وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کادر پزشکان باشگاه بایرن مونیخ از سمت خود کناره گیری کردند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس ویلم مولر ولفارت دکتر باشگاه بایرن مونیخ از سمت خود کناره گیری کرد.

به نقل از بیلد، کادر پزشکی باشگاه بایرن مونیخ به سرپرستی دکتر مولر ولفارت به دلیل آنچه عدم اعتماد به این تیم عنوان شده است از سمت خود استعفا دادند.  

در بیانیه ای که از سوی دکتر مولر ولفارت بیرون آمده است عنوان شده است که بعد از بازی مقابل پورتو دپارتمان پزشکی این باشگاه هم جز مقصران این شکست محسوب شده و این اعتماد موجود بین دو طرف را خدشه دار کرده است: "بعد از بازی لیگ قهرمانان با پورتو به دلایلی که توضیح داده نشده، بخش پزشکی عامل اصلی باخت معرفی شد. از این جهت بعد از یک دوره موفقیت‌آمیز کاری، به منظور جلوگیری بیشتر از آسیب به اعتماد به کادر پزشکی اقدام به استعفا از مقام خود می‌کنیم."

دکتر هاینس ویلم مولر-ولفارت 71 ساله از سال 1977 در کادر پزشکان باشگاه بایرن مونیخ حضور داشته است.

مارکوس هرویک مدیر رسانه ای باشگاه بایرن مونیخ پس از انتشار این خبر اعلام کرد که باشگاه از این تصمیم آگاهی ندارد و از این تصمیم ابراز شگفتی کرد: "ما چیزی در مورد این بیانیه و انتشار مطبوعاتی آن نشنیده ایم پس نمی توانیم نظری در مورد آن ارائه دهیم." 

پس از دیدار رفت مقابل پورتو، روشن است که در رختکن بحث هایی بین کارل هاینس رومنیگه و دکتر مولر رخ داده است. بایرن شرایط بسیار سختی را تجربه می کند آن ها در برخی بازی ها تنها 3 بازیکن را روی نیمکت در اختیار دارند همین امر موجب دلخوری و درگیری لفظی آقای مدیر با دکتر تیم شده است.

دکتر مولر از سوی مدیر و مربی تیم با سوال بحث برانگیز مواجه شده است چرا بازیکنان مصدوم تیم زود به شرایط ایده آل بر نمی گردند؟ خبرنگار بیلد معتقد است که بحث اصلی و دلخوری ها از دکتر مولر به شرایط ریبری باز می گردد در اوایل مصدومیت ستاره ی فرانسوی پیش بینی دکتر مولر غیبت دو تا سه روزه بود این در حالی است که او اکنون نزدیک یک ماه است به میادین برنگشته است.
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
issa جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:27

بهترین پزشک جهان را هم از دست دادیم،پزشکی که سی ساله با تیم هستش،دیگه داره گندش درمیاد

علیرصا حیدریان جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:29

دوستان عزیز جدا از عملکرد ضعیف تیم های آلمانی در این هفته موضوعی که آزار دهنده است عدم اعتراض تیم های آلمانی به اشتباهات فاحش داوری در جریان بازی است مثلا گل اول که بایرن دریافت کرد حاصل خطای فاحش مارتینز روی الونسو بود ویا دیشب گزارشگر انگلیسی بازی ولفسبورگ گفت چطور بازیکنان این تیم به حمل توپ با دست هیگواین که منجر به گل اول شد اعتراضی نکردند. به خدا این رویه باعث برتری تیم های ایتالیایی و اسپانیایی و حتی تیم هایی مثل پورتو در دقایق سرنوشت ساز بازی می شود. واقعا حرص می خورم. دوست دارم نظر شما دوستان عزیز را در این باره جویا شوم.

علیرصا حیدریان جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 16:36

جدا از نمایش ضعیف تیم های آلمانی در این هفته اروپا چیزی که بسیار آزار دهنده است عدم اعتراض تیم های آلمانی به اشتباهات فاحش داوری است که به شدت تاثیر گذار است. به عنوان مثال مارتینز روی الونسو خطای فاحشی قبل از صحنه پنالتی انجام می دهد ولی هیچ اعتراضی نمی شود. ویا در بازی ولفسبورگ دیشب حتی گزارشگر انگلیسی از عدم اعتراض بازیکنان تیم ولفسبورگ به حمل توپ با دست هیگواین که منجر به گل اول شد حیران مانده بود. با این سبک ما سالهاست که در برابر تیم های اسپانیایی وایتا لیایی دچار مشکل می شویم و حتی تیمهایی پرتغالی که به سبک آنها بازی می کنند. واقعا آزار دهنده است. دوست دارم نظر شما دوستان عزیز را در این باره جویا شوم.

کلیرمان جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:03

سلام به طرفداران واقعى بایرن
معلومه تو بایرن چه خبره
از وقتى ریئس رفت زندان بایرن او بایرن همیشه نیست

ممد بایرنی جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 21:47

یا ابالفضل !
یارو 38 سال سابقه کار عالی داره !
زلاتان ، اوسین بولت و دو سه جین از ورزشکارای حرفه ای جهان میان پیش این درمان !

این مرتیکه ی کچل داره می رینه به تیم !!!!

خدایا خودت به دادمون برس !!!

Seedosi جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 22:18

ما که کاره ای نیستیم ولی فیفا کلن همیشه داور بر علیه تیم ملی و باشگاهی المان میزاره امیدوارم مردم المان اعتراض کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد