وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یورگن کلوپ: می دانستم که در قرعه کشی به بایرن مونیخ خواهیم خورد!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به قرعه تیمش در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال آلمان واکنش نشان داد.

به گزارش Soccer Way  یورگن کلوپ سرمربی باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان در صحبت هایی اظهار داشت که انتظار برخورد تیمش با شاگردان پپ گواردیولا در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی این کشور را داشته است.

می دانستم در نیمه نهایی به مصاف بایرن مونیخ خواهیم رفت اما با آن مشکلی نداشتم زیرا که در این سال ها هر تیمی که می خواهد قهرمان این رقابت ها شود، بایستی که برابر بایرن مونیخ به پیروزی برسد. دیدار نیمه نهایی در مونیخ بسیار جذاب و بزرگ خواهد بود و من به هیچ عنوان احساس نمی کنم که در آن بازی از پیش باخته خواهیم بود.

وی سپس پیرامون دیدار هفته آینده زنبور ها برابر بوروسیا مونشن گلادباخ و شکست عجیب این تیم برابر آرمینیا بیله فلد در رقابت های جام حذفی گفت:

با یک شکست نمی توانیم که ارزش های آن ها را نادیده بگیریم. در آن مسابقه بیلهفلد عالی بازی کرد و من هیچ نقطه ضعف بزرگی در عملکرد گلادباخ ندیدم. آن ها به احتمال فراوان راهی رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده خواهند شد و من گمان نمی کنم که شکست در جام حذفی اثر چندانی بر فرم آمادگی شان داشته باشد.  

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
گرشاسب شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 10:43

به امید سه گانه ای دیگر با سوپر بایرن

سوپرمانو یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 22:04

چه لبخند تلخی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد