وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: مشکلی با پزشک بایرن نداشتم؛ تصمیم خودش بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا تاکید کرد که او هیچ دعوایی با دکتر هانس ویلهم مولر ولفارت رهبر کادر پزشکی بایرن مونیخ نداسته ولی از اظهارنظر درمورد استعفای جمعی کادر پزشکی بایرن خودداری کرد.

مولر ولفارت دیشب بعد از حدود چهل سال از سمت خود در این باشگاه استعفا کرده و دلیل آن را مقصر شناخته شدن آنها در شکست بایرن مونیخ از پورتو اعلام کرده بود.

گزارش ها حاکی از این هستند که او در پی مشاجره ای با کارل هاینس رومنیگه از سمت خود کنار رفته و البته گروهی هم اختلاف نظر او با گواردیولا را عامل این موضوع می دانند. گواردیولا در کنفرانس خبری امروز خود گفت:" هیچ اتفاقی بین ما نیافتده. این تصمیم خودش بود. من برای او احترام زیادی قائل هستم و فقط می توانم به این تصمیم احترام بگذارم."

گواردیولا حتی در مورد اینکه او و کادر فنی بایرن در بازی جام حذفی مقابل لورکوزن با طعنه برای مولر ولفارت و کادرپزشکی کف زده اند، این طور توجیه کرد:" من از چیز دیگری ناراحت بودم. موضوع به دکتر ربط نداشت. بن عطیه مدتی طولانی با مصدومیت دست وپنجه نرم کرده بود و برای همین عصبانی بودم. ما به او نیاز داریم"

باشگاه مونیخی بیانیه ای منتشر کرده که در آن از زحمایت مولر ولفارت تشکر و از تصمیم او ابراز تاسف کرده است. این باشگاه به زودی تیم پزشکی جدیدی را معرفی می کند.  

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
mojtaba شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 10:14

اره همونطوری که با اتوو و زلاتان و مانژوکیچ و کروس و ... مشکل نداشتی.
مرتیکه بزدل حتی اینقدر جسارت نداری که حرف دلتو بگی...
دو روز پیش افنبرگ مصاحبه کرد و گفت: تابحال سابقه نداشته که مدیریت بایرن به یک مربی اینقدر قدرت بده که حتی واسه پزشک تیم هم تصمیم بگیره و این واسه باشگاهی مثل بایرن خیلی مضره...

رضوانه شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 12:45

از همون روزی که پپ قرارداد رو امضا کرد گفتم که بیچاره و بدبخت میشیم اینا همه نقشه ی اسپانیاست بعد از اون همه تبانی برای اینکه آلمان رو شکست بدن حالا این جاسوس رو فرستادن اینجا که همه چی رو خراب کنه . اون موقع همه با من مخالفت کردن هی گفتن پپ کبیر به درد بایرن میخوره . حالا بیاید دیگه پپ کبیرتونو تحویل بگیرید .
این ما رو بدبخت تر از اینم میکنه ببینید کی گفتم
اون زمانی که تو بارسلونا پشت سر هم جام می گرفت زمانی بود که تبانی ها رو نمی گرفتن وگرنه این عرضه نداره تیمهای دسته 2 رو ببره چه برسه به حریف های چمپیونزلیگ

farid 10 شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 13:15

من واقعا نمیدونم شما شوخی میکنین یا جدی میگین.استعفای دکتر مولر چه ربطی به پپ داره.پیراهن تیمو عوض میکنن میگین تقصیر پپه که شبیه پیراهن اسپانیا کرده.بازیکنا مصدوم میشن میگید پپ باعث شده و...
بده بخدا بده.
تو اینستا گرام که ی عکس از پپ میزارن همه فالوورها ازش ستایش میکنن تیم مقابل پورتو باخت اما باز mia san miaگفتن و تشویق کردن.

فیلیپ لام شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 16:46

ای لعنت بر هر چی اسپانیایی هستش بخصوص پپ کبیر

farid 10 یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 00:46

دوست خوبی که میگی من نمیخام بفهمم تو اینو درک کن اگه پپ بره حتی همین کاپ بوندسلیگاهم به آسونی بدست نمیاد انتظاراتتون از تیم خیلی رفته بالا اما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد