وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پورتو - بایرن مونیخ؛ نبرد در خانه اژدها

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در دومین شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پورتو پرتغال و بایرن مونیخ آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 
 
 
مکان و زمان بازی

استادیوم  دراگو شهر پورتو

چهارشنبه 1394/01/26 ساعت 23:15

 

 

ترکیب احتمالی دو تیم

 

 

پورتو

اژدهای پرتغالی، باز هم به دنبال این است که با از پیش رو برداشتن یک تیم قدرتمند و متمول دیگر، قدرت شگفتی سازی خود را به رخ تمام قاره سبز بکشاند.

خولن لوپتگوی و مردان کم ادعایش که در دور قبلی بازی ها به سادگی از سد بازل سوئیس گذشتند، حالا باید به مصاف ابرقدرت فوتبال آلمان یعنی بایرن مونیخ بروند که این روزها با لشگری از مصدومان مهره های سرشناس خود روبرو است.

در تیم پورتو، ایوان مارکانو به علت محرومیت و دریافت سومین کارت زرد خود در دیدار برگشت مقابل بازل، نمی تواند در بازی رفت به میدان برود.

در قلب خط دفاعی آبی و سفیدها، مارتینز ایندی و دیگو رییس این شانس را دارند که به جای مارکانو بازی کنند که به نظر می رسد شانس رییس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر باشد.

در خط میانی نیز، اولیویر و روبن نوس، برای بازی کردن در خط سه نفر میانی پروتو شانس دارند که به احتمال فراوان، اولیور انتخاب نهایی لوپتگوی خواهد بود.

اما بدون تردید نقطه قوت میزبان بازی امشب، خط حمله تیم پورتو خواهد بود که می تواند با سرعت ویرانگر و قدرت شوتزنی بالای خود، بلای جان مدافعین مونیخی باشد.

جکسون مارتینز گلزن و کریستین تیو جوان، دو بازیکنی هستند که به علت مصدوم بودن احتمال دارد بازی تیمشان را از دست بدهند، در صورتی که این دو بازیکن به این دیدار نرسند، ترکیب سه نفره براهیمی، ابوبکر و کوارشما، در خط حمله پورتو، رودروی خط دفاعی پر مهره بایرن قرار خواهد گرفت.

بدون شک کلیدی ترین مهره تیم پورتو در بازی امشب، ریکاردو کوارشما وینگر خوش تکنیک خواهد بود، بازیکنی که در صورت آماده بودن می تواند با حرکات ویرانگر خود، هر خط دفاعی را تخریب کند. 

 

بایرن مونیخ

پپ گواردیولا این روزها به واسطه مصدومیت های پیاپی بازیکنان اصلی تیمش  روزهای سختی را سپری می کند، مربی جوان مونیخی ها که تا حدود زیادی خیالش از قهرمانی در بوندسلیگا راحت است، قطعاً به خوبی می داند که تیمش  امشب در استادیوم دراگو نبردی متفاوت تر از هر دیداری را پیش رو خواهد داشت.

در تیم بایرن مونیخ، بواتنگ و ادشتوبر زوج خط دفاعی را تشکیل خواهند داد و برنات و رافینیا در دو طرف خط دفاع بازی خواهند کرد.

ژابی آلونسو که بازی برگشت مقابل شاختار را به علت مصدومیت از دست داده بود، قطعاً امشب در کنار فیلیپ لم رهبر خط میانی بایرن خواهد بود و تیاگو که بعد از مدتها به روزهای خوبش بازگشته است نیز این شانس را دارد که برای باواریایی ها به میدان برود.

با وجود توماس مولر، ماریو گوتزه و روبرت لواندوفسکی، خط حمله قدرتمند بایرن مونیخ می تواند برای خط دفاعی ناشناخته پورتو شبی سخت و نا امید کننده را رقم بزند.

پپ گواردیولا که به علت مصدومیت اغلب بازیکنان خود، در بازی شنبه شب تیمش در بوندسلیگا تنها 4 بازیکن را روی نیمکت داشت، در این بازی نیز با این مشکل دست به گریبان خواهد بود و با توجه به مصدومیت ریبری، شواین اشتایگر، روبن، مارتینز، بن عطیه، آلابا و اشتارکه، باز هم مجبور است برای پر کردن نیمکت تیمش از بازیکنان جوانی مانند گائودینو و وایزر استفاده کند. 

 

نکات آماری بازی

بایرن مونیخ در 6 بازی از 8 مسابقه اخر خود در چمپیونز لیگ، گلی را دریافت نکرده است.

پورتو در 10 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

بایرن مونیخ در 5 بازی از 6 بازی آخر خود، حداقل 2 گل را به ثمر رسانده است.

دو تیم تاکنون 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که 2 برد سهم بایرن مونیخ و یک برد سهم پورتو بوده است.

مهمترین بازی دو تیم مربوط می شود به فینال جام باشگاه های اروپا در سال 1987 که در آن بازی که در شهر وین اتریش برگزار می شد، تیم پورتو در عین ناباوری موفق شد با حساب 2-1 بایرن را شکست بدهد و قهرمان اروپا شود. 

 

پیش بینی سایت هواسکورد

 

 

منبع

نظرات 16 + ارسال نظر
محمد حسین چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 03:14

فکر میکنم باوجود این همه مصدوم بازی ساده ای از آب دربیاد

سوپرمانو چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 07:41

دیشب سر بازی رئال-اتلتیکو یوسفی میگفت درحال حاضر تمام مصدومای رئال برگشتن ....
من...حسرت....مصدومیت....

بازم میگم کارمون بشدت سخته
ولی من به بایرن ایمان دارم
همه بازیکناباید امشب بهترین بازیشونو به نمایش بزارن
فقط امیدوارم علیفر گزارشگر بازیمون نباشه...

بایرن کبیرودیگرهیچ چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 10:07

مطمئنا شانس زیادی برای پیروزی داریم.بایرن همیشه بایرنه چه بامصدوم چه بی مصدوم.
راستی دیشب رئال برای هفتمین بازی پیاپی نتونست اتلتیکو رو ببره.بازی برگشت اتلتیکو یک گل بزنه به نظرمن کار رئال تمومه چون بااین ساختار دفاعی که اتلتیکو داره بعیده رئال بازی روببره.

فرانک چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 10:53

نویر:خاطرات خوبی از ورزشگاه پورتو دارم

مانوئل نویر، بهترین دروازه‌بان دنیا از "استادیو دراگائو"، ورزشگاه اختصاصی پورتو، خاطرات خوشی دارد.نویر پیش از بازی بایرن مونیخ مقابل پورتو که در چارچوب مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا برگزار می‌شود با لبخندی بر لب به خبرنگاران گفت:" یادش بخیر! خاطرات خوبی در پورتو دارم."
او در ماه مارس سال 2008 با پیراهن شالکه در این شهر و این استادیوم بازی کرد و بسیار خوش درخشید. او آن زمان 21 ساله بود و در بازی تیمش مقابل پورتو بعد از نود دقیقه نمایش فوق‌العاده درون چارچوب دروازه، در ضربات پنالتی هم دو ضربه را مهار کرد و به این ترتیب مهم‌ترین نقش را در صعود شالکه به مرحله یک‌چهارم پایانی چمپیونزلیگ ایفا کرد. نویر آن بازی را جزو بهترین بازی‌های طول دوران زندگی‌اش به شمار می‌آورد. وی گفت:" جو گرمی در استادیوم این شهر حاکم خواهد بود و هیجان را به بازی تزریق خواهد کرد. "
ماتیاس سامر هم گفت:" الان در مرحله‌ای هستیم که باید همه ذرات توانمان را روی هم بریزیم و بجنگیم. مانوئل هم که نقش انکارناپذیری دارد. من بازی هفت سال پیش او را هم به خوبی بیاد دارم. آن بازی به نوعی یک شروع بود. اما پایان کار هنوز فرا نرسیده است. من برای بازی فردا احساس خوبی دارم. ما مهره‌ای داریم که که نه فقط در طول بازی، بلکه در ضربات پنالتی هم فوق‌العاده است."
از پورتوی آن زمان ریکاردو کوارسما باقی مانده است که فردا بار دیگر با نویر روبرو خواهد شد.

فرانک چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 10:54

مولر: امیدوارم حداقل یک گل به پورتو بزنیم

بایرن مونیخ که این روزها با بحران مصدومیت بازیکنان کلیدی اش روبرو شده، فردا در استادیوم دروگائو، باید بازی رفت خود از مرحله یک چهارم نهایی لتوماس مولر در این روزها که بایرن بازیکنانی چون ریبری، روبن، شواین اشتایگر و آلابا را در اختیار ندارد، عصای دست پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی ها به حساب می آید.او بی تردید یکی از امیدهای گلزنی بایرن در بازی فردا مقابل پورتو است.

مولر در نشست خبری قبل از بازی به خبرنگاران گفت:" مصدومین زیادی داریم و این مساله، تاثیر بدی روی تیم گذاشته است. رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به دلیل کمبود بازیکن پایین آمده ولی اینها نباید بهانه ای برای ما باشند. حالا نیاز است که متحدتر و تیم تر از همیشه باشیم."

مولر در مورد پورتو نیز گفت:" پیش از این هرگز مقابل پورتو بازی نکرده ام و خیلی دوست دارم تا ورزشگاه این تیم را ببینم و فضای موجود در آن را تجربه کنم. پورتو به مالکیت توپ علاقه دارد و از آن دسته تیم ها نیست که 10 نفره از دروازه شان دفاع می کنند. بازی دشواری خواهد بود و امیدوارم حداقل یک گل به این تیم بزنیم. بایرن تیم مشهور و باتجربه ایست و همین مساله کمک می کند تا بتوانیم در بازی فردا به هدفمان برسیم."
یگ قهرمانان را مقابل پورتو برگزار کند.

فرانک چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 10:55

گواردیولا: حق نداریم پورتو را دست کم بگیریم

تیم های پورتو و بایرن مونیخ فردا از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بازی رفت خود را در شهر پورتو برگزار خواهند کرد.پورتو در مرحله قبل، در مجموع دو بازی موفق شد بازل را با نتیجه 5-1 حذف کند؛در حالیکه بایرن مونیخ نیز با برتری قاطعانه 7-0 مقابل شاختار، پای به یک چهارم گذاشته است. بایرن برای بازی فردا از حضور دو بازیکن تاثیرگذارش روبن و ریبری، به دلیل مصدومیت محروم است.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت :" ما با این بازیکنان به پورتو آمده ایم تا بهترین نمایشمان را ارائه دهیم. حق نداریم پورتو را دست کم بگیریم؛ ضمن اینکه تنها، درخشش در بازی رفت کافی نیست و ما باید در هر دو بازی نمایشی عالی داشته باشیم.
پورتو تیمی متکی به ضدحملات نیست و آنها نیز مثل ما به کنترل توپ علاقمندند. ضمن اینکه خیلی خوب، حریف مقابلشان را پرس می کنند. بازی دشواری پیش روی ماست."

سرمربی اسپانیایی بایرن در مورد جدال با همتایش، "لوپتگی" در پورتو که او نیز یک اسپانیایی است گفت:" من و لوپتگی هر دو خوش شانسیم که هدایت دو تیم بزرگ اروپایی را عهده دار هستیم. به شخصه وقتی جوان تر بودم، هرگز چنین تصوری نداشتم. ما هر دو در موقعیت یکسانی قرار داریم و عاشق کارمان هستیم.
به او بخاطر کار بزرگی که در پورتو انجام داده تبریک می گویم و افتخار می کنم که روبروی او قرار خواهم گرفت. پورتو در این فصل در لیگ قهرمانان هنوز شکست نخورده و این نشان می دهد که لوپتگی کارش را خیلی خوب انجام داده است."

sajjad چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 10:55 http://tt

نبوداین بازیکنالطمه ی بدی ب تیم زده یجورایی قدرت حرکات بایرن درزمین حریف کمترشده مانمیتونیم آن چنان تیمای حریف توزمین خودشون تحت فشاربذاریم ولی 80%بازی بردیم بعدازاین مرحله احتمال زیاد روبن ریبری خاوی شواینی میرسن....ولی ماباس قدراین مهاجمایی که داریم بدونیم چون وقتی ازدستشون بدیم می فهمیم چی شده...?

فرانک چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 10:56

روبن: نمی توانستم بنشینم و بلند شوم

آرین روبن از ماه مارس، به دلیل مصدومیت خارج از میادین است و هنوز مشخص نیست چه زمانی آماده بازی خواهد شد.بایرن در نبود او و ریبری در هفته های اخیر نتوانسته آن صلابت و قدرت همیشگی خود را مقابل حریفان به نمایش بگذارد. روبن امیدوار است به زودی بر طلسم این مصدومیت تلخ و دردناکش غلبه کرده و به میادین بازی گردد.

او در مصاحبه با بیلد گفت:" به عنوان یک فوتبالیست شما همیشه دوست دارید در زمین حضور داشته باشید اما بخاطر مصدومیت فقط مجبورید تلاش هم تیمی هایتان را از تلویزیون تماشا کنید. این سخت ترین و بدترین موقعیت برای یک فوتبالیست است.
من در طول دوران فوتبالم، بارها مصدوم شده ام اما این مصدومیت عضلانی شکم، یک نوع خاصی است. تقریبا از لحاظ فیزیکی نمی توانستم حرکتی انجام بدهم. نمی توانستم بنشینم، بخوابم، بلند شوم یا حتی به دستشویی بروم. واقعا دردناک بود.
اما حالا از شدت دردها کاسته شده و می توانم یک بار دیگر بخندم و حتی دوچرخه سواری کنم. روند بهبودی من خوب پیش می رود اما نمی دانم چه زمانی برای حضور در میادین آماده خواهم شد. امیدوارم به بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل دورتموند (28 آوریل)برسم."

*MiiLaaD* چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 11:31

اگه وینگر پرتو کوارشما رو از دور بازی بتونن خارج کنن کار این تیم تمومه ، فقط باید یه خورده سرعت چاشنی کار تیم شه که راحت نابودشون کنیم.

issa چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 11:46

امیدوارم امشب یا ببریم یا حداقل یه تساویه با گل بگیریم!امشب بایرن دفاعش محک جدی میخوره،اگه دفاع بایرن قوی باشه ،شانس قهرمانیش تو لیگ قهرمانان زیاد میشه!به نظر من دفاع مستحکم مهمترین فاکتور یه تیم واسه قهرمانی هستش

هوادار پورتو چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 12:35

پورتو 3 بایرن مونیخ 1 با هتریک جکسون مارتینز

بنیامین آدینه محمدزاده چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 13:49

پورتو مارمولکم نیست.اژدهای واقعی رئال مادرید و بارسلوناست.

بایرن کبیر ودیگر هیچ چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 13:52

بارسا ورئال روی هم رفته بازم در حد بایرن نیستن.سلطان اروپا بایرن کبیره.

muller چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 18:45

هنوز نمی دونه جکسون مارتینز مصدومه گیج لعنتی پرتو

علی بیرهوف چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 19:34

حالا که این همه مصدوم داریم حداقل خداکنه علیفر بازی رو گزارش نکنه

Armita.Germany. Bayerny پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 02:36

ماریو هم مصدوم شد... ان شاالله جبران تو بازی برگشتی هفته ی بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد