وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چه موضوعى در پشت علاقه بایرن مونیخ به جذب سرخیو راموس نهفته است؟

 

سرخیو راموس از حضور در رئال مادرید ناراضى است و هنوز حاضر به تمدید قرارداد خود با این تیم نشده است، حال مطبوعات صحبت از علاقه مونیخى ها به جذب این مدافع اسپانیایى نموده اند، چه موضوعى در پشت علاقه بایرن مونیخ به جذب راموس نهفته است؟

بایرن مونیخ قصد دارد تا بازیکنى دیگر از اسپانیا را به کادر خود اضافه نماید. بر طبق اخبار مطبوعات اسپانیایى سرخیو راموس از رئال مادرید علاقه سران مونیخى را به خود جذب نموده و در هفته گذشته نیز یکى از نمایندگان این باشگاه با رنه راموس برادر سرخیو راموس و مدیر برنامه هاى این مدافع اسپانیایى درباره تمایل او به پیوستن به بوندسلیگا، وارد مذاکر شده است.

بى تردید مونیخى ها به صورت جدى به دنبال جذب این مدافع مادریدى هستند، روزنامه اسپانیایى Marca‌ حتى در مطلبى عنوان نموده که شرایط و موقعیت فعلى سرخیو راموس و شایعاتى که در زمینه آینده فوتبالى اومطرح مى شود، شباهت بسیار زیادى با شرایط جذب ژابى آلونسو در تابستان گذشته در هنگام جذب او توسط بایرن مونیخ دارد.

یان کریستین دریزن مدیر اقتصادى باشگاه بایرن مونیخ، هفته گذشته در گفتگویى با Kicker هفته نامه تخصصى فوتبال اعلام نمود که این باشگاه از لحاظ اقتصادى مشکلى با پرداخت بیش از یکصد میلیون یورو براى جذب ستاره اى در دنیاى فوتبال ندارد، بى تردید ارزش سرخیو راموس در بازار نقل و انتقالات تا این حد نخواهد بود، اما از طرفى این مدافع اسپانیایى خواهان دریافت سطحى از دستمزدى سالیانه است که سران باشگاه رئال مادرید مایل به پذیرفتن آن نیستند.

قرارداد راموس 29 ساله با مادریدى ها در تابستان 2017 به پایان مى رسد و به نظر مى رسد همه تلاش هاى فلورنتینو پرز رئیس باشگاه براى نگه داشتن کاپیتان دوم در پایتخت اسپانیا براى مدت بیشتر، با شکست مواجه شده است. اخبار مریوط به احتمال جدایى راموس از رئال مادرید البته چندان سبب آشفتگى و نگرانى سران و حتى هواداران مادریدى نشده است، چون ین طور احساس مى شود که راموس از پیوستن به بایرن مونیخ بیشتر براى استحکام موقعیت خود براى تمدید قرارداد با رئال مادرید استفاده مى نماید. در سال 2012 نیز راموس به علت نارضایتى از همکارى با ژوزه مورینیو سرمربى سابق رئال مادرید، با ابراز تمایل خود به پیوستن به چلسى جو سازى نموده بود.

هنگامى که در سال 2017 قرارداد وى با رئال مادرید به پایان برسد، راموس 31 ساله خواهد بود و به خوبى مى داند که قرارداد بعدى، آخرین قرارداد بزرگ وى خواهد بود. در اواخر سال گذشته میلادى نیز این مدافع مادریدى با بیان جمله"کسانى که گل مى زنند، پول بیشترى مى گیرند." به نحوى نارضایتى خود از اختلاف سطح دستمزدها در رئال مادرید را بیان نموده بود و در اوایل سال جارى نیز مذاکرات اولیه او با پرز بر سر تمدید قرارداد بدون دستیابى به نتیجه مشخص و روشنى به پایان رسیده بود.

فلورنتینو پرز هرگز از صحبت ها و اقدام تحریک آمیز اخیر سرخیو راموس راضى نبوده و به همین دلیل با درخواست دستمزد سالیانه او به مبلغ یازده میلیون یورو موافقت ننموده و به او پیشنهادى هشت میلیون یورویى ارائه نموده که به همین دلیل ادامه روند مذاکرات بر سر تمدید قرارداد راموس با مشکل مواجه شده است.

روزنامه Marca همچنین گزارش داده که سرخیو راموس در هفته اخیر درخواست دوباره پرز در خصوص جلسه اى براى تمدید قرارداد را نپذیرفته است و حال گفتگوى مدیر برنامه هاى راموس با باشگاه بایرن مونیخ فصل جدیدى را در آینده فوتبالى راموس باز کرده است. این مدافع اسپانیایى به احتمال زیاد تنها مایل است از بایرن مونیخ براى تقویت موقعیت مذاکرات خود در مادرید و بالا بردن سطح دستمزد خود استفاده نماید، اما در صورتى که رابطه وى با پرز همچنان مخدوش باقى بماند و با پیشنهاد وى موافقت نگردد، احتمال حضور یک اسپانیایى دیگر در مونیخ به شدت افزایش پیدا خواهد نمود. در اواخر سال گذشته نیز مطبوعات اسپانیایى اخبارى در مورد انتقال راموس به بایرن مونیخ منتشر نموده بودند که این شایعات توسط ماتیاس سامر مدیر ورزشى مونیخى ها به شدت تکذیب شده بود.
 

به قلم فلورین هاوپت از وب سایت روزنامه آلمانى Die Welt 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
عقاب سفید پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 08:38

سلام ، متاسفانه روح آلمانی تیم یوپ هاینکس با 8 بازیکن ملی پوش ژرمن (نویر،لام،بواتنگ،مولر،اشتایگر،کروس،گومزو بداشتوبر) در حال تبدیل به یک تیم اسپانیایی پیر میباشد که برای اسکلت بندی تیم ملی مضر میباشد.!!!

محمد پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 09:19

به نظر من اگه قراره بازیکنی از رئال بیاد بهتره واران رو بگیرن که هم جوون تره هم خیلی از راموس بهتره

issa پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 09:40

دفاع خوبیه ولی پیر میشه

امیر مونیخی پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 11:33

وووووووی
تیم داره کاملا اسپانیایی میشه

رویای زیبا پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 15:48

به نظرمن مسی خوبه

lahm جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 01:29

با اینکه اسپانیاییه و پیر ولی بازیکن خوبیه این سبک بازیکن رو تو تیم کم داریم برخلاف دوستان به نظرم میتونه الگوی خوبی واسه جوانتر ها بشه به هر حال دفاعی هست که خود رئالی های به قول خود کهکشانی بهترین دفاعشونه و این هم ی پاتک هست هم ی الگو برای بازیکنان جوان و چیزایی برای یاد دادن داره مثلا آلونسو از زمان حضورش تاثیر بسیاری روی روده و هافبکای حوان تیم داشته میشه از از بازیشون دید تو کنترل دفاع پاس سانتر و بازی خونی به هر حال داشتن بازیکنانی در کلاس بالا برای رقابت و الگو بودن خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد