وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از شکست برابر پورتو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم فوتبال پورتو تن به شکست داد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

این یک نمونه از بازی های لیگ قهرمانان اروپا بود. پس از گذشت 10 دقیقه از زمان بازی ما دو گل از حریف دریافت کردیم، که قطعا نتیجه خوبی برای ما نبود. ما ناراحت هستیم، اما اکنون شش روز برای آماده سازی جهت دیدار برگشت مسابقات زمان در اختیار داریم. ما به تمریناتمان ادامه خواهیم داد و سعی خواهیم کرد بازی بهتری در دیدار برگشت به نمایش گذاریم. البته گل تیاگو آلکانتارا مهم بود، اما فعلا تعیین کننده نیست. ما از شروع پورتو در این دیدار شگفت زده نشدیم. ما می دانستیم به مصاف تیم بسیار خوبی می رویم که از خط حمله قدرتمندی برخوردار است. این بازی در بالاترین سطح از نظر کیفیت برگزار شد و ما خوشحالیم که در این مرحله از مسابقات حاضر هستیم. جکسون مارتینز یک بازیکن بزرگ است. کاسمیرو و هررا هر دو بسیار خوب بازی کردند. برای پیروزی در یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا شما باید بازی بی نقصی از خود به نمایش گذارید. این نتیجه اصلا خوب نیست، اما ما شش روز برای آماده سازی برای دیدار برگشت زمان داریم. 

 

فیلیپ لام : 

اگر بازی با نتیجه 2-1 خاتمه می یافت، اما می توانستیم به زندگی خود ادامه دهیم، اما نتیجه 3-1 به هیچ وجه خوب نیست، اما ما هنوز برای دیدار برگشت دارای شانس هستیم. تیم پس از دریافت دو گل در کمتر از 10 دقیقه ابتدایی، واکنش خوبی نشان داد و بازی را 2-1 کرد. شکست 3-1 تلخ است، اما صعود همچنان امکانپذیر است. این بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین حریف برگزار شد و ما واکنش خوبی نشان دادیم. در بازی برگشت ما در خانه بازی می کنیم. ما باید مقدار زیادی توپ و میدان را در اختیار بگیریم و موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم و آن ها را تبدیل به گل نماییم. ما در خانه حریف گلزنی کرده ایم و این قطعا امکانپذیر است. 

 

توماس مولر:  

همگان دیدند که چه قدر بد مسابقه را آغاز کردیم، اما پس از 2 -0 شدن نتیجه توانستیم به بازی برگردیم. تا پایان نیمه نخست کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. شانس گلزنی خلق کردیم و در نهایت به گل رسیدیم. ما با این فکر به رختکن رفتیم که در نیمه دوم نتیحه را جبران خواهیم کرد، اما اتوبوس آن ها در نیمه دوم به خوبی پارک شده بود. درگیری ها و خطاهای زیادی در میانه میدان اتفاق افتاد و در بدترین صحنه بازی گل سوم را دریافت کردیم تا در پایان نا امید به خانه بازگردیم. اتفاقات بازی امشب طبیعت فوتبال است. وقتی چنین اشتباهاتی را مرتکب می شوید، هزینه آن را نیز پرداخت خواهید کرد. برابر پورتو تلاش فراوانی را انجام دادیم، اما مسابقاتی که در آن گل زودهنگام دریافت می کنید، در ادامه همچون امشب بی اندازه دشوار و پیچیده خواهد شد. البته که ما بایرن مونیخ هستیم و در مسابقه برگشت در خانه بازی خواهیم کرد. مشخص است که دیگر نباید چنین گل هایی را به آن ها هدیه بدهیم و باید برای برگرداندن نتیجه به تلاش و فداکاری زیادی نیاز خواهیم داشت، اما اعتقاد دارم که پیروزی 2-0 در خانه برای ما به مثابه یک معجزه یا اتفاق غیر ممکن نیست.   

 

مانوئل نویر : 

بازی طوری که ما می خواستیم پیش نرفت. ما در پاسکاری مطمئن نبودیم و به سختی می توانستیم موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. این یک مشکل ما بود و مشکل بعدی اشتباهات فردی بود که انجام دادیم. شما در لیگ قهرمانان همیشه تاوان چنین اشتباهاتی را پس خواهید داد. ما می دانیم که امروز در مجموع سخت عقب افتادیم ولی زندگی ادامه دارد. 

 

جروم بواتنگ : 

ما هنوز شانس کافی برای جبران نتیحه را در مونیخ داریم اگرچه ما نتیجه بدی را کسب کردیم و تلاش کافی در این بازی نداشتیم اما فوتبال بازی غیر قابل پیشبینی است و باید تمام سعی خود را در بازی برگشت بکنیم.

 

ماتیاس سامر : 

فوتبال همین است. ما از قبل برای پرس پورتو آماده شده بودیم، اما بازی در بالاترین سطح برگزار شد. 3 گل آن ها ماحصل اشتباهات فردی ما بود، و این بسیار ناراحت کننده است. با نتیجه 2-1 شانس ما بیشتر بود اما اکنون باید خود را برای بازگشت آماده کنیم. این بازی یک پسرفت برای ما محسوب می شود. به عنوان یک تیم بزرگ باید از این بازی درس بگیریم. 

 

جولن لوپتگی (سرمربی پورتو) : 

بازی مقابل بایرن همیشه دشواری های خاص خود را دارد اما ما مقابل گروهی که در زمینه تصاحب توپ بهترین تیم جهان است، شروع خیلی خوبی داشتیم. کم کاری نیمه اول در زمینه نگه داشتن توپ را در 45 دقیقه دوم جبران کردیم. ریسک بازی دادن به جکسون مارتینز جواب داد و او انتظارات ازخودش را با یک گل زیبا برآورده کرد. بازی در زمین بایرن فوق العاده سخت خواهد بود و از طرفی متاسفانه ما دو بازی کلیدی به نام های ساندور و دانیلو را در اختیار نداریم؛ هر چند حتی در این شرایط، راه خوب بازی کردن را می‌دانیم و خلا این 2 بازیکن به چشم نخواهد آمد. هنوز نیمی از راه صعود را طی کرده‌ایم. بایرن در حال حاضر یکی از بهترین های تاریخ خود را در اختیار دارد و هر باشگاهی را به دردسر می‌اندازد. بابت رقم خوردن یک شب باشکوه از بازیکنان تشکر می‌کنم. آن ها قدرتمندانه و مشتاق به توپ ضربه زدند. به جای رویاپردازی، هر روز برای تقویت فاز تهاجمی و دفاعی تلاش و تمرین می‌کنیم. هواداران هم نقش مهمی در موفقیت ما دارند. آن ها در روزهای سخت به تیم انرژی داده اند و هرگز حتی یک لحظه از حمایت ما غافل نشده اند. 

 

ریکاردو کوارشما (بازیکن پورتو) : 

ما فقط نیمی از راه را رفته ایم. از ابتدای مسابقه تمرکز داشتیم و می دانستیم که فقط با خوب نتیجه گرفتن می توانیم به صعود امیدوار باشیم. برای اینکه بایرن یکی از آن تیمهایی است که به لطف بازیکنانش می تواند در هرلحظه نتیجه را تغییر دهد. نمی توانستیم مرتکب اشتباهی شویم. از نتیجه بازی امشب راضی هستیم. هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. می دانیم در بازی برگشت چه کار سختی پیش رو داریم. من قبلا هم گفته ام که آنها مربی و بازیکنان خیلی خوبی دارند. حالا باید با خونسردی به بازی این هفته در لیگ و بعد به بایرن فکر کنیم. همه چیز در زمان خوبی رخ داده و من هم توانستم به تیم کمک کنم و واقعا خوشحالم. 

 

جکسون مارتینز (بازیکن پورتو) : 

پیروزی فوق العاده ای بود اما ما می دانیم این بازی نمی تواند نقش تعیین کننده برای ما داشته باشد چرا که هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است، بازی که به مراتب از این دیدار سخت تر خواهد بود هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و نمی دانستم که در این دیدار می توانم بازی کنم یا خیر؟ اما به سختی کار کردم و همه چیز به خوبی پیش رفت.

نظرات 51 + ارسال نظر
پپ مربی نیست پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 05:45

دیر و زود داره سوخت وسوز نداره
شیرنی دیپورت کردن پپ از تلخی شکست میکاهد فقط امیدوارم با ابرو حذف بشیم
پارسال که همه دیدیم چی شد گفتن امسال قهرمان میشیم سال اول پپ بود واز این حرفها وبهونه ها .امسالم معلومه از همون پارسال معلوم بود
جلو پرتو حذف نشیم جلو بارسا با حقارت خذف میشیم اونم بارسا که میخواد از ما انتقام بگیره
خلاصه کلام پپ اینکاره نیست عمرا سه گانه رو بیاره تا عمر داره زیر چکمه یوپ باقی میمونه
بچاپ لطفففففاااااااااااااااااااااا

حسن پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 08:08

بازی ضعیف وبی رمق بدون جنگندگی بایرن موجب شکست شد بایرن باید روی شوت ازراه دور کارکند وسرعت بازی رابالاببرد

ملو پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 08:30

تا پپ باشه داستان همینه،دو سه تا مدافع تراز اول هم لازم داریم،به این مدافعین هیچ امیدی نیست

mohammad پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 08:37 http://bayern.blogsky.com

واقعا پپ مربی نیست. اگر بود میتونست بایرن را قهرمان اروپا کنه. اگر از پورتو ببریم و صعود کنیم باز هم مراحل بعد شکست دردناک و بدی میخوریم و حذف میشیم من ترجیح میدم همین جا حذف شیم حداقل یه پیامد خوب داره اونم اخراج این کچل اسپانیایی هست. بره به درک

YASIN پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 08:37

اخه من نمیدونم این گواردیولا چی بلده ک اوردنش بایرن
تیکی تاکا دیگه مرده ولی این اقا هنوز همین کارو بلده اصن بازی بایرن اینطوری نبود ک نود دقیقه فقط پاس بده این اقا اومد رید تو بایرن اصن بهتر ک باختیم شاید این برداره بره

mohammad پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 08:40 http://bayern.blogsky.com

مربی که فقط به دو سه تا بازیکن وابسته باشه هیچی نیست. توی بارسا هم به مسی و ژاوی و اینیستا وابسته بود ولی امیدوارم پایان این فصل خبر خوشحال کننده ی اخراج پپ را بشنوم

دایسلر پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 08:50

حداقل 2تا گل اول روی اشتباه کاملا" فردی بود .. نمیدونم وقتی بازیکن حرفه ای جلو محوطه جریمه خودی ، توپ لو میده ، به پپ چه ربطی داره؟؟؟؟ من تعصبی روی پپ ندارم ولی حداقل 2تا گل اول تقصیر پپ نبود...

محمد پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 08:51

با این دفاعای بایرن هرکی بیاد بازم میبازه فقط به خاطر سوتی دفاعامون بود که سه تا گل خوردیم و گرنه پورتو تیمی نبود که بخواد به بایرن سه تا گل بزنه این دانته ابلهم باید از تیم بندازنش بیرون

milad پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 09:27 http://bayern.blogsky.com

آقا یه سوال...من هنوز نفهمیدم دانته تو بازی دیشب با کدوم تیم بوده...لطفا کمکم کنین

شهرام پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 09:36

آخه دیگه دارید از چی پپ دفاع می کنید ؟؟؟ دایسلر عزیز درسته دو گل اول تقصیر مدافعان بود ولی این مربی نفهم تیمه که بهشون میگه هی تو خط دفاع پاسکاری کنن. آخه یکی نیست بگه کچل خان تو که میدونی پورتو پرسینگ قوی داره و مدافعانی مثل دانته و یه بازیکن مزخرفی مثل آونسو رو داری که مجبوری ازش استفاده کنی پس چرا هی تو دفاع پاس گاری میکنی ؟؟؟؟ بابا به خدا ضد حمله هم یه نوع تاکتیکه مخصوصا وقتی که بهترین بازیکنانتو نداری !!!!

schuwart پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 09:53

سلام دوستم شب قبل انقدر عصبی بودم که نتونستم کامنت بزارم

دوستان من نمیگم 100 درصد تقسیر پپ بود اما در نهایت اندیشه های پپ بود شاید تو لیگ جواب بده اما تو بازی های حذفی با تیم هایی که مهره های کار امد دارن به بن بست می خوره

کلا پپ نباید انتظار داشته باشه بازیکنان بایرن همانند بارسا بازیکنن چون کلا فرق دارن در نهایت من با بازی که دیشب دیدم چندان به صعود امیدوار نیستم


روده رو ی نیمکت باشه و لام هافبک بازی کنه و دفاع رهبری مانند لام نداشته باشه دوستان طرفدار پپ اینکه دیگه اشتباه پپ هست اخه خداییش کارایی لام نصف شده در هافبک فقط پاس به عقب میده و در درگیری های میان میدان کم میاره کلا بدشانسی (مصدومیت مهرهای کلیدی) و تاکتیک (تفکرات پپ ) بایرن عامل باخت دیشب بود . پپ که میدونه مدافعین بایرن تو پرس شدید توپو از دست میدن اخه چه کاری هست اینهمه پاس رو به عقب در کل من که نا امید شدم فکر نکنم تیم هایی که صعود می کنن از پورتو ضعیف تر باشن .

saam ROBBEN=saam BaYeR پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 10:06

از بایرنی که رافینیا الونسو دانته تو زمین باشن و لام هم هافبک باشه متنفرم ....

حمید پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 10:50

اشتباهات مدافعین و مصدومات زیاد تیم ربطی به پپ نداره اینم بدونید شاید هانکس مربی هم باشه ولی بازم میباختیم چون همیشه قرار نیست تو اوج باشیم مگه رئال 4 تا از مادرید نخورد ولی پریشب مساوی کرد. ولی در کل من از اول هم گفتم مناسب پپ و بعضی بازیکن ها مناسب بایرین نیستن .

محمد پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 10:54

بعضی هادمیگن پپ مربی نیست .این جمله ای که خیلی ها گفتن اگه کسی اینو به زبون بیاره پس بهتره بره ورزش های دیگه رو تماسا کنه ...اون بازیکنان کامل و آماده ای که در اختیار هاینکس بود الان در اختیار پپ هم هست ؟ جواب بدید منطقی ها هر چند کمی بیشتر خطاب شدید از آنچه هستید.تیم میبره پپ میشه نابغه که هست و خواهد بود وقتی تیم میبازه کلا بایرن هم فراموش میشه .اگه تو بازی برگشت بردیم و صعود کردیم به یاری خدا آنوقت شما همه تان باید نظرات را بخوانید نه اینکه نظر بدهید

alireza_asol پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 10:56

جالبه باز بعضیا از پپ حمایت میکنن!
اصلا بگیم هر سه تا گل اشتباه فردی. چرا از این اشتباها زمان یوپ نمیشد؟
بازیکن زمانی اشتباه میکنه که ازش بالاتر از حد توانش توقع داشته باشی. یعنی مثلا بخوای دانته برات پا به توپ شه و دریبل بزنه!
حالا اصلا این موضوع به کنار. تو فاز حمله چیکار کردیم؟ چند بار دروازه بان حریف مجبور به واکنش شد؟جناب رافینیا و برنات چند بار از جناحین تونستن سانتر کنن؟ آخر بواتنگ این کارو کرد که به گل رسیدیم! لام کلا چه حرکت مثبتی انجام داد؟ روده چرا رو نیمکته با این همه مصدوم؟

bayern پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 10:58

با این همه مصدوم چه جوری میشه بازیرو برد؟6 بازیکن اصلی تو هر تیمی مصدو بشه میبازن.تصور کنید بارسا مسی-نیمار-انیستا-پپه-البا-بوسکتس یا رئال رونالدو-بیل-کروس-مودریچ-راموس ومارسلو رو نداشته باشن چی میشن؟همه بازیهارو میبازن.ما بدشانسی اوردیم واقعا تو حساسترین مقطع فصل این همه بازیکن خوب مصدوم شدن.پپ هم مقصره خدایه سوتی(دانته) رو نباید بهش بازی میداد بادشتوبر بود مساوی میشدیم چون دفاع رو خوب مدیریت میکرد.پورتو هم تو بازی برگشت دانیلو-ساندرو رو نداره اونوقت میشه فهمید که بازیکنان خوب تو تیم چقدر تاثیر داره.ولی باید تو چهار تیم باید صوتی ندیم.برگسشت رو 4تا5 گل میزنیم

واسموس پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 11:16

چه میگین واسه خودتون ؟؟؟؟؟؟!!!!!
من از اسپانیایی ها خوشم نمیاد چون المانیم. ولی چرا حرف زور میزنین ؟؟؟؟
تیم ما الان 6 بازیکن کلیدی مصدوم داره ، این وضعیت برای هر تیمی نابود کننده است.
پس لطفا مقرضانه نظر ندین انصاف خیلی چیز خوبیه. من واقعا از یه طرفدار المانی بیشتر انتظار داشتم.

javid پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 11:28 http://footballi-pictures.mihanblog.com

استاد،میانگین قدی تیم شده ۱۶۵!!!از یه طرف سانترهامون گل نمیشه،از یه طرف سانتر تیم حریف تن آدمو میلرزونه
بازهم اشتباه پارسال جلو رئال تکرار شد.متاسفانه بازیکن تخریبی نداریم تو زمین.اون از پارسال که کچل خان مارتینز میذاشت نیمکت،این از امسال که روده میتونست ثمر داشته باشه رو نیمکته
قبول دارم مصدوم زیاد داریم،ولی بهتر نبود لام راست بازی میکرد،روده وسط؟؟؟قبول دارین بازهم رو یه دنده بودن پپ باختیم؟؟
ایشالله تا کلوپ با تیمی قرارداپ نبسته بگیرنش،
دلم لک زده واسه یه بازی آلمانی تمام عیار به سبک هاینکس کبیر
کلوپ این بازیکنا رو داشته باشه میترکونه

issa پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 11:43

من دشب خیلی عصبی بودم ،ولی خب اشتباهات مدافعان باعث باخت شد،پورتو موقعیت گل نداشت،دانته،الونسو و بواتنگ گاف دادن،تازه بواتنگ نزدیک بود یه گل به خودمون بزنه و الونسو یه بار دیگه هم سر خورد ونزدیک بود دوباره توپ رو ازش بگیرن!ولی به هرحال ارنج تیم هم مشکل داشت!بزرگترین معضل بایرن اینه که تا یه گل میخوره از هم میپاشه،چیزی که من از سال ۹۹ به بعد تا الان تو تیم ندیده بودم!بایرن اگه گل هم میخورد بازی خودش رو میکرد،نمونش بازی با منچستر و ریال بوذ که دو سه تا گل خوردیم ولب برگشتیم،پپ سبک بازی بایرن رو عوض کرده ویه سبک ظریف وشکننده بهش داده!من که اصن مربی هم نیستم بازی بایرن رو خوندم!اگر جلو بایرن پرسینگ رو از یک سوم دفاعی بایرن شروع کنی،هیچ کاری نمیتونه انجام بده،نمونش بازی پارسال رفت وبرگشت ریال با بایرن،بازی با پورتو،بازی برگشت با دورتموند،همین فصل که شانسی یه گل زدیم،بازی با لورکوزن تو جام حذفی،بازی با وولفسبورگ تو لیگ هستن

issa پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 11:46

من که اصن مربی هم نیستم بازی بایرن رو خوندم!اگر جلو بایرن پرسینگ رو از یک سوم دفاعی بایرن شروع کنی،هیچ کاری نمیتونه انجام بده،نمونش بازی پارسال رفت وبرگشت ریال با بایرن،بازی دیشب با پورتو،بازی برگشت با دورتموند،همین فصل که شانسی یه گل زدیم،بازی با لورکوزن تو جام حذفی،بازی با وولفسبورگ تو لیگ هستن

جمال پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:21

دوستان عزیز ناراحت نباشید پپ کارشو بلده شک نکنید ما قهرمانیم پپ مربی باکلاس و با دانشیه از تیم حمایت کنید ما بهترین باشگاه جهانیم

*MiiLaaD* پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:36

همه میدونیم این آلونسو و دانته تیم رو به ... دادن یکم فشار رو هر کدوم که میاد امکان نداره اشتباه کنن نویرم بعد گرفتن کارت تو دقیقه 3 در مصاف های تک به تک ترجیح داد گل بخوره تا بیرون بیاد و احتمالاً اخراج شه و اینکه پرتو هم تیم خیلی شکننده و آماتور نشون داد که با یکم فشار راحت گل خورد.
این تیم رو در مونیخ میشه نابود کرد فقط باید سراسر حمله کنیم و با دو مهاجم نه با پاس کاری و حفظ توپی که فقط فرصت رو در اختیار حریف میزاره.
دوران دانته و آلونسو سر اومده و واسه فصل بعد باید برن و جاشون رو با دفاع های مستحکم و یه هافک دفاعی ایده آل پر کرد (گوستاوو رو یادتون بیاد که چقدر موثر بود).

در بازی برگشتم رافینیا رو باید بیرون بزاره یا برنات رو ، چون به جای جلو بردن تیم فقط بازی رو دوباره به دفاع میکشونن، لام باید بیاد دفاع راست و روده رو هم تو ترکیب بزاره جای این آلونسوی بی مصرف تا از نیروی جوانیش بهره ببریم تیاگو رو هم هافبک دفاعی بزاره که حداقل از اون عقب دیگه گل نخوریم. این دانته لعنتی هم هر دفعه یه گاف بهتر از قبلی میده همون رو نیمکت باشه موثرتره، باداشتوبر از این دیونه خیلی بهتره به خدا.

ali neure پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:41

واقعا متاسفم

googooli پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:42

مرگ بر هر چی اسپانیاییی مرگ بر همه حامیان اسپانیایی درود بر المان

ali neure پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:46

بابا چه خبرتونه اشکال نداره جبران میکنیم یعنی ما نمیتونیم 2.0ببریم تو الیلنس ارنا؟؟؟؟؟؟6تا بازیکن فیکس و کلیدیمون نبود ولی بازم باختیمش به خودمون کی تیم بود بخدا.بازی برگشت هم روبن هست هم ریبری هم شواینی بادشتوبرم که مطمینا جا دانته وایمیسه.الان وقت انتقاد نیست بخدا الان فقط وقت حمایته فقط و فقط.بخدا بلایی که سره شاختار اومد سره اینام میاد.شعاره mia san miaچی شد؟؟؟؟؟؟؟صبر داشته باشید

muller پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:53

اگه این ترکیب بود شک نداشته باشید که بازی دیشبو بره بودیم
دروازه بان:نویر
مدافعین : لام(c)-بادشتوبر-بواتنگ-برنات
هافبک ها :تیاگو-آلنسو-روده
محاجمین:گوتزه-لواندوفسک-مولر

mehdi پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:56

بایرن عشقه...
ببره ببازه سره هر چی اسپانیایی و ایتالیایی و انگلیسی...
شیر همیشه شیره حتی اگه پیر و خسته باشه...
3 تا میزنیم میریم بالا (یا علی بگو...)

پپ سگ کثیف اسپانیایی پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 13:04

مر گ بر اسپانیایی مرگ بر پپ مرگ بر دانته مرگ بر النسو مرگ بر رافینیا

milad پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 13:07

من واقعا متاسفم برای اونایی که دارن از پپ انتقاد می کنن..

آقا پپ بره کی بیاد ؟؟؟


آقا دوران یوپ تموم شد عین دوارن بارسای پپ !!

یعنی اینقدر شما خودتون رو باختید ؟ بایرن هفته بعد صعود می کنه با همین پپ..

manu پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 13:14

پپ تقصیرى نداشت
بى انصاف نباشید
شما همش دنبال ایرادید حتى اگه روده تو زمین بود و مساوى میشدیم بازم ایراد میگرفتید
فوتبال همینه
همیشه برد نیست
گاهى باخت هم وجود داره

erik پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 14:05

باید در انتظار 7تا باشن که دیگه مثه شاختار بلبل زبون نشن .

انرژی مثبت پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 14:14

سلام دوستان
الان وقتشه از هم انرژی مثبت بگیریم نه تو سر هم بکوبیمو بازیکنا و مربیرو تخریب کنیم. منم از پپ خوشم نمیاد اما پپ انتخاب بایرن بود. بایرن هم همه چیز منه. تا وقتی بایرن پپو بخواد پشت پپ وامیستم. درسته گند زد... یه دنده و مغرورم هست... ولی من میگم پپ الان یه بخشی از بایرن شده همونطور که دانته و برناتو آلونسو بخشی از بایرنن. بیاین خونسردیمونو حفظ کنیم... بیاین دعا کنیم... من همیشه از این امید داشتنام خوردم مثل پارسال با ریال اما به بایرنم اطمینان قلبی دارم... این بایرن واس ماست. یعنی کلش ماس ماس. پس حمایت کنین همونطور که تا الان تو شادیا خندیدین و تو غماش اشک ریختین. شما یار 12ین... به تیمتون به خودون امید داشته باشین... همتون با هر عقیده ای که دارین...
فراموش نکنین بایرن ما تیم بازیای سخته... شما هم مرد روزای سخت باشین
همتونو دوس دارم
مرسی ک خوندین

نوید پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 14:23

از یوپ بخوان برمیگرده

ali پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 14:31

مصدوم داریم زیاد قبول
الونسو پیر خرفت دفاع اخر چیکار میکرد خوبه خود پپ گفت خط حمله حریق سریعه
خداااااا روانی شدم دیشب
الان این رعالیها منتخب جهان و بارسا ک سن ژرمن فلجو بردن باد باد میکنن برا ما
مرگ بر دانته

mohammad پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 14:52 http://bayern.blogsky.com

ولی بچه ها خودتون را ناراحت نکنید میدونم که از دیشب تاحالا خیلی حرص خوردید از دست این مردک کثیف اسپانیایی ولی انشاالله در پایان فصل شوتش میکنن توی سطل زباله. به امی روزی که یه سرمربی آلمانی داشته باشیم

Payam پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 15:15

ی مطلبی رو میخوام باز کنم.امیدوارم به طرفداران فهیم و واقعی بایرن برنخوره.

همه میدونید ک من از گواردیولا متنفرم و تا حالا یکبار هم ازش دفاع نکردم....کلی بهش انتقاد دارم.ولی واقعیت اینه که تو این دوساله که گوردیولا مربی بایرن شده،این تنها باختی بود که ایشون مقصر نبود.

ولی مطلبی رو میخواستم عرض کنم اینه که برای برخی دوستان طرفدار بایرن متأسفم که به معنای واقعی هیچی از فوتبال حالیشون نمیشه...ی حرفای سطحی میزنن،نظرات بیخود میدن...فقط میخوان ی حرف مفتی زده باشن...
بابا مجبور نیستید،نظر بیخود ندید...
بخدا من خجالت میکشم.هواداران تیمهای دیگه بیان این کامنت ها رو بخونن فکر میکنن همه هواداران فوتبال آلمان مثل برخی از دوستانی ک تو این سایت مزخرف میگن هیچی از فوتبال نمیدونن.

حجت پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 15:37

سلام دوستان
تیم از اون فوتبال آلمانی فاصله گرفته جنگندگی در بین بازیکنان از بین رفته سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله و ارسال توپهای بلندی که در زمان هاینکس میدیدم در این تیم صفر شده

لام پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 17:18

اقا بقول خییلیااااااا پپ اصن هیچی بلد نیس خب؟؟؟بنظرتون کیو بیارن راضی میشید؟؟دیوید مویس خوبه؟؟!!!!!/متاسفانه مربیایی که خیلی دوستان پیله کردن بایرن داشته باشه یوپ هاینکس سرمربی گواردیولا دستیار مورینیو انالیزور تیم فن خال و الکس فرگوسن و انچلوتی کادر فنی تیم باشن..اینجور دوسدارین ایا؟؟؟؟کمو کسر نباشه یدف؟؟؟؟اخه مردای حسابی 50% تاکتیک مربیه 50% بقیه تجربه فردیه بازیکناس../ضمنا اون بازیکنای بدبخت هرچقدم عادت داشته باشن بازم انقد استرس دارن که پاس اشتباهم بدن واقعا دست خودشون نیست باید درک کرد.بجای فش و بدوبیرا منطقی باشین ی ابسیلون.

basti پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 17:31

ریبری به بازی بعد میرسه؟؟؟

احسان دوست مدیر وبلاگ پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 19:00

سلام دوستان دیشب با امیرحسین خان صحبت میکردیم به ایشون عرض کردم من نزدیک دو هفته با همین بازیکنانی که دیشب تو زمین و رو نیمکت بودن ترکیبای مختلف رو بررسی میکردم . با این بازیکنا تنهاسیستمی که میتونست برای این بازی موثر واقع بشه سیستم 4_1_4_1 بود. شما تو بازی دیشب به مراتب می دیدید که فضای مرکز میدان دقیقا جلوی مدافعین وسط یه حفره ایجاد میشد که هیچ بایرنی اونجا نبود و دو تا گل اول دقیقا از همونجا شروع شد. بعد از دریافت دو گل دیدید که لام با توجه به تجربه ای که داره بصورت ناخودآگاه به مرکز میدان متمایل میشد و وظیفه آلونسو رو همزمان با وظیفه خودش انجام میداد که دقیقا اون لحظات حال بایرن بهتر میشد. البته دوستان همگی استادن ولی به نظر بنده با این بازیکنان موجود بهترین ترکیب برای بازی تو خونه ی حریف 4_1_4_1 بود که با توجه به اینکه تو حمله این سیستم عموما تبدیل به 4_3_3 میشه نظر پپ رو هم پوشش میداد. انشالا بازی برگشت پپ اشتباهاتش رو در چیدن ترکیب جبران کنه و صعود کنیم. در ضمن بادشتوبر و روده حتما باید بکار گرفته شن. حتی وایزر میتونه بکار گرفته شه. ممنونم.

عباس پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 19:11

سلام دوستان بایرنی ..... من هوادار بارسا هستم و فقط خواستم بهتون بگم به پپ ایمان داشته باشین ..... چرا اینقدر در مورد پپ بی انصافین ؟؟؟ مگه پپ بیچاره چند بازیکن اصلیشو نداشت ؟؟؟؟؟ در ضمن ... بایرن تنها به اشتباه مدافعاش باخت .... لطفا صبور باشین ... به امید صعود بایرن !!!!!!!!!!!!!!

یوپ کبیر پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 21:26

بابا چرا چرت میگین خب؟!
یادتون نیست زمان یوپ هاینکس 11 تا خیره میفرستاد تو زمین، 5-6 تا میزدن میومدن بیرون!!! اصلا به روبن بازی نمیداد!!! با این حال همه رو قلع و قم میکرد!!! حالا پپ فک میکنه هر تیمی که بیشتر پاسکاری کنه، صعود میکنه!!!

کاشکی هر چه زودتر پپ رو بندازن بیرون...

saber پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 21:51

این روزای بایرن بیشتر یادمون میندازه اون روزایی رو که تو جمع کردن جام ها یکی پس از دیگری بودیم خبره خداحافظی اجباری یوپ به گوشمون خورد
کجاست یوپ که بایرنش به چه روزی افتاده
باور کردنی نیس که از پورتو سه تا بخوریم
وقتی این اسپانیایی های فوتبال تموم شده تو تیمت راه مبدی این میشه که از پورتویی که افتخارش بردن اکادمیکست و براگاو ایناست سه تا بخوریم
بلند شو بایرن و برگشت نابود کن پورتورو

littbarski پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 22:30

با این همه بازیکن مصدوم چه انتظاری از بایرن باید داشته باشیم

.... جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 00:31

یادتونه: تا وقتی آلنسو هست کروسو می خوایم چی کار
نظر خیلی از دوستان وقتی ستاره ی میانیمون رو مفتکی به اون رئالی ها فروختیم.
قبول کنیم همش هم تقصیر پپ نیست مدیران بایرن هم معلون نیست دارن چی کار می کنن
با این حال نباید امیدمون رو از دست بدیم

بالاک جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 01:49

دوستان سلام
این بایر خیلی مشکل داره 1-نبود مدافع اخر خوب2-نذاشتن لام در دفاع راست3-مصدومیت های بازیکنای کلیدی4-تاکتیک بدرد نخور پاس الکی 5-رفتن تا پشت محوطه حریف وبرگردوندن توپ به دفاع6-نداشتن مهاجم سرعتی وششدانگ

محسن جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 03:09

همین پپ نمیگفت ما به هزارتا دانته نیاز داریم ولی الان ببین یک گل تقصیر اون بود یک گلم تقصیر اسپانیایی احمقی به اسم الونسو حالا بواتنگ چون خیلی به گردن مانشافت حق داره و لباس مقدس المان پوشیده و همینطور یه پاس گل داد که ارزشش از اون گلی که خوردیم بیشتر بود! هیچی بش نمیگم خدا کنه برگشت 7 8 تایی به این پرتقالیا بزنیم

محمدمشهد جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 08:27

من ۱۰سال طرفدار بایرن و آلمانم خودم این تیم انتخاب کردم و خیلیا بخاطری که من طرفدار بایرن هستم اومدن طرفدار بایرن شدن و به من گفتن تا حالا هیچ تیمی ندیدیم که به زیبایی بایرن مونیخ بازی کنه الآن هم که باختیم من سعی کردم ناراحت نشم و به هیچ یک از بازیکنان انتقادی نمیکنم و پپ هم هیچ تقصیری نداره یادتون بازی با شاختار حتی یه موقعیت نتونستیم روی دروازه شاختار خلق کنیم که همه از اون بازی انتقاد کردید ولب من بایرن ایمان داشتم که تو بازی برگشت شاختار لوله میکنن و همین هم شد و حالا اما چطور بایرن باید سعود کنه باید تمام بازیکنان اگه میخواد پیروز بازی برگشت بشن درست مثل بازی با شاختار بازی کنن که واقعا سریع پاسکاری میکردن مثلما اگه بخوایم شل پاسکاری کنیم از الآن میگم مقابل تیم سریع پورتو شانسی نداریم باید خیلی سریع پاسگاری کنیم که بازیکنان پورتو سردرگم بشن واشتباه کنن اینجوری میتونیم هم موقعیت خلق کنیم و هم تیمشون خسته کنیم وقتی مقابل اونا اینجوری سریع بازی کنی اعتماد به نفسشون از دست میدن و توان حمله کردن ندارن من میدونم اگه بایرن مثل بازی با شاختار زود گل بزنه دیگه شیرازه تیم پورتو از هم میپاشه و گل های بعدی هم در راه ولی اگه کار بره به نیمه دوم دیگه شانس سعودمون میاد پایین من واقعا ننگ میکنم به تیمیظ مثل پورتو که تو یه لیگ مسخره بازی میکنن در چنین بازی مهمی ببازیم و حذف بشیم اینم بگم هیچوقت از کسی انتقاد نکنید اشتباه هر بازیکن بزرگی انجام میده همون الیور کان یادتون چه لایی میخورد که بهترین دروازه بان آلمان همه سرش قسم میخورن بابا نمیشه که همیشه بازیکنان خوب باشم همون آرین روبن یا شواینی یادتون هر دوتاشون پنالتی هارو خراب کردن که همه شما عاشقشونید ولی دیدید روبن به خودش اومد و چقد پیشرفت کرد نباید بزنیم تو سر بازیکنانمون و سرمربی مون من هیچ وقت بهشون توهین نمیکنم چون اونا عضو تیم بایرن هستن پس خواهشا اینقدر کامنت نزارید به به بازیکنان انتقاد نکنید دلیل اصلی باخت بایرن سریع بودن بازیکنان پورتو بود و هیچ دلیل دیگه ای نداره خودتون دیگه که چقد دوندگی داشتن و این باعث میشد که بازیکنان بایرن هول بشن و توپ لو بدن اگه بازی برگشت بخوان اجازه بدن پورتو بازی خودشو بکنه همینجا میگم که تو آلیانز هم میبازیم بایرن مقابل تیمایی که از دوندگی بالایی برخوردارن مشکل داره دلیلشم اینه دیگه پاسکاری شون دچار مشکل میشه و چون بازیکنان حریف با سرعت به سمتشون میان هول میشن پاس اشتباه میدن و همین باعث گل خوردن و شکست میشه ببخشید سرتون درد آوردم دوستای گلم دوستون دارم خیییلی زیاد بایرن رو نبرید از یاد

milad جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 13:14

آقا من اصلا کاری به نتیجه ندارم ایشالا صعود ....آلینس ....2-0 . ولی تورو خدا این همه بازیکن اسپانیایی واین سبک منحوس فوتبال پپ نشانه ای جز این داره که لاتین های پست دارن بایرن رو تسخیر میکنن گواردیولا هم جلوی تیم های پرتقالی واسپانیایی خوب میبازه تا بایرن تیم21 لالیگا نشد یه کاری بکنین.

علیرضا جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 23:48

یکم منطقی باشین. ما ٤ تا بازی با حد اکثر توان داشتیم که آخریش ١٢٠ دقیقه طول کشید و بدون ریکاوری شدن بازیکنان رفتیم جلوی پورتو. این تحلیل های تخیلی چیه از خودتون در میارین؟!!!

sheamus یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 16:11

محمد مشهد 15 خط اومدی نوشتی کی میاد میخونه بیکاری ؟؟؟؟؟؟؟؟ بایرن 7تا میزنه جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد