وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرلورکوزن - بایرن مونیخ

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرلورکوزن - بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 23:00

نظرات 14 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 16:39

اگر مانند بازی دورتموند بازی کنیم خواهیم برد

babak سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 17:04

اگه مانند بازی درتموند بازی کنیم ""میبازیم""

shahram سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 17:14

هه ببینم بدون روبن و ریبری باستی و آلابا چند مرده حلاجی جلوی اشمیت کچله زن فاکر

saam ROBBEN سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 18:45

http://162.irib.ir/web/guest;jsessio...E34DA27848892C
خداییش برید تو سایت سازمان صدا و سیما نظر انتقاد کنید که بازی بایر رو نشون بده یا از شبکه 3 یا شبکه ورزش

bayern سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 19:04

متاسفانه بازی به این مهمی از صدا وسیما پخش نمیشه.سایت ورزش 3 البته بازی رو نشون

میده.

فرانک سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 19:09

ریبری : فان خال آدم خوبی نیست

فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ، بار دیگر در یک مصاحبه از روابط نه چندان خوبش با لوئیس فان خال، سرمربی حال حاضر منچسریبری زمانیکه لوئیس فان خال هدایت بایرن را بر عهده داشت، زیر نظر او کار می کرد و یک عنوان قهرمانی لیگ و یک جام حذفی در فصل 2009-2010 را نیز با فان خال به دست آورد. با این وجود، ریبری هرگز روابط حسنه ای با این سرمربی هلندی نداشت و در مصاحبه خود با وبسایت گل نیز بر این مساله تاکید کرد.

او در این رابطه گفت:" ما مشکلاتی اساسی با یکدیگر داشتیم. او وقتی کارش را با بایرن شروع کرد، کسی نمی دانست که چه اتفاقی خواهد افتاد. برای فان خال اصلا مهم نبود که شما بازیکن بزرگ و ستاره تیم هستید یا خیر؛ همه مجبور بودند یک بار دیگر خودشان را به او ثابت کنند.
اولین برخورد من با او نیز جالب نبود و به عنوان یک بازیکن حرفه ای، اعتمادم را از دست دادم. فان خال البته ایده های بزرگی در زمین بازی داشت ولی رفتار خارج از زمین او خوب نبود. می توانم بگویم که از نظر من، او آدم خوبی نبود. رابطه شخصی ما هم به هم ریخته بود. همین مساله باعث شده بود تا در آستانه رفتن به رئال مادرید و جدایی از بایرن قرار بگیرم."تریونایتد سخن گفت.

فرانک سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 19:10

گواردیولا: بایرن فقط 16 بازیکن آماده در اختیاردارد

بایرن مونیخ فردا در جام حذفی فوتبال آلمان، دیدار حساسی مقابل بایرلورکوزن پیش رو دارد؛ در حالیکه با مصدومیت بازیکنان بزرگش روبروستروبن، ریبری، آلابا، خاوی مارتینز و شواین اشتایگر، بازیکنانی هستند که فردا قادر نخواهند بود مقابل لورکوزن به میدان بروند. ضمن اینکه بداشتوبر نیز وضعیت نامشخصی دارد.

پپ گواردیولا امروز در نشستی خبری در همین رابطه گفت:" شواینی به موقع به بازی مقابل لورکوزن نخواهد رسید. من در حال حاضر تنها 16 بازیکن آماده در اختیار دارم؛ با این حال این هم بخشی از مشکلات حرفه ماست و وظیفه من است تا یک راه حل خوب پیدا کنم. حضور بداشتوبر نیز مشخص نیست. او خیلی خوب تمرین نکرده و باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم که بدنش جواب خواهد داد یا خیر. به دنبال بهانه نیستیم. این مساله چالش بزرگی برای بایرن خواهد بود."

گواردیولا سپس در مورد بازی نکردن گوتزه از ابتدا در مقابل دورتموند گفت:" گوتزه بازیکن بزرگی است؛ یکی از بهترین بازیکنانی که در تمام دوران مربیگریم در اختیار داشته ام. فوتبال همه زندگی اوست. می دانم که دوست داشت در ترکیب ثابت مقابل دورتموند به میدان برود و برای او متاسفم که نتوانست به هدفش برسد؛ با این حال این تصمیمی بود که من گرفتم."

فرانک سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 19:11

رومینیگه: تیاگو آلکانترا نابغه است

کارل هاینز رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن به تمجید از تیاگو آلکانترا، هافبک بایرن مونیخ پرداخت و او را "نابغه" خواند.هافبک 23 ساله که سال 2013 از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست، پس از یک سال دوری از میادین، در دیدار تیمش مقابل دورتموند به میادین بازگشت. او در 20 دقیقه پایانی، به جای فیلیپ لام به میادین بازگشت و رومینیگه به تمجید از عملکرد او در این مدت کوتاه حضورش در زمین پرداخت.
او گفت:" طوی که تیاگو با توپ حرکت می‌کند، مشخص می‌کند که او یک نابغه است."
تیاگو در دیدار تیمش مقابل لورکوزن در جام حذفی آلمان، احتمالا بار دیگر به میدان خواهد رفت. قرارداد او با بایرن تا سال 2017 اعتبار دارد.

فرانک سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 19:12

مولر:برای بردن لورکوزن باید شجاع باشیم

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است تیمش برای پیروزی مقابل بایرلوکوزن در جام حذفی، باید با شجاعت ‏بازی کند. بعد از بازی حساس بایرن مقابل رقیب دیرینه و بردن این تیم با تک گل روبرت لواندوفسکی، ‏باواریایی‌ها در ایستگاه بعدی باید در چارچوب ام حذفی مقابل لورکوزن صف‌آرایی کنند. دیداری که توماس مولر برای ‏آن انگیزه بسیار بالایی دارد.‏
او به خبرنگاران گفت:" مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی بسیار داغ و حساس است. چقدر خوب می‌شود اگر بتوانیم ‏شور وهیجان را چاشنی این مسابقه کنیم. این یک دیدار حذفی است و فاکتور تعیین‌کننده تنها جرأت است."‏
مولر که زمینه‌ساز گل لواندوفسکی مقابل دورتموند شد، آمار پاس‌های گل خود را در این فصل به عدد 13 رساند.‏
البته سبک بازی بایرن در آن مسابقه به علت کم بودن درصد مالکیت توپ علی‌رغم حضور پنج هافبک درون زمین به ‏باد انتقاد گرفته شد، که مولر در این باره هم گفت:" ما برنامه خوب دیگری که جواب بدهد فعلا نداریم. نگاه ما به ‏فوتبال همین است که دیدید و تغییر نکرده است. البته در حال حاضر با مصدوم بودن آلابا، روبن و ریبری، سه بازیکن ‏عالی خود را در اختیار نداریم اما نمی‌توانیم خود را معطل کنیم و بنشینیم تا همه آماده شوند. ما همچنان از ترکیب ‏خاص و فوق‌العاده‌ای بهره‌مندیم."‏

GERMANY سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 22:12

واقعا براشون متاسفم که بازی های بوندسلیکا رو بخش میکنن بازی های جام حذفی رو نشون نمیدن شاید فقط دو سه بار بخش کرده باشن بازی های جام حذفی بعد بارسلونا یا رعال اکه تو جام حذفی اسبانیا اکه حتی با کند ترین تیم لالیکا بازی داشته باشن بازم بازیهاشونو نشون میده خدا مرکتون بده که انقد طرفدارای بایرنو حرص میدین خدا ایشاالله به عذاب جهنم دجارتون کنه واقعا عصبیم میکم این احمقا میتونن بازی رو بخش کنن جون شبکه سه فکر کنم فقط یه بازی نشون میده اونم یکی از بازی های لیک ایران ساعته 18:30 نشون میده ولی شبکه ورزش نمیتونه خب خدا مرکتون بده میتونید نشون بدین که احمقا....

سوپرمانو سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 23:06

بازی مهمیه
این صداسیمام که دیگه شورشو دراورده
بازی با هانوفرو نشون میدن ولی لورکوزنو نه(کلا یه بازیایی رو نشون میدن واسه بایرن راحته و یجور میخوان به همه بفهمونن که بازیا بایرن بیخوده و بوندس تک قطبیه.کلاموجودات عجیبی هستند)

پپ،همه بار بازی رو شونه تو و تاکتیکته چون مهاجمامون طوری نیستن که بخوان از تواناییهای شخصیشون گل بزنن کارمهجمامون بر پایه تیمه ببینم چه میکنی پپ

رئیس تو روخدا زود برگرد.

فک کنم بایرن موقع بازی به چنتا خروج مشتی مانو نیاز داشته باشه موفق باشی گل پسر
تو کلین شیت کن مهاجما رو یه کاری میکنیم

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 23:28

مهمترین و حساسترین بازی تا آخر فصل توی آلمان چه لبگ چه دی اف بی پوکال
پپ دیگه وقت نتیجه گیریه.خودتو نشون بده
هیچ بهونه ای مورد قبول نیست

سوپرمانو سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 23:44

یه خبر بدبدبد
باستی به بازی با لور نمیرسه
بچه بیان همه امشب دست به دعا برداریم که ایشالاه ببریم

GERMANY چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 15:43

مرک بر صداوسیما صداوسیمای کشورای دیکه انقد شرف دارن که بازی لیک های دیکه هم نشون بدن...نصف شب امروز تازه میخوان بازی رعال و رایووایکانو رو نشون بده خاک بر اون سرتون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد