وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات جالب پورتو - بایرن مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قهرمان و تیم نخست فوتبال آلمان این بار به پرتغال سفر خواهد کرد تا در راستای کسب سه گانه گام دیگری را بردارد.

باواریایی ها در حالی به مهمانی پورتوی پرتغال خواهند رفت که تا کنون در خاک این کشور شکست نخورده اند.

پپ گواردیولا و بایرن در حالی به امید ادامه دادن روند شکست ناپذیریشان به پرتغال می روند که  مصدومان فراوان این تیم ممکنست موجب شکسته شدن این سنت شود:در بازی فردا آرین روبن،فرانک ریبری،شواین اشتایگر،خاوی مارتینز و دیوید آلابا غایب خواهند بود.

در تیم پرتغالی هم حضور ایوان مارکانو و جسکون مارتینز در هاله ای از اباهم قرار دارد.

این دو تیم قاطع ترین بردها را در مرحله ی قبلی کسب کرده اند:بایرن مونیخ با غلبه 7-0 برابر شاختار دونتسک و پورتو هم با شکست 5-1 بازل.

بایرن مونیخ تا کنون 22 بازی با تیم های پرتغالی انجام داده که جز تک شکست برابر همین پورتو در فینال همین رقابت ها،شکست دیگری تجربه نکرده است(13برد-48 گل زده 14 گل خورده)

اما در ان سو پورتو 25 بازی با تیم های آلمانی انجام داده است که 12 برد و 8 تساوی کسب کرده(37گل زده 32 گل خورده).

در آمار رو در رو جز فینال فصل 1986-87 که برد 2-1 پورتو به پایان رسید،سایر بازی های این دو تیم در همین مرحله از رقابت های اروپا بوده است:فصل 1990-91 که بازی در آلمان  1-1 پایان یافت ولی در پرتغال بایرن 2-0 پیروز و راهی مرحله بعد شد،و فصل 1999-2000 که بازی رفت در پرتغال 1-1 به پایان رسید و در آلمان بایرن2-1 پیروز و راهی مرحله بعد شد.

**پورتو و بایرن مونیخ در حالی فردا به مصاف هم می روند که:

1-بایرن مونیخ  یک بار دیگر هم در همین مرحله با تیمی از پرتغال روبرو شده(1981-82 با بنفیکا)که در مجموع 5-1 به مرحله ی بعد صعود کرده است.

2-پورتو برای هفتمین بار است که در این مرحله از رقابت ها حضورپیدا می کند.ان ها دو بار توانسته اند به جمع 4 تیم برتر راه یابند که هر دو بار قهرمان اروپا شده اند(1986-7 و 2003-4)

3-پورتو 9 دیدار اخیر خانگی اش در اروپا را نباخته است و 6 بازی از 7  بازی اخیر اورپایی اش را هم برده است.

4-در این سو بایرن مونیخ هم تنها دو دیدار از 15 دیدار خارج خانه اخیر اروپایی اش را باخته است و و تنها در 2 دیدار از 18 دیدار اخیر خارج خانه ی اروپایی اش موفق به گلزنی نشده است.

5-بایرن مونیخ برای بیست و ششمین بار است که در مرحله ی 1/4 نهایی رقابت ها حضور پیدا می کند.ان ها تا کنون 16 بار به نیمه نهایی رفته اند(از جمله 4 دوره ی اخیر).

6-بایرن در این مرحله از رقابت ها،تنها 2 گل در 6 دیدار اخیرش دریافت کرده و توانسته 4 کلین شیت داشته باشد.

7-در بین هشت تیم این مرحله،بایرن بیشترین شوت در مجموع(153) و بیشترین شوت در چارچوب(62) را داراست.در ان سو پورتو هم کمترین شوت را در بین هشت تیم این مرحله داراست(50)

8-پورتو تنها تیم بدون شکست این فصل از رقابت هاست. 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
جمال پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:46

به امید قهرمانی در هر سه جام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد