وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: سال آینده در مونیخ خواهم بود؛ مقصر باخت مقابل پورتو من هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از شکست مقابل پورتو اکنون بایرن مونیخ باید برای بازی روز شنبه مقابل هوفنهایم آماده شود.

به نقل ازTZ، پپ گواردیولا عصر جمعه در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل هوفنهایم شرکت کرد و به سئوالات خبرنگاران جواب داد.

وضعیت مهدی بن عطیه: "او مصدوم شده است و دکتر مولر نمی تواند برای او کاری انجام دهد. در وضعیت فعلی ما به او نیاز داریم و به همین خاطر ناراحتم."

درباره وضعیت کادر بازیکنان و فروش بازیکنی همچون شقیری در ژانویه: "شکیری نمی خواست اینجا بماند و کسی که از بودن در باشگاه ناراضی هست، باشگاه را ترک خواهد کرد. بعد از بازی مقابل شاختار ما تمامی بازیکنان بجز مارتینز را در اختیار داشتیم."

آینده کاری: "من از کار کردن با بازیکنانم خوشحال و راضی هستم و می خواهم سال آینده را هم اینجا بمانم."

وضعیت ریبری: "او مقابل هوفنهایم بازی نخواهد کرد، چون مصدومیت دارد."

فیلیپ لام: "لام به دلیل عفونت دستگاه گوارش فردا بازی نخواهد کرد."

بازی مقابل هوفنهایم: "من همانند شما به بازی مقابل پورتو فکر نمی کنم و اکنون فقط به بازی مقابل هوفنهایم می اندیشم. می خواهم با بازیکنانم اینجا به مصاف هوفنهایم برویم. دکتر تیم مسئول مصدومیت ها نیست. مصدومیت مصدومیت است و من زمانی برای گریه و ناله کردن ندارم. با بازیکنان مصدوم هم ما در پورتو می توانستیم بازنده باشیم. در 2 سال گذشته 13عمل جراحی داشته ایم و این بسیار سخت است."

کادر بازیکنان: "ما تنها 13 یا 14 بازیکن را در اختیار داریم و این ها قهرمانان من هستند، چون آن ها هر 3 روز یکبار بازی می کنند و این ها قوی ترین بازیکنان من هستند."

باخت مقابل پورتو: "من یک مربی هستم، و من مسئول شکست های تیم خواهم بود، این باخت اشتباه من بود."

چشم انداز درباره بازی های پیش رو: "ما 9 روز زمان داریم که بازی های نهایی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم. جبران نتیجه 3-1 مقابل پورتو سخت خواهد بود اما ما می خواهیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به نیمه نهایی انجام دهیم."

کناره گیری دکتر مولر ولفارت: "این تصمیم شخصی اوست و من به آن احترام می گذارم."

پپ گواردیولا در پایان کنفرانس خبری اعلام کرد که هیچ چیزی بین او و دکتر هانس ویلم مولر-ولفارت رخ نداده است.
 

منبع

نظرات 25 + ارسال نظر
لام جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:46

اقا خداایی قدرشو بدونیم..قدر همه بازیکنامونو بدونیم.پپ تا برای بایرن 3گانه رو نبره از بایرن نمیره.خیالتون راحت....اگر نامرد بود میزد زیر همه چیو تیمو ول میکرد و بیخیال میشد و میرفت...ولی بازم داره تلاش میکنه....بزار بازیکنای مصدوم برسن ببین چه فوتبالی با بایرن به نمایش بزاره....

issa جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:50

مقصرباخت تو نیستی!من به سیستم بازیه تیم ایراد دارم و معتقدم ضعف دفاع تیم به دلیل ارنجی هستش که تو چیدی!ولی مقصر باخت تو نبودی،عامل اصلی مصدومیت های زیاده،اونم دست تو نیست،اگه روبن وریبری بودم دو سه تا گل میزدیم،ولی خب سعی کن بازی برگشت جبران کنی،هرچند مصدومیت ها اجازه نمیدن دستت باز باشه!درود بر المان بزرگ

سجاد جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:50

این چی میگه داره میگه لام هم مصدوم شده ما دیگه اخر بد شانسی هستیم

lahm جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:50

مصاحبه دقیق و خوبی بود ولی بایرن ی روح جدید میخواد و بایرن به دگم اندیشه و مدیریت رسیده مجموعه ای از اشتباهات از مربی و مدیران تا بازیکنان بایرن یک نفس جدید میخواهد

babak جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:52

سلام به همگی
دوستان از این لحظه به بعد همتون از پپ حمایت کنید
دیشب یه سری از طرفدارای ریال مادرید و بایرن مونیخ (به ظاهر بایرنی) تو سایت طرفداری به پپ فحش دادن
یعنی واقعا باخت مقابل پورتو تقصیر پپ بود...
حالا خود پپ گفته که تقصیر من بوده ولی حقیقت یه چیز دیگست....
دانته و ژابی و حتی بواتینگ اشتباه میکن چه ربطی به پپ بیچاره داره
میگید تقصیر ترکیبه نه داداش همه مصدوم اند
به خدا هیشکی به پپ نمیرسه بهترین مربی جهانه
بیخودی هم نگید یه آلمانی بیاد فلان کار رو میکنیم
هیشکی بهتر از پپ واسه بایرن نیست
من تا زمانی که مربی بایرنه ازش حمایت میکنم
حتی اگه بازی برگشت جلو پورتو 6تایی بشیم
Mia San Mia
ما بایرنی هستیم
و تیممونو دوست داریم
اگه قراره با یه باخت حتی یه حذف شدن به مربی تیم فحش داد همون بهتر که از طرفداری بایرن بریم
Mia San Mia

سجاد جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:53

حق با توه خداییش مربی خوبیه خوب شد موند اگه میرفت باید قید سه گانه رو میزدیم

سجاد جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:58

پس چرا این مدیر کامنت های من رو تایید نمیکنه

علی بیرهوف جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 17:36

خوب پس فیلیپ لام هم مریض شد.این همه مصدوم در یک تیم و در کمتر از یک ماه باید در کتاب گینس ثبت شه.

مصطفی سلطانی جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 17:48

من که به پپ ایمان دارم.....................

sia bavaria جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:04

واقعا موافقم، فقط فکرشو بکنید پپ از بایرن جدا بشه کی لیاقت جانشین او رو داره؟با این خبر خوشحالم کرد، پپ همسطح مورینیو ، آنجلوتی ، یواخیم لو هست، یادمون نره مربیان برجسته در این چند سال اخیر فقط به اندازه چند نفرن که پپ یکی از اوناست، ولی با این حرفش که گفته مسؤولیت باخت به پورتو رو گردن میگیرم و قبول ندارم، چون گلهای پورتو هر سه اشتباه انفرادی دفاع گند بایرن رخ داد و پپ خداییش تقصیری نداشت، فقط امیدوارم برای سال آینده فکری به حال این خط دفاع بکنه، دفاع شش دانگ تو سطح تیاگو سیلوا، داوید لوییز و هوودسه به بایرن بیاره،

germany جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:14

جون من تیکی تاکارو ول کن بیا یه فوتبال تهاجمی رو ارائه کن هم ما دیگه از تو انتقاد نمی کنیم هم همه می تونن با خیال راحت بازی های بایرن و نگاه کنن

*MiiLaaD* جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:15

لعنت به این مصدومیتا که قدرت بایرن رو از تیم گرفته ولی شیر همیشه شیره و وقتی زخم بخوره به مراتب خطرناک تره.

FCB جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:30

بایرن تیمی ک اصلا خرج نمیکنه ولی هواداراش انتظارای بیش از حد دارن

پارسا بایرنی جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:35

امیدوارم بتونیم ببریم وبریم بالا این مربی کاراش بگیر نگیر داره

hitler جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:50

لام راس میگه واقعا انگار یه جور تعصب خاصی رو تیمش داره من خودم ازش خوشم نمیومد ولی الان با این حرفاش فهمیدم که آدم با تعهدیه و عین خیلی دیگه از سرمربیایی که خودتون میشناسیدشون بعد از دوتا باخت و این حرفا نپیچیده به بازی
نگران بازی برگشت هم نباشید درسته که میان تا اتوبوسی بازی کنن ولی ما هم بایرن مونیخیم تا اون موقع هم به احتمال زیاد چنتا از مصدوما هم میرسن

heinz جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 19:18

دوست دارم حرفم اشتباه باشه ولی پپ بایرن و تیم ملی عقابها رو نابود کرد رفت
خدا می دونه بعد رفتن یوپ کبیر و اولی هوینس بایرن شبیه اون آهوی بیچاره شده که هر کفتاری داره یه تیکه ازش میکنه و میبره
آلمان مربی آلمانی میخاد نه یه گاو چرون
پپ وقتی مربی خوبیه که تیمش پر مهره و پر ستاره باشه که در اون صورت گروهبان قندعلی هم بلده مربیگری کنه
مربی یعنی اوتمار هیتزفلد که با امثال حمیدزیچ و علی دایی زغال مادرید رو چارتایی کرد نه این گاوباز جویای نام که بایرن رو تبدیل به تیم منتخب جا مونده های اسپانیا کرده.

بایرن جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 20:06

بچه دمتون گرم واقعا مرسی

issa و fcb وsia bavaria واقعا مرسی باهاتون موافقم

اینم درسته که بایرن نسبت به تیمهای دیگه اروپا کمتر هزینه میکنه اما همیشه در سطح اوله

دوستان شک نکنید اگر مصدومان بایرن باشن تیم همه تیمهای دیگرو نابود میکنه

همین الان ۳ تا از بازیکنهای اصلی ریال یا بارسا و حتی چلسی رو بگرین ببینین چی میشه

ما ۶یا ۷ بازیکن اصلیمون مصدوم هستن بازم مدعی هستیم

مرسی به بایرن و مربیش و هوادارای واقعیش

مرگ بر پپ جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 20:33

امیدوارم این پپ رو امسال شوت کنن بیرون و یه مربی آلمانی بیارن راستی امسال تو بازار نثقل و انتقلات هم خیلی ضعیف کرعمل کردیم و تنها خرید خوبمون تنها بن عطیه بود و آلنسو و برنات واقعا افتضاح هستن
انماگه واقعا آلنسو خوب بود رعال با قیمت پایین نمی فروختش الان حسرت تونی کروس رو باید بخوریم یادش بخیر تونی کروس

مرگ بر پپ جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 20:40

آقای sia bavaria پپ واقعا مربی گند و افتضاحی هست و به نظر من دیتررهیکینگ مربی ولفسبورگ و لوسین فاواره مربی مونشن گلادباخ خیلی خیبهتر از پپ هستن و تیکی تاکا هم دیگه قدیمی شده و هیچ فایده ای نداره

جواد جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 22:28

1000 لایک به کامنت بایرنم بدم بازم کمه.
به امید خدا 4 تا رو میزنیم

mohammad جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 22:43 http://bayern.blogsky.com

اگر خوب بازی کنیم و به خصوص توی دفاع بی اشتباه باشیم میتونیم پورتو را با 3 گل شکست بدیم چون خدایی پورتو هم تیمی نبود.

پپ مربی نیست جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 22:56

اخر هم گندش درمیاد رفتن دکتر زیر سر پپ بوده حالا ببین

farid 10 جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 23:15

خداییش خیلی مرده با اینکه همه دیدن مدافع ها باعث باخت بودن بازم ازشون حمایت میکنه و باختو گردن میگیره.همه عالی بودن هم از دفاع تیممونم راضیم.پپ مطمین باش تا وقتی تو بایرنی پشتتیم.از مدافع هامونم راضیم.بیش از 90 درصد طرفدارای رسمی بایرن میخان که تو بمونی

manu جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 23:34

مصدوم مصدوم بازم مصدوم
انتظار زیادى نباید از تیم داشته باشیم
با چهارده تا بازیکن هفته اى دوبار بازى میکنه
درسته که فوتبالیستنو بدن ورزیده اى دارن ولى اونا هم آدمن
نود دقیقه دویدن کم چیزى نیست
دیگه تیم سیستم چرخشى نداره
نمیشه انتظار زیاد داشت

استقلالی ام ( لطفا بخونید ) جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 23:59

پپ دوست دارم . عاشقتم . تو نباشی بایرنم هیچی نیس .
قربون اون ریشت برم انیشتین فوتبال .
یه دونه ای
به مولا یه دونه ای
به قول یکی از اقایون همه دیدن باخت گردن مدافعا بود ولی اینقدر مردی که بار تهاجمی انتقادا رو از رو بازیکنات برداشتی و خودت خریدی . همین اخلاقته که تو رو با بقیه جدا کرده .


ان شإالله با تو در کنار تو سه گانه رو میگیریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد