وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: بایرن بداند لورکوزن سخت‌‌تر از دورتموند است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان اسبق باواریایی‌ها در آستانه بازی در جام حذفی هشدار داد و گفت بایرن مونیخ باید بی‌اشتباه با لورکوزن بازی کند.

لوتار ماتئوس در آستانه بازی تیم محبوب سابقش «بایرن مونیخ» در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان (د.اف.ب پوکال) مقابل بایرلورکوزن (چهارشنبه، فردا) هشدار داد.

بازیکن اسطوره‌ای ژرمن‌ها که سال‌ها پیراهن سرخ مونیخی‌ها را به تن کرده، اظهار داشت: مونیخی‌ها باید کاملا با دقت و توجه بالا برابر لورکوزنی‌ها قرار بگیرند. لورکوزن تیمی است که اکنون در آمادگی مطلوب بسر می‌برد. همانگونه که گفتم، چهارشنبه (فردا) تیم گواردیولا باید کاملا دقت کند و حواس‌اش جمع باشد. چون بازی کاملا متفاوت با دورتموند و یک رویارویی سخت دیگر را در پیش خواهدداشت. به نظرم لورکوزنی‌ها در شرایط و موقعیتی کاملا متفاوت نسبت به دورتموندی‌ها هستند. این موضوع از نتایجی که این اواخر آنها گرفتند، کاملا مشخص است.از نظر سازماندهی، تیمی که توسط روگر اشمیت ساخته و آماده شده، در کنار وولفسبورگ و گلادباخ،‌در کنار بایرن جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند. در واقع این 3 تیم، بزرگانی هستند که در شرایط کنونی می‌توانند با توانایی و قدرت خود، بایرن را بسیار اذیت کنند.

ماتئوس با ابراز خوشحالی از بازگشت تیاگو آلکانتارا در جدال با دورتموندی‌ها، بعد از مدتی بسیار طولانی که با مصدومیت‌های سنگین و پی‌درپی مواجه بود، اظهارداشت: تیاگو خارق‌العاده بود. با این که مقابل دورتموند فقط 20 دقیقه بازی کرد، اما بازی‌اش مرا تحت تاثیر قرارداد. کاملا مشخص بود، چه شور و هیجانی به بازی دارد. نشان داد که حاضر است در بازی مسئولیت بگیرد.

ستاره اسبق بایرنی‌ها همچنین در مورد بخت تیم محبوبش برای گذر از پورتو در لیگ قهرمانان اروپا و نزدیک‌تر شدن به ایستگاه پایانی این جام نیز عنوان کرد: همیشه باید مراقب بود و با حواس بالا بازی کرد.حتی مقابل تیمی مثل پورتو هم باید با رعایت احتیاط بازی کرد. با این حال با وجود تمام احترامی که برای پرتغالی‌ها قائلم، اما معتقدم در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن با قرعه خیلی خوبی مواجه شد.

مصاف بایرلورکوزن و بایرن مونیخ ساعت 23 فردا در ورزشگاه بای‌آرنا آغاز خواهد شد. 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
GERMANY سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 18:06

ینی صداوسیما بازیشونو نشون نده من خودمو خفه میکنم بازی بارسلونا با کندترین تیم لالیکا تو جام حذفی اسبانیا رو نشون میدن ولی بازی بایرن که اونم به قول ماتعوس با یه تیم قوی مثل لورکوزنه نشون نمیدن والا ینی نشون ندن معلوم میشه خیلی کم دارن جون بازی مهمیه والا.....

اکبرماتئوس سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 22:03 http://ABUALISINA

برای من
نظر ماتئوس به موازات نظر بکن باوئر ؛محترم و غیر قابل تردیده.
امیدوارم روزی برسد که لوتار عزیز من ، سمت مهمی رو در بایرن به عهده بگیرد.

Beckenbauer سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 22:08

فردا ساعت 22:15 بازى فولاده و چون مهم تره(!!) اون بازى پخش مىشه

سوپرمانو سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 23:25

میدونیم لوتارخان میدونیم
ماتئوس سر قضیه توپ طلا از رونالدو حمایت کرده بود،ازش توقع نداشتم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد