وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر لورکوزن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان از سد تیم فوتبال بایرلورکوزن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

بازی خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم. لورکوزن به نظرمن یکی از سریع ترین تیم‌های کنونی جهان است. خوب توانستیم ضد حملات آنها را کنترل کنیم. بازی سازی خیلی خوبی داشتیم و در موقعیت های گلزنی متعددی قرار گرفتیم. در ضربات پنالتی هر دو تیم خوب بودند  اما در نهایت ،ما برنده شدیم.

 

مانوئل نویر : 

این بازی آنقدر خوب بود که هیچکدام از 2 تیم شایسته باخت و حذف شدن  نبودند. ضربات پنالتی هم خوب زده شد. در این بازی هر کس تمام آنچه که می توانست، انجام داد که برنده و سربلند باشد. فکر می کنم حتی لورکوزن هم با وجود باخت، با احساس خوبی از از جام خداحافظی کرد. 

 

توماس مولر : 

از نظر من خستگی اتفاقی است که بیشتر از همه جنبه روانی دارد. درست است که شما نمی توانید در تمامی بازی ها سرحال و در اوج باشید، اما باید با انگیزه به میدان بروید و تلاش کنید تا به پیروزی برسید و این اتفاقی است که امشب برای ما به وقوع پیوست. ما مسابقه بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم. هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند، اما از نظر من هر چه قدر هم بازی به طول می انجامید باز هم گلی در جریان بازی به ثمر نمی رسید. موفقیت در ضربات پنالتی؟ گاهی اوقات پس از پایان جلسه تمرینی تیم، ضربات پنالتی را کار می کنیم، اما این چیزی را تضمین نمی کند. ضربات پنالتی مخلوطی از شانس و تمرین است که برای موفقیت در آن بیشتر از هر چیز به بخت و اقبال نیاز دارید.  

  

روگر اشمیت (سرمربی بایرلورکوزن) : 

باید پذیرفت که اینگونه حذف شدن از مسابقات، دردناک است. آن هم در شرایطی که هیچ کار اشتباهی صورت نگرفته است. خوشحالیم و به خود می بالیم اگر چه حذف شدیم اما چنین بازی زیبایی را مقابل حریفی بسیار قوی ارائه کردیم. به نظرمن این بازی گل نداشت اما دیداری باشکوه بود. هیچوقت حق تیمی به درستی از طریق ضربات پنالتی داده نمی شود. به هرحال باعث تاسف است که تیم لورکوزن با آن همه شایستگی حذف شد. هرچند که سزاوار صعود بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
bayern till idie پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 20:34

چه تیمه خوبیه این بایرن لامصب نمیشه دوستش نداشت
دیشب بازی خیلی بهم چسبید چون واقعا خوب بودیم بازیرو میتونستیم تو همون وقت معمولی تموم کنیم ولی داور نذاشت
انصافا این که دیشب دیدم وختی پنالتی اخرو زدیم بازیکنا اینجوری رفتن سمت نویر و حلقه شادی زدن خیلی خوشحال شدم خیلی وخت بود که ندیده بودم بازیکنا از بردن یه بازی شاد بشن
واقعا خوب بود
راستی دم لوا گرم چه پنالتی زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد