وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: در بایرن پیشرفت کرده ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم جدید بایرنی ها معتقد است سطح بازی اش در این تیم بهبود یافته است.

رابرت لواندوفسکی در این فصل با قراردادی آزاد به بایرن مونیخ پیوست ولی نتوانست در امر گلزنی،درخشش در باشگاه سابقش-دورتموند-را داشته باشد.

اما خود لواندوفسکی نظر دیگری دارد و معتقد است که سطح بازی اش در بایرن پیشرفت کرده است:"امروزه بدون مهاجم می توانید در محوطه جریمه بایستید و امیدوار باشید تا توپ تبدیل به گل شود.در طول 6 ماهه ی حضورم در بایرن سطح بازی من پیشرفت کرده است چرا که هر روز با بازیکنان بزرگی تمرین می کنم.البته هر بازیکنی می تواند روزبروز پیشرفت کند و گل های بیشتری به ثمر برساند اما من بازیکنی هستم که به فکر تیمم هستم.در دورتموند مدافعین توپ را مستقیم برای من ارسال می کردند اما در اینجا مالکیت توپ ارجحیت دارد."

لواندوفسکی و بایرن فردا در ورزشگاه خانگی دورتموند به مصاف این تیم می روند و این بازیکن لهستانی از حسش در مورد بازگشت به سیگنال آیدونا پارک می گوید:"من 4 سال موفق را در دوتموند گذراندم و هنور هم روابط خوبی با برخی از بازیکنان این تیم دارم.اما این ها دلیل نمی شود که من تمام توانم را برای کسب سه امتیاز در ان بازی به کار نگیرم."

لواندوفکسی 36 بازی برای بایرن کرده و 17 گل هم به ثمر رسانده است. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد