وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین اظهار نظرها پیش از دیدار با پورتو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالیکه حدود 24 ساعت دیگر تا برگزاری دیدار رفت تیم های پورتو و بایرن مونیخ باقی مانده است، نگاهی می اندازیم به اخرین اظهار نظرها پیرامون این دیدار.


پپ گواردیولا : 

پورتو  یکی از بهترین تیم های اروپا به حساب می آید و آنها سرمربی خیلی خوبی دارند. آنها فوتبال را به صورت پراکنده و باز انجام می دهند. مهاجمان آنها بسیار تکنیکی هستندو این نقطه قوت آنهاست. آن ها بازیسازی را از مدافعان آغاز می کنند و سپس توپ با به کوارشما و براهیمی در جناحین می رسانند. بازیکنان خط میانی آنها زیبا بازی می کنند. بازیکنانی همچون کوئنتینو، هررا، کاسمیرو. هررا بازیکنی فوق العاده است. او فصلی رویایی داشته است، او کند است اما در عین حال با قدرت بازی می کند،یکی از بهترین بازیکنان این تیم است. براهیمی هم به همین شکل. ما خوش شانس هستیم که در این جا حضور داریم. هم من و هم سر مربی پورتو. وقتی جوان تر بودیم فکر اینکه در این مرحله همچین تیم هایی را مربیگری کنیم را نمی کردیم. پورتو 20 سال است که در لیگ قهرمانان حضور دارند. پورتو لایق احترام است.   

 

فیلیپ لام :  

مراحل دشواری را پشت سر گذاشتیم اما من یکی از افرادی‌ام که مثبت می‌اندیشد. ما به پورتو سفر خواهیم ‏کرد تا برنده بازی شویم. ما از اعتماد به نفس برخورداریم ولی نباید این مسئله را فراموش کرد که حریف ما نیز بسیار سر سخت می باشد و از بازیکنان بسیار خوبی بهره می برد.

 

توماس مولر :  

بازی نزدیکی خواهد بود. من نمی‌گویم که ما 5 بر 0 پیروز خواهیم شد اما باید ببینیم چطور می‌توان سه امتیاز ‏را به دست آورد.البته بازهم تکرار میکنم هواداران با توجه به وضعیت کنونی تیم نباید انتظاریک بازی اسان و پرگل را از ما داشته باشند. 

 

مانوئل نویر : 

یادش بخیر! خاطرات خوبی در پورتو دارم. جو گرمی در استادیوم این شهر حاکم خواهد بود و هیجان را به بازی تزریق خواهد کرد. 


ماتیاس سامر : 

الان در مرحله‌ای هستیم که باید همه ذرات توانمان را روی هم بریزیم و بجنگیم. مانوئل هم که نقش انکارناپذیری دارد. من بازی هفت سال پیش او را هم به خوبی بیاد دارم. آن بازی به نوعی یک شروع بود. اما پایان کار هنوز فرا نرسیده است. من برای بازی فردا احساس خوبی دارم. ما مهره‌ای داریم که که نه فقط در طول بازی، بلکه در ضربات پنالتی هم فوق‌العاده است.
 

جولن لوپتگویی (سرمربی پورتو) :  

بلند پروازی و تخیل. این دو کلمه را در ذهن خود می پرورانیم.از حضور در این مرحله و بازی برابر تیم های بزرگ اروپا خوشحال هستیم. با رعایت احترام نسبت به بایرن، ما قصد داری تا بهترین عملکردمان را برابر آنها به نمایش بگذاریم. ما در برابر یکی از برترین تیم های تاریخ دیدار داریم. با وجود مصدومان فراوان، بایرن هنوز هم 7یا8 بازیکن در سطح جهانی در ترکیب تیمش دارد. ما به نبود بازیکنان ان ها فکر نمی کنیم بلکه تمرکزمان بر روی کار خودمان است.

نظرات 1 + ارسال نظر
rezalow چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 01:30

ما به پورتو سفر خواهیم کرد تا برنده بازی شویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد