وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوفنهایم - بایرن مونیخ؛ باواریاییها به دنبال احیای روحیه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باواریاییها فردا به این امید به مهمانی تیم هوفنهایم خواهند رفت، تا طبق گفته ی مدیر ورزشی تیم، با کسب بردی در خور، به روند عادی باز گردند.

تیم نخست فوتبال آلمان این روزها چه در داخل میدان و چه در خارج آن روزهای خوبی را سپری نمی کند.بایرنی ها که در شوک شکست تحقیرآمیز 3-1 خود برابر پورتو بودند،به ناگاه با حکم استعفای دکتر تیم مواجه شدند تا باردیگر این تیم به اف سی هالیوود گذشته بدل شود.

بایرنی ها که امید بسیاری برای تکرار سه گانه  با پپ گواردیولا داشتند،اکنون در شرایطی قراردارند که احتمال حذفشان در مرحله ی 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رود.هرچند مدری ورزشی تیم ماتیاس سامر هنوز به ادامه ی فصل خوش بین است:"در این سطح از کیفیت،اشتباهاتی نظیر آن چه در بازی با پورتو کردیم،باعث تنبیه شدن تیم می شود.ما باید تکانی به خودمان بدهیم و بیدار شویم.اگر شما می خواهید تا تیمی بزرگ شوید،باید توانایی پشت سر گذاشتن این لحظه ها را داشته باشین."

در آن سو هوفنهایم رده هفتمی شانس بالایی برای صعود به لیگ اروپا دارد. مارکوس گیسدول سرمربی این تیم که به تازگی قراردادش را تمدید کرده است،تیمش را با روحیه و انیگزه ای بالا به مصاف بایرنی می فرستد که اکنون بسبب مصدومیت بسیاری از بازیکنان طراز اولش،بیش از هر موقع شکننده شده است.

این دو تیم تا کنون 13 دیدار با یکدیگر داشته اند که همه ی آن ها در بوندسلیگا بوده. در این دیدار ها هوفنهایم جز 4 مصافی که توانسته بایرن را با تساوی متوقف کند،در سایر مصاف ها شکست خورده است.

تیم های هوفنهایم و بایرن مونیخ در حالی فردا در چارچوب هفته ی بیست و نهم فوتبال آلمان در ورزشگاه راین نکار آرنا به مصاف هم می روند که:

1-سنگین ترین شکست هوفنهایم در بوندسلیگا توسط همین بایرن در مارس 2012 رقم خورده است(7-1).

2-هوفنهایم تنها تیمیست که تنوانسته بایرن مونیخ را شکست دهد.

3-هوفنهایم سه بازی اخیر خود را باخته است، در آن سو بایرن تنها یک دیدار از 9 دیدار اخیرش را شکست خورده.

4-هوفنهایم که برای اولین بار در تاریخش در آستانه ی صعود به لیگ اروپا قرار دارد،تنها دو امتیاز با تیم ششم جدول فاصله دارد.

5-بایرنی ها می توانند در هفته ی سی ام،در دیدار برابر هرتا برلین،بیست و پنجمین قهرمانیشان را جشن بگیرند.

6-برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا، بایرن مونیخ توانسته در 28 بازی خودش 19 کلین شیت داشته باشد. آن ها این شانس را دارند تا رکورد کلین شیت تاریخ بوندسلیگا را که در اختیار خودشان هم هست را بهبود بخشند.(فصل 2012-13 با 21 کلین شیت).

7-با دریافت 13 گل تا اینجای فصل،بایرن توانسته با رکورد فصل 2012-13 خود برابری کند.آن ها همچنین می توانند رکورد کمترین گل خورده ی بوندسلیگا را که آن هم متعلق به خودشان هست را بهبود بخشند.(فصل 2012-13 با 18 گل خورده).

8-تام اشتارک(58 بازی طی سال های 2010-2012)و دیوید آلابا(17بازی و زدن 2 گل در نیم فصل دوم 2010-11) بازیکنان فعلی بایرن هستند که زمانی در تیم هوفنهایم عضویت داشتند.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
sirsir شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 10:26

این بازی اصلا مهم نیست بازی با پرتو رو ببر
دکتر به این خوبی استعفا بده قبول کنی؟کله پاچه خر خوردن بهترین دکتر رو از دست دادن

bayern till i die شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 10:44

امیدوارم ترکیب سوممون بره تو زمین تا بازیکنای دیگه استراحت کنن مخصوصا مولر و لوا که بدجور بهشون نیاز داریم ....... باید ما تو برلین باشیم و فینال چمپیونزو ببریم ......به امید خدا بایرنی که دوسش داریمو سه شنبه مبینیم ....... ولی جدن استرسش میچسبه ها ..... ولی جدن باید به این تیم افتخار کرد با اینهمه مصدوم بازم کسی کمتر از برد ازش انتظار نداره

آرین شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 13:45

نمیشه این بازی رو انصراف بدن تا بیشتر مصدوم ندیم
باید به فکر بازی برگشت با پورتو بود اگه مسدوما خوب نشن اونوقت پپ باید با مامانش تیکی تاکا بازی کنه
با این وضع لواندوفسکی و پیزارو باید بزاره بالا و همش سانتر کنن و اون دو تا گوزن (آلونسو -دانته)
رو بزاره پشت دروازه تا توپای پشت نویر رو جمع کنن که با خریتشون باعث شدن سلطانمون 3 تا گل جای 10 بازی تو یه بازی بخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد