطف پپ باید فراموشش کنیم و هدیه کنیم به تیم های اسپانیایی

milad یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 10:09

اینایی که میگن پپ بره پپ بره.. آقا بره کی بیاد ؟؟؟؟

مگه پپ قرارداد بسته که هر بازی رو 5 تا بزنه ؟


اگه پپ بده چرا همه تیم ها آرزو دارن اونو مال خودشون کنن..

محسن لام یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 15:43

یه هد گل نزدیم این فصل...گواردیولا خودش کاری کرده که ازش انتقاد می شه....وقتی با این همه هد زدن فقط می خواد پاس کاری کنه....تو بازی با پورتو اون همه ضربه ایستگاهی و کرنل خطرم نتونستیم ایجاد کنیم...خوب نشون میده این تیم فقط پاس کاری تمرین می کنه

Abbas یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 18:42

دوستان بایرنی ..... لطفا مشاجره نکنین ...ایشالا پپ میره از تیم شما ناشکرا و ایشالا برگرده بارسا .... والا من با بارسایی ها هم درگیرم سر اینکه انریکه خوبه یا پپ !! اما از خدامه پپ رو بیرون کنین تا برگرده و تیکی تاکای به فنا رفتمونو برگردونه .

mousa دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 15:11

اغا اصلاً الان پپ رفت


شما بیا مربی انتخاب کن

امیرمحمد سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 14:33 http://www.bahalbkhanded.avablog.ir


سلام من امیرمحمد هستم .
وب خیلی باحالی دارید نظرات خوبی هم دارید.
به وبلاگ من هم سر بزن.
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد