وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاطره بازی با رباح ماجر، اسطوره ی باشگاه پورتو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب به مصاف پورتو نماینده ی پرتغال خواهد رفت این بازی یادآور فینال خاطره انگیز سال 1987 است دیداری که با برتری 2 بر 1 پورتو به پایان رسید و سوپر استار شب به یادماندنی پرتغالی ها کسی نبود به جز رباح ماجر.


 
در آستانه ی دیدار این دو تیم سایت تی زد به گفتگو با رباح ماجر پرداخته است اسطوره ی بازنشسته، اکنون به عنوان کارشناس تلویزیونی مشغول به کار است و به عنوان سفیر یونسکو نیز مشغول به کار است.
 
سلام آقای ماجر، می دانید چرا با شما تماس گرفته ایم؟بله می توانم در این مورد حدس بزنم
 
بیایید در مورد 27ام می 1987 صحبت کنیم!این شب را هرگز فراموش نخواهم کرد ما موفق شدیم پیروزی بزرگی را بدست آوریم 2 بر 1 مقابل بایرن، این فراتر از پیروزی بود! حالا که بایرن بار دیگر باید به مصاف پورتو برود بازهم آن ها شانس بیشتری برای پیروزی دارند اما ما در آن شب به یادماندنی نشان دادیم که در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.
  
گل افسانه ای شما در آن فینال آیا فکر می کردید این ضربه به هدف برسد؟من حتی با چشمانی بسته هم می توانم گلزنی کنم گل زدن یک غریضه است که در بدنم وجود دارد در آن صحنه من به طور غریضی از پشت پا استفاده کردم و توپ هم وارد دروازه شد اما پیش از این می توانم چیز دیگری را بگویم؟
 
حتماشب قبل از بازی من واقعا ترسیده بودم این اولین فینال دوران بازیکنی ام بود آن هم مقابل چه تیمی بایرن، بنابراین من بارها و بارها به خودم می گفتم:" ما باید به خاطر خودمان، خانواده هایمان، الجزایری ها و پرتغالی ها این بازی را برنده شویم." وقتی من وارد زمین شدم تنها یک خواسته داشتم و آن هم پیروزی بود و آن هم بدست آمد با یک گل تاریخی که به ثمر رساندم و در تاریخ ثبت شد.
 
بایرن واقعا از نظر شما شانس بیشتری برای برتری داشت؟شب قبل از بازی من کنار دروازه بان تیم نشسته بودیم او واقعا از بازی فردا شب می ترسید من به او گفتم که حس خوبی دارم و بازی را 2 بر 1 می بریم اما او گفت تو دیوانه شدی! من باور داشتم که خدا در آن شب برای پیروزی ما کمک کرد.
 
پس از پیروزی مقابل بایرن شرایط در برای شما چگونه بود؟باورنکردنی است در کلمات نمی توانم صحبت کنم در پرتغال جهنمی به پا شده بود چون این اولین جام اروپایی پورتو بود در الجزایر هم مردم به خیابان ها ریخته بودند بهتر است بگویم که مردم در الجزایر و پرتغال جشن های بزرگی را به پا کرده بودند.
 
اینکه شما بعد از این بازی از بایرن پیشنهاد داشتید و تا یک قدمی مونیخ نیز رسیدید درست است؟بله ما قراردادی سه ساله هم با اولی هوینس و یوپ هاینکس توافق کرده بودیم اما من مصدوم شدم و به والنسیا نقل مکان کردم این واقعا حیف شد چون دوست داشتم برای بایرن بازی کنم.
 
شما در مورد بازی فردا شب بایرن و پورتو چه فکری می کنید؟بایرنی ها احتمالا بسیار خوشحال خواهند شد اگر انتقام 87 را بگیرند بسیار مهم است که بازی اول در پرتغال است و حتی با پیروزی پرتو من برای برگشت و بازی در آلیانس بسیار نگران هستم.
 
در مورد یاسین براهیمی بازیکن هموطن شما در پورتو نظر شما چگونه است؟او نیازی به راهنمایی من ندارد او بازیکن فوق العاده ای است جکسون مارتینز نیز بازیکن بزرگی است پورتو در بخش هجومی بازیکنان بزرگی دارد
 
بنابراین شما به برتری پورتو اطمینان دارید؟بله چرا که نه ما در سال 87 نشان دادیم که در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست
 
شما در استادیوم حضور خواهید داشت؟فکر نمی کنم در الجزایر کارهای زیادی انتظارم را می کشد اما واقعا چه می توانم انجام دهم بایرن و پورتو من باید حاضر باشم. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد