وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: دورتموند پیشنهاد یونایتد برای هوملس را خواهد پذیرفت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس همواره با اظهار نظرهای تند و بی پرده اش شناخته شده و این مساله در مورد شرایط متس هوملس هم صدق می کند.


هواداران منچستر یونایتد شاید ماتئوس را در شبی که در 1999 فاتح سه گانه اروپا شدند، به یاد بیاورند. او در جریان بازی تعویض شده بود و تقریبا مطمئن بود تیمش توانایی فتح لیگ قهرمانان را دارد و در رسیدن به این مهم هم در کنار زمین به تشویق هم تیمی هایش می پرداخت که این مساله با قطعی شدن پیروزی شیاطین سرخ در آن دیدار، از بین رفت.

این هافبک افسانه ای فوتبال آلمان پس از کناره گیری از فوتبال، بیشتر در قامت منتقد تند بازیکنانی چون مسوت اوزیل ظاهر شده و در جدیدترین صحبت هایش هم در مورد نقل و انتقال احتمالی متس هوملز به منچستر یونایتد، به اسکای آلمان گفته است: "مسلما نمی توان درآمد حاصل از فروش متس را نادیده گرفت؛ دورتموند برای ساخت تیمی جدید روی هزینه دریافتی از این انتقال، حساب خواهد کرد."

گفتنی است کاپیتان سابق مانشافت سابقه چندان خوبی در پیش بینی نقل و انتقالات اروپا ندارد، ولی صحبت های امروزش پایه های حقیقی بیشتری در خود دارد و شاید بتوان در آینده نزدیک شاهد جدایی کاپیتان هوملس از کلوپ بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد